Gir ikke opp, men måtte bare prøve å ta en for å slutte å tenke på det
Vet, tar alle symptomer på høyeste alvor. Høres jo ut som du også har noen symptomer som kan være reelle da. Når skal du teste?
Ser den! Skal teste i overimorgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gir ikke opp, men måtte bare prøve å ta en for å slutte å tenke på det
Vet, tar alle symptomer på høyeste alvor. Høres jo ut som du også har noen symptomer som kan være reelle da. Når skal du teste?
Den der må jo være bare være positiv, så tydelig rosa strek krysser fingrene
Det er i alle fall alt for tidlig å gi opp
Den symptomjakten er til å bli gal av altså Synes jeg kjenner «stølhet» der nede som jeg gjorde sist, i tillegg var jeg på do i natt, noe jeg heller ikke pleier Bytter mellom å ha veldig troa og ikke håp i det hele tatt Så spennende å følge med på deres tester enn så lenge da
Klarte ikke å vente.. 7dpo. Helt blenda, men det er jo alt for tidlig er dog småkvalm og øm i brystene.. begynte i går kveld. Lov å håpe
Haha, jeg skjønner deg godtAltså, jeg kjenner jo allerede testetrangen 1-3 dpo.. så forstår deg
Lykke til videreTror kanskje jeg har feilberegnet en smule, å hopper heller over i ikm uke 31. Litt surr i syklusen etter fødsel
Haha, jeg skjønner deg godt
Det må være lov. Lykke til uansettTror kanskje jeg har feilberegnet en smule, å hopper heller over i ikm uke 31. Litt surr i syklusen etter fødsel
Den er da helt positiv?!Ser dere? Tidlig test. 8 dpo. Er så nervøs
Vis vedlegget 361579
Den er da helt positiv?!
Ser streken!! HurraEr i sjokk, men ja. Ser sånn ut
Nå må jeg bare få vekk denne angsten for å miste legen har ferie nå så vet ikke hvem skal snakke med om dette
Tok enda en test i kveld....nå vanlig test og jeg ser fortsatt strek
Ser fortsatt strek! Prøv å senk skuldrene og slapp av! Det er ingenting du kan gjøre fra eller til uansett! Bare prøv å nyte livet! Sjansen for at dette går bra er mye større enn det motsatte heier på deg og spiren!Er i sjokk, men ja. Ser sånn ut
Nå må jeg bare få vekk denne angsten for å miste legen har ferie nå så vet ikke hvem skal snakke med om dette
Tok enda en test i kveld....nå vanlig test og jeg ser fortsatt strek
Helt blenda….. eller?…… må ha utviklet streksyn i jakten på en nr tre jeg tåler sannheten altså
Helt blenda….. eller?…… må ha utviklet streksyn i jakten på en nr tre jeg tåler sannheten altså