IKM uke 30

Kanskje min roligste pp hittil.. prøvd å ikke tenke så mye på det, og leve normalt fram til positiv test. Men jeg må jo si at håpet fallet for hver pp.. men nå skal ikke jeg klage.. dette er kun min 3 pp :hilarious: men sååå jeg håper på to streker de neste dagene!!
Spennende dager vi går imøte. Jeg er på pp2, men er uttålmodig alleredeo_O tror det er en god taktikk å ikke tenke for mye på det og leve normalt. Det blir fort nok begrensninger når testen blir positiv! Krysser fingrene for to streker:D

6 dpo. Har ingen symptomer. Skal teste meg på torsdag. Fikk svak strek sist gang 10 dpo. Ventingen gjør meg gaaaaal :wacky:
Det er veldig tidlig å ha symptomer 6dpo da.. Det er jo bare 4 dager til torsdag:p hadde du noen symptomer sist når du fikk positiv 10dpo? Jeg har litt murring i magen, men har trent styrke for første gang siden marso_O så tror mer det er gangsperr enn faktiske symptomer.. ventingen gjør meg helt tussete. Å ganske ugrei for familien å være rundt:rolleyes::oops:

5DPO her, tror jeg! FF er usikker på EL siden tempen steg samme morgen som jeg fikk positiv test. Har måttet overstyre manuelt. Og i dag fikk jeg tidenes laveste temp 5DPO. Mistenker det kommer av lite søvn og alkohol i går :angelic: Har ikke så veldig troa egentlig, virker som kroppen er litt ulage etter SA-en fortsatt. Kommer til å teste 9DPO :happy:
Vis vedlegget 361484
Har ikke erfaring med temping, men ikke gi opp håpet:happy: der er jo enda mange dager til du kan forvente positiv test. Mener jeg har lest at det er natulig med dropp på temp før egget fester seg? Eller er jeg på bærtur nå?(veldig godt mulig:smiley-bounce022)

Veeeldig! Dpo 4 her og føler dagene går bakover omtrendt.. Har brukt så lang tid for å venne meg til tanken på å gå gravid, og nå er jeg så utholdmodig på å bli gravid..:shifty:xsmile9
Første barnet? Vi har også gått mange runder på om vi skal prøve på en nr 3.. men når jeg måtte ta ut spiralen pga infeksjon ble det plutselig en realitet. Nå kan det ikke gå fort nok:banghead: spennende uke vi går imøte nå!!

Æsj, fikk ikke lagt inn noe aksjer i går og var på fest på kvelden.. formen min i dag er jo såklart rævva så tviler det blir noe i dag.. :banghead: hadde skikkelig smerter på fredag kveld, men fikk jo positiv test på lørdag formiddag igjen samt tempdrop.. men tappen er fortsatt høyt oppe og åpen.. men når skal jeg regne el? Fra første positive el test? Ble sånn i tvil av dette her.. :shifty::banghead:

Første barnet? Vi har også gått mange runder på om vi skal prøve på en nr 3.. men når jeg måtte ta ut spiralen pga infeksjon ble det plutselig en realitet. Nå kan det ikke gå fort nok:banghead: spennende uke vi går imøte nå!!
Nr 2 blir dette. Jeg likte ikke å gå gravid forrige gang så har gruet meg til det igjen. Jeg har vert klar en stund egentlig, men mannen ville helst vente litt lengre. Da han endelig sa go for it så ville jeg helst det skulle skje med engang...:angelic:

Spennende dager vi går imøte. Jeg er på pp2, men er uttålmodig alleredeo_O tror det er en god taktikk å ikke tenke for mye på det og leve normalt. Det blir fort nok begrensninger når testen blir positiv! Krysser fingrene for to streker:D

Ja, jeg koser meg med et glass vin på kvelden i ferien, men blir som regel med det ene glasset ;) Blir spennende de neste dagene… krysser fingrene!! Men kjenner ingenting som kan tyde på at noe er på gang :hilarious::mad:

Det er veldig tidlig å ha symptomer 6dpo da.. Det er jo bare 4 dager til torsdag:p hadde du noen symptomer sist når du fikk positiv 10dpo? Jeg har litt murring i magen, men har trent styrke for første gang siden marso_O så tror mer det er gangsperr enn faktiske symptomer.. ventingen gjør meg helt tussete. Å ganske ugrei for familien å være rundt:rolleyes::oops:

Jeg hadde all slags symptomer forrige svangerskap (men mistet i uke 9 pga MA). Hadde kramper på venstre side eggstokk, kvalm, munntørr på natten, kjempetørst, super-oppblåst. Dette var før positiv test. Men håper denne gang at ingen symptomer er et godt tegn :smiley-angelic001

Godt å høre vi er flere. Måtte ta ut min spiral også, og har begynt prøving på nr 3. Men blir ikke aktivt før neste pp. Timingen for denne pp ble så dum med ferie og vaksine. Men skjer det så skjer det :angelic:

Hvor gamle er dine andre?

Jeg hadde all slags symptomer forrige svangerskap (men mistet i uke 9 pga MA). Hadde kramper på venstre side eggstokk, kvalm, munntørr på natten, kjempetørst, super-oppblåst. Dette var før positiv test. Men håper denne gang at ingen symptomer er et godt tegn :smiley-angelic001
Så trist med ma… men håper på fraværet av symptomer enn så lenge er et godt tegn. Krysser fingrene:D

Ja, jeg koser meg med et glass vin på kvelden i ferien, men blir som regel med det ene glasset ;) Blir spennende de neste dagene… krysser fingrene!! Men kjenner ingenting som kan tyde på at noe er på gang :hilarious::mad:
Ja, jeg tar meg også et glass på kvelden altså. Jeg kjenner heller ikke noe foruten litt murringer nederst i magen.. men det kan være feriemage også:hilarious:

Godt å høre vi er flere. Måtte ta ut min spiral også, og har begynt prøving på nr 3. Men blir ikke aktivt før neste pp. Timingen for denne pp ble så dum med ferie og vaksine. Men skjer det så skjer det :angelic:

Hvor gamle er dine andre?
Lov å håpe at det bare skjer:happy:
Mine er 5 og snart 8. Føler på en måte at det er galskap å begynne på’an igjen nå når vi endelig sover hele nettene, barna begynner å bli selvstendige og vi voksne har mer rom til egne interesser:hilarious:
Hvor gamle er dine da?

Nr 2 blir dette. Jeg likte ikke å gå gravid forrige gang så har gruet meg til det igjen. Jeg har vert klar en stund egentlig, men mannen ville helst vente litt lengre. Da han endelig sa go for it så ville jeg helst det skulle skje med engang...:angelic:
Det passer ikke for alle å være gravide. Har alltid sagt at jeg heller hadde tatt en ekstra fødsel hvis jeg kunne sluppet å være gravid:joyful: høres ut som min mann. Han ville også vente lengre, men nå er minsten vår 5(!) så føler det er nå eller aldri. Godt å bare bli ferdig med det da:p

Lov å håpe at det bare skjer:happy:
Mine er 5 og snart 8. Føler på en måte at det er galskap å begynne på’an igjen nå når vi endelig sover hele nettene, barna begynner å bli selvstendige og vi voksne har mer rom til egne interesser:hilarious:
Hvor gamle er dine da?
Mine er 2,5 og 4. Kjenner litt på den samme galskapen. Men jeg har alltid ønsket meg 3 :Heartpink

Litt mindre enn mine da, men likevel fin aldersforskjell på dine da:) Ja, jeg har også det! Håper vi får oppleve det:Heartred
Ja, håper det går bra. Jeg hadde satt som ultimatum at vi skulle starte prøving denne sommeren, eller ikke starte. Vet jo aldri hvor lang tid det tar, og jeg blir jo ikke yngre.

Ja, håper det går bra. Jeg hadde satt som ultimatum at vi skulle starte prøving denne sommeren, eller ikke starte. Vet jo aldri hvor lang tid det tar, og jeg blir jo ikke yngre.
Mitt ultimatum var at jeg senest skulle ha permisjon når minsten begynner på skolen. Dvs senest i august neste år. Vet ikke om jeg klarer å holde meg om det ikke klaffer påde mnd vi har igjen, men samtidig har jeg blitt raskt gravid de to forrige gangene. Måtte sjekke alderen din:wtf: du er jo ikke akkurat ganmel, men forstår hva du mener. Ser vi har el og ikm samme dag - spennende:D:eek:

Mitt ultimatum var at jeg senest skulle ha permisjon når minsten begynner på skolen. Dvs senest i august neste år. Vet ikke om jeg klarer å holde meg om det ikke klaffer påde mnd vi har igjen, men samtidig har jeg blitt raskt gravid de to forrige gangene. Måtte sjekke alderen din:wtf: du er jo ikke akkurat ganmel, men forstår hva du mener. Ser vi har el og ikm samme dag - spennende:D:eek:
Så det jeg og. Morsomt om det skulle klaffe likt for oss begge.
Jeg er ikke gammel, men har venner og nær familie som har prøvd lenge, så tar ikke sjansen på at det skal gå like lett denne gangen som med lillebror. Søsteren min har prøvd på nummer 2 i snart 2 år liksom og hun er yngre enn meg :sorry:

Det passer ikke for alle å være gravide. Har alltid sagt at jeg heller hadde tatt en ekstra fødsel hvis jeg kunne sluppet å være gravid:joyful: høres ut som min mann. Han ville også vente lengre, men nå er minsten vår 5(!) så føler det er nå eller aldri. Godt å bare bli ferdig med det da:p
Enig, Hadde lett valgt fødsel fremfor graviditet!:woot: Og jeg hadde egentlig en lett graviditet også, så jeg er redd for at jeg misliker det enda sterkere om jeg sliter mye med kvalme og vondter itillegg..:arghh: Men kan ikke ta sorger på forskudd, det er jo så verdt det tilslutt! Og hvem vet, kanskje jeg liker å gå gravid nå:woot:

8 dpo, og helt blenda.. må vel smøre meg med litt tålmodighet :hilarious: Når det et sagt merker jeg ingenting på kroppen, så tviler vel på at dette et pp’en det skal sitte for oss.

Vedlegg

• 1C953A40-D261-4C02-B139-1A7D45B51710.jpeg
    1C953A40-D261-4C02-B139-1A7D45B51710.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 61
Last edited:
Back
Topp