IKM uke 3

Ja, det har jeg også hørt om faktisk :wideyed: Jeg har kun brukt babyplan tidligtest de to forrige forsøkene, og har ikke fått så mye som et hint av en skygge så da satser jeg på at de er brukbare for min del :joyful: Har også tidligtester fra clearblue og rfsu som jeg kan bruke som kontroll da. Når tenker du å teste igjen?

Heldig som ikke får skygger! Har en digital clearblue med ukesindikator, men den ryker ikke før jeg får en positiv test - og gjerne venter litt til.. Maks 7 dpo, kjenner jeg meg rett :rolleyes: Når jeg ble gravid i fjor sommer, testet jeg ikke positivt før 12 dpo med tidligtest da. Men det kan jo være forskjellig fra gang til gang, og med guttungen ble jeg overraska (regnet til 6+5) så jeg aner ikke hvor tidlig jeg kunne testet. Når skal du teste? ❤️

Ifølge Premom er jeg 5dpo idag, føles som jeg har ventet en evighet allerede! Dere som har vært gravide før, hvor mange dager dpo testet dere positivt på G-test? Har allerede testet en gang (vet det er fysisk umulig så tidlig men jaja), og skal prøve å holde meg til det faktisk er en sjans. Vi får se hvordan det går :p

Har tempet ved siden av og ser at jeg fortsatt ligger 0,4 grader høyere en snittet mitt, så kanskje kroppen jobber litt ekstra med noe? Lov å håpe ihvertfall ☺️
Fikk positiv test 10 dpo med første og 11 dpo med sistemann:)

Ifølge Premom er jeg 5dpo idag, føles som jeg har ventet en evighet allerede! Dere som har vært gravide før, hvor mange dager dpo testet dere positivt på G-test? Har allerede testet en gang (vet det er fysisk umulig så tidlig men jaja), og skal prøve å holde meg til det faktisk er en sjans. Vi får se hvordan det går :p

Har tempet ved siden av og ser at jeg fortsatt ligger 0,4 grader høyere en snittet mitt, så kanskje kroppen jobber litt ekstra med noe? Lov å håpe ihvertfall ☺️

Jeg har jo bare vært gravid én gang og da mistet jeg jo. Men da var det kun antydning til svak strek på billigtest 2 dager etter IKM og så fikk jeg 1-2 uker på digitaltest to dager etter det igjen, altså 4 dager over IKM.

Okey... Litt skummelt å si høyt. Men for ca en time siden fikk jeg en krampetrekning i livmoren. Varte i ca. 5-10 sekunder. Måtte bare stoppe med det jeg gjorde og fokusere på trekningen. Og når den var ferdig, så var den ferdig. Kjente ingenting mer. Vil egentlig ikke tro på det, men vanskelig å unngå å tenke tanken...:confused005 Tiden får vise! 6 dpo imorgen :angelic:

Last edited:
Okey... Litt skummelt å si høyt. Men for ca en time siden fikk jeg en krampetrekning i livmoren. Varte i ca. 5-10 sekunder. Måtte bare stoppe med det jeg gjorde og fokusere på trekningen. Og når den var ferdig, så var den ferdig. Kjente ingenting mer. Vil egentlig ikke tro på det, men vanskelig å unngå og tenke tanken...:confused005 Tiden får vise! 6 dpo imorgen :angelic:
Åå - så spennende, håper såå du ser resultatet av det i form av streker snart:love7

Fikk ikke lagt inn askjer i går, så håper så veldig veldig at dagen før el klaffer her denne gangen :rolleyes: Skal kjøre på en runde i dag forhåpentligvis bare for å safe, livmortappen kjennes åpen ut enda (sorry for tmi) :hilarious:

Hei,

Detter inn fra uke 4-gruppa. Mens var 4 dager forsinket forrige pp, så alt tilsa at IKM havnet i uke 4. Men, etter el-tester og hjelp av Premom havner jeg visst her. El satt til 10.01. og IKM til 24.01. Nå krysser jeg fingrene og håper på å få en tidlig bursdagsgave i år :happy: Om det ikke skulle klaffe denne pp’en kommer vi nok til å vente til april eller mai for å havne i 2022. Så, håper håper det klaffer nå!

Magnolia85 - 35 år- PP5 - B2 - EL 10.01. - IKM 24.01.

Last edited:
Har tydligvis lang LH topp:bored:
(Testet ikke 1 dag da vi var bortreist)
upload_2021-1-11_11-16-20.jpeg

Nå får man bare smøre seg med tålmodighet før g testene skal frem:shy: 4 dpo idag, skal prøve å vente til søndag da er jeg 10dpo:nailbiting:
Vet ikke hva som er normalt å ikke, å alle opplever det vel veldig ulikt, men har hatt en del murring i magen, samt litt treg mage.. hmm.. huff, blir for opphengt i symptomer :hilarious:

Hei,

Detter inn fra uke 4-gruppa. Mens var 4 dager forsinket forrige pp, så alt tilsa at IKM havnet i uke 4. Men, etter el-tester og hjelp av Premom havner jeg visst her. El satt til 10.01. og IKM til 24.01. Nå krysser jeg fingrene og håper på å få en tidlig bursdagsgave i år :happy: Om det ikke skulle klaffe denne pp’en kommer vi nok til å vente til april eller mai for å havne i 2022. Så, håper håper det klaffer nå!

Magnolia85 - 35 år- PP5 - B2 - EL 10.01. - IKM 24.01.
Krysser fingrene for dere! Da ligger jo vi akkurat likt på EL og IKM:nailbiting: Vi venter nok også til april/mai for å havne i 2022 om det ikke klaffer nå. Men håperhåper på oktoberspire :Heartred

Har tydligvis lang LH topp:bored:
(Testet ikke 1 dag da vi var bortreist)
Vis vedlegget 345905
Nå får man bare smøre seg med tålmodighet før g testene skal frem:shy: 4 dpo idag, skal prøve å vente til søndag da er jeg 10dpo:nailbiting:
Vet ikke hva som er normalt å ikke, å alle opplever det vel veldig ulikt, men har hatt en del murring i magen, samt litt treg mage.. hmm.. huff, blir for opphengt i symptomer :hilarious:

føles som en evighet. 6dpo idag tror jeg, godt jeg ikke har fått testene i posten enda :nailbiting: er vel bare å smøre seg med tålmodighet og vente til helgen med testing:p
Har vel aldri hatt så mye symptomer som nå, utrolig hva psyken gjør.

føles som en evighet. 6dpo idag tror jeg, godt jeg ikke har fått testene i posten enda :nailbiting: er vel bare å smøre seg med tålmodighet og vente til helgen med testing:p
Har vel aldri hatt så mye symptomer som nå, utrolig hva psyken gjør.
Jaa, tiden snegler ser avgårde:arghh:
Rart hvor obs man blir på symptomer:hilarious:

Krysser fingrene for dere! Da ligger jo vi akkurat likt på EL og IKM:nailbiting: Vi venter nok også til april/mai for å havne i 2022 om det ikke klaffer nå. Men håperhåper på oktoberspire :Heartred

Ah, spennende!! Krysser alt jeg har for oss begge og resten av gjengen her! Førstemann kom to uker før termin, så etter å ha regnet igjen tror jeg nok vi i verste fall må vente til mai. Litt ambivalent til å kanskje måtte ta en pause, da jeg har ventet i over to år på å starte prøvingen på nr 2, men mannen jobber ekstremt mye i november og desember, så da er jeg praktisk talt alene. Og det kan bli litt utfordrende.

Dersom det ikke klaffer nå, har jeg time hos gyn i slutten av måneden for diverse prøver + at mannen også skal testes. Svaret vi får der kan jo påvirke hva vi bestemmer oss for til slutt. Men jeg håper jeg slipper å gruble så mye over det :happy:

Da er eg offisielt i DPO-land basert utelukkende på el-slim og kalkulering.

Dag 1, woop!

Har ikke fått nye strimler for å sjekke at LH har gått ned igjen, så lurer på om jeg bare dropper det. Tipper en positiv el-test om noen dager bare skaper unødvendig forvirring.

Da er eg offisielt i DPO-land basert utelukkende på el-slim og kalkulering.

Dag 1, woop!

Har ikke fått nye strimler for å sjekke at LH har gått ned igjen, så lurer på om jeg bare dropper det. Tipper en positiv el-test om noen dager bare skaper unødvendig forvirring.
Spennende:D

Er så misunnelig på dere som allerede er i DPO-land!

Her har monitoren vist "Høy" i siden i onsdag i forrige uke. Fremdeles ingen "Maksimal", som betyr ingen eggløsning enda .. Begynner nesten å miste håpet, forventet IKM er 23. januar. Denne ammingen gjør kroppen helt forvirret tror jeg

Back
Topp