Fingrene*
Er det noen som skjønner hvorfor jeg ikke ser knappen til å redigere mine innlegg??
hadde det før...og ser andre redigerer sine..

Er det noen som skjønner hvorfor jeg ikke ser knappen til å redigere mine innlegg??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Hm... Jeg tror den pleiee å ligge ved siden av der hvor det står "rapporter".Fingrene*
Er det noen som skjønner hvorfor jeg ikke ser knappen til å redigere mine innlegg??hadde det før...og ser andre redigerer sine..

Nei man tenker gjerne litt sånn «det skjer ikke meg», men leser jo her at det faktisk er ganske vanlig. Med det mener jeg ikke at det gjør noe mindre vondt av den grunn! Så selv om jeg ikke har opplevd det selv føler jeg virkelig med deg.Man føler seg liksom litt ubrukelig/ukvinnelig. Det var aller første gang i mitt 31 år lange liv at jeg har vært gravid så det ble veldig emosjonelt når det plutselig ikke gikk likevel. Først gleden over at det gikk bra så kort tid etter vi begynte å prøve og så bare ‘åja, man kan faktisk miste’. Tror ikke eg tenkte det var et tema en gang før det plutselig skjedde. Eg blir jo ikke akkurat yngre heller. Mine foreldre ender vel på pleiehjem før de får barnebarn i dette tempoet, haha.
Jaja, Krysser fingrene max for oss alle!
Ja, det var jo sånn før. Men nå ser det bare ut slik som når jeg leser andres innlegg. Står når innlegget kom og rapporter til venstre, og svar til høyreHm... Jeg tror den pleiee å ligge ved siden av der hvor det står "rapporter".
Veldig greit å kunne redigere. Ser jeg skriver mange ganger for fort på tlf, så det blir sykt mye skrivefeil![]()

Det var merkeligJa, det var jo sånn før. Men nå ser det bare ut slik som når jeg leser andres innlegg. Står når innlegget kom og rapporter til venstre, og svar til høyre![]()

Kan man utvikle pcos over tid? Var hos gyn 23.11 og han sa ingenting om det. Men hadde en ufarlig cyste der da som han bare tok mål av og en blodprøve av meg. Fikk til svar noen dager senere at alt var fint og at det var gode sjanser.
Vi krysser for at FF tar feil denne mnd og at det klaffer!Har ventet på krysset som viser at el har vært i fertility friend-appen. Trodde det ville dukke opp dagen etter. Så det er to dager på rad vi ikke hadde oss fordi det ikke passet. Og i dag fikk jeg kryss og er plutselig 3 dpo, og el var dagen etter de to dagene vi ikke hadde oss. Aaargh! Håper det går bra likevel ... Jeg personlig tror el var i går, var da jeg følte jeg hadde mest symptomer. Men endelig i dpo-land hvert fall![]()
jeg har just begynt med FF og temping. Vet ikke om den vil skjønne min EL for jeg har bare rukket 3 temper og EL var i går. 1 DPO her!Noen som skal finne på noe spennende i disse DPO dagene? Før jul var det så lett å holde seg opptatt med diverse, DPOland gikk nokså fort. Glemte ofte hvor mange DPO jeg var og sånn. Meeeen tror ikke jeg har nok å holde på med nå, må kanskke finne fram noe strikketøy eller noeskal komme i gang med treningen igjen etter en aaaaltfor lang pause
Heldigvis har jeg to travle uker på jobb nå fremover, og kjenner jeg meg rett blir det vel litt jobbing hjemme på kveldstid også
Merkelig det der
Velger å tro at at jeg er 5dpo idag og krysser fingrene for at det er santKan man utvikle pcos over tid? Var hos gyn 23.11 og han sa ingenting om det. Men hadde en ufarlig cyste der da som han bare tok mål av og en blodprøve av meg. Fikk til svar noen dager senere at alt var fint og at det var gode sjanser.
Jeg er også 1 DPO idagIkke sant?!?!? Jula er jo den perfekte ventetiden sånn sett, for man har ofte så mye å gjøre. Nå må vi jo i tillegg bare holde oss hjemme også, kommer vel til å gå på veggen av galskapHeldigvis har jeg to travle uker på jobb nå fremover, og kjenner jeg meg rett blir det vel litt jobbing hjemme på kveldstid også
Jeg er kun 1 dpo i dag da, så jeg har en laaaaang ventetid foran meg
Hvor langt har du kommet?
har et par møter på kveldstid IKM uka, men uka som kommer er det "bare" jobb. Ungene har ikke noe fritids enn så lenge...så blir vel en del spillkvelder og sånn
Jeg bruker ikke den appen, hva er det en økning av? LH?Cd17, endelig en skikkelig økning
Da håper jeg at el ikke er så langt borte.
Jepp økning av LH ja.Jeg bruker ikke den appen, hva er det en økning av? LH?
så den regner vel egentlig på fargeendringene på testene.
Jeg har testet positivt 9dpo både med kjeisk, sa og fullførte graviditeterIfølge Premom er jeg 5dpo idag, føles som jeg har ventet en evighet allerede! Dere som har vært gravide før, hvor mange dager dpo testet dere positivt på G-test? Har allerede testet en gang (vet det er fysisk umulig så tidlig men jaja), og skal prøve å holde meg til det faktisk er en sjans. Vi får se hvordan det går
Har tempet ved siden av og ser at jeg fortsatt ligger 0,4 grader høyere en snittet mitt, så kanskje kroppen jobber litt ekstra med noe? Lov å håpe ihvertfall![]()

Ligger flere ulike diskusjonstråder ute med spørsmål om hvor tidlig folk har testet positivt, om du vil bla litt nedover å seIfølge Premom er jeg 5dpo idag, føles som jeg har ventet en evighet allerede! Dere som har vært gravide før, hvor mange dager dpo testet dere positivt på G-test? Har allerede testet en gang (vet det er fysisk umulig så tidlig men jaja), og skal prøve å holde meg til det faktisk er en sjans. Vi får se hvordan det går
Har tempet ved siden av og ser at jeg fortsatt ligger 0,4 grader høyere en snittet mitt, så kanskje kroppen jobber litt ekstra med noe? Lov å håpe ihvertfall![]()
Jeg er også 1 DPO idaghar et par møter på kveldstid IKM uka, men uka som kommer er det "bare" jobb. Ungene har ikke noe fritids enn så lenge...så blir vel en del spillkvelder og sånn
![]()
Når ryker første test for din del?
Hva som helst for å få tiden til å gå!