IKM uke 3

Da tror jeg vi trygt kan si at den er på tur ned! Så da regnes vel el som i morgen, som jeg har forstått det?:shy:

Vedlegg

• 729B7C77-EC6A-4D0B-84E0-5D79C07C65BF.jpeg
    729B7C77-EC6A-4D0B-84E0-5D79C07C65BF.jpeg
    25,6 KB · Visninger: 50
Da tror jeg vi trygt kan si at den er på tur ned! Så da regnes vel el som i morgen, som jeg har forstått det?:shy:
Kjenner det går i ball for meg også, ihvertfall nå npr jeg ikke kommer inn på premom haha. Er det ikke EL den dagen det synker? Så er 1dpo dagen etter? :happy:Jeg vet det står inne på den "chart" knappen inne på premom

Hehe, Jeg synes alltid det er så lett i starten etter EL å tenke at jeg skal bare vente på mensen, men neimen ikke så lett når det nærmer seg likevel alltid, i alle fall ikke når man følger med her inne:nailbiting: Men man spares jo for både penger og unødvendig strektolkning såklart.

haha er så enig, så følte meg en smule kjepphøy tidligere i dag :hilarious::hilarious: Sist jeg tenkte det samme sprakk jeg nemlig :laughing021

Kjenner det går i ball for meg også, ihvertfall nå npr jeg ikke kommer inn på premom haha. Er det ikke EL den dagen det synker? Så er 1dpo dagen etter? :happy:Jeg vet det står inne på den "chart" knappen inne på premom
Var det jeg også tenkte, men premom har estimert til i morgen :bag: La inn aksjer i kveld, og tenker å gjøre det i morgen også for å være safe:hilarious:

Vedlegg

• EEE653DC-9D69-43C1-98DF-4CE97CE06E5F.png
    EEE653DC-9D69-43C1-98DF-4CE97CE06E5F.png
    64,1 KB · Visninger: 50
Kan man utvikle pcos over tid? Var hos gyn 23.11 og han sa ingenting om det. Men hadde en ufarlig cyste der da som han bare tok mål av og en blodprøve av meg. Fikk til svar noen dager senere at alt var fint og at det var gode sjanser.

vet dessverre ikke nok om det :( bare har hatt cyste selv så googlet litt bare :)

Trenger ikke beklage! Det er vel en del av grunnen til at flere av oss er på forumet;) for å snakke med noen om ting som ikke er så lett å snakke med andre om. Både de gøye/positive sidene ved prøving, men også de utfordrende:Heartred håper nr 2 endelig sitter nå denne PP!

Vi har vært så sikre på ikke flere barn helt siden nr 2 kom i 2014, så det har vært rart å kjenne et så sterkt ønske om nr 3 nå, når han nærmer seg 7 åt og storesøster blir 10 i år:p gikk en tanke hos meg for noen uker siden...herligland når ho er 20, så er en evt yngstemann bare 10!:hilarious:

Det er 11 år mellom meg og yngste søster og vi har det beste forholdet man kan tenke seg:)

Egget vil ikke slippe her heller.. "I'll never let go, Jack. I'll never let go!":hilarious: men kjenner det nok skal slippe idag. Er så ømt når noe trykker på eggstokkregionen

Samme her. Mitt egg er litt sånn ‘holding on for life’. Eg veksler med hvilken side jeg er øm på så kanskje eggstokkene har årets konkurranse om hvem som har det beste egget?

Takk! :Heartred Merker jeg er inne i en litt tung periode nå, folk rundt meg blir gravide, og jeg har ønsket en nr to i flere år uten at samboer har vært klar, og nå blir jentungen 5 år om noen mnd, og spør stadig vekk med sorg i blikket om hun ikke skal få bli storesøster, det river i hjerter da ja. Både besteforeldre/oldeforeldre, folk på jobb og diverse spør til stadighet også, så det er tungt å føle men «aldri» får det, selv om det bare har gått et halvt år. Første prøvde vi ikke på, så slapp liksom all denne ventinga. Nei nå ble det mye her - beklager:wtf: Det ordner seg vel til slutt.. :)

Samme her.. Alle venninner har fått barn eller er gravide nå.. kun meg igjen. Ble jo gravid kun 5 uker etter min bestevenninne(hennes nr2) og vi gledet oss over felles permisjon, etc., men så mistet jeg:( Dette var tidlig i november. Håper så inderlig det klaffer for alle oss her inne denne gangen!!

Samme her.. Alle venninner har fått barn eller er gravide nå.. kun meg igjen. Ble jo gravid kun 5 uker etter min bestevenninne(hennes nr2) og vi gledet oss over felles permisjon, etc., men så mistet jeg:( Dette var tidlig i november. Håper så inderlig det klaffer for alle oss her inne denne gangen!!
Åå, så leit å høre :( Ja, det håper jeg også! Forrige permisjon var jeg mye alene og ensom, liten vennekrets, så hadde vært såå fantastisk om det klaffet nå siden en venninne er 7 uker på vei - da ville vi jo fått litt permisjon i lag. Så selv om det har vært lite tid til prøving denne mnd krysser jeg alt jeg har :) Men er tøft å skulle se mange rundt seg gå gravide når man selv prøver og ønsker, så jeg håper du slipper det så mye lenger:Heartred

Åå, så leit å høre :( Ja, det håper jeg også! Forrige permisjon var jeg mye alene og ensom, liten vennekrets, så hadde vært såå fantastisk om det klaffet nå siden en venninne er 7 uker på vei - da ville vi jo fått litt permisjon i lag. Så selv om det har vært lite tid til prøving denne mnd krysser jeg alt jeg har :) Men er tøft å skulle se mange rundt seg gå gravide når man selv prøver og ønsker, så jeg håper du slipper det så mye lenger:Heartred

Man føler seg liksom litt ubrukelig/ukvinnelig. Det var aller første gang i mitt 31 år lange liv at jeg har vært gravid så det ble veldig emosjonelt når det plutselig ikke gikk likevel. Først gleden over at det gikk bra så kort tid etter vi begynte å prøve og så bare ‘åja, man kan faktisk miste’. Tror ikke eg tenkte det var et tema en gang før det plutselig skjedde. Eg blir jo ikke akkurat yngre heller. Mine foreldre ender vel på pleiehjem før de får barnebarn i dette tempoet, haha.

Jaja, Krysser fingrene max for oss alle!

Back
Topp