IKM uke 3

Jeg kan settes på TR :(

1 dag på overtid etter en grusom natt med lite søvn og mye smerter. Kan ikke huske å ha hatt det slik før :dead:

Så, da blir det Gyn i dag, blodprøver og AMH sjekk. Trøster meg med at det skjer i hvertfall noe, selv om jeg er redd for prøvesvarene. Mannen sine svømmere skal også testes.

Tror det blir både forumpause og pause fra prøvingen noen måneder. Dukker kanskje opp igjen i april/mai.

Gratulerer til dere med spire! Måtte den klamre seg fast! Til dere med TR; masse lykke til videre! Det er din tur snart :Heartpink

Her hører jeg jo egentlig til uke 4pga sen EL, men har bare hengt her. Venter spent på mensen i morgen - men har enda et lite håp. Når jentungen ble unnfanget sist var det fordi vi brukte å hoppe av i svingen men jeg fulgte med på appen på det som var «trygge dager», og var sikker på at vi var godt over EL. Det var vi visst ikke:hilarious: Så den overtroiske delen av meg håper enda det kan bety noe bra, at vi denne gangen egentlig hadde sex rett etter EL, siden det var det som funka sist:hilarious: Lov å håpe til det motsatte er bevist tenker jeg :)

Jeg kan settes på TR :(

1 dag på overtid etter en grusom natt med lite søvn og mye smerter. Kan ikke huske å ha hatt det slik før :dead:

Så, da blir det Gyn i dag, blodprøver og AMH sjekk. Trøster meg med at det skjer i hvertfall noe, selv om jeg er redd for prøvesvarene. Mannen sine svømmere skal også testes.

Tror det blir både forumpause og pause fra prøvingen noen måneder. Dukker kanskje opp igjen i april/mai.

Gratulerer til dere med spire! Måtte den klamre seg fast! Til dere med TR; masse lykke til videre! Det er din tur snart :Heartpink

Huff, så kjipt! Klem til deg :Heartred
Er det samme her, tror mensen er i gang nå..

Lykke til med sjekk i dag, og håper du får en fin pause om det blir det :Heartred
Blir koselig å se deg her igjen etterhvert! :) Takk for venting sammen denne runden :love7

Ja, det blir dessverre dårlig kvalitet her inne ...

Pleier å ha lutealfaser på 15-17 dager, så strengt tatt kanskje ikke forsinket før i morgen. Men fertility friend hadde regnet ikm på fredag. Hadde mensverk i natt og trodde mensen kom, men neida. Nå vil jeg bare komme meg i gang med ny syklus. Krysser fingrene for deg :Heartred

Her hører jeg jo egentlig til uke 4pga sen EL, men har bare hengt her. Venter spent på mensen i morgen - men har enda et lite håp. Når jentungen ble unnfanget sist var det fordi vi brukte å hoppe av i svingen men jeg fulgte med på appen på det som var «trygge dager», og var sikker på at vi var godt over EL. Det var vi visst ikke:hilarious: Så den overtroiske delen av meg håper enda det kan bety noe bra, at vi denne gangen egentlig hadde sex rett etter EL, siden det var det som funka sist:hilarious: Lov å håpe til det motsatte er bevist tenker jeg :)

Nå har det vært mange negative tester og besøk av tr her, så nå er det på tide med noen positive tester synes jeg. Krysser fingrene for dere!! :)

Du er god, takk :Heartred
Dessverre tror jeg mensen er i gang nå, med litt blødning og mensensmerter :sorry:
Får trøstespise litt salami :p

Håper du får noen gode pausemåneder! Ta godt vare på deg selv. Så blir det koselig å se deg her inne igjen etterhvert :)

Det var leit å høre:( kos deg med salamien du!:Heartpink
Takk for det!:happy: etter hormonene er skylt ut av kroppen, satser jeg på noen fine mnd med skuldrene nede før vi forsøker igjen etter mens i mai:happy: masse lykke til neste gang!

Nå har det vært mange negative tester og besøk av tr her, så nå er det på tide med noen positive tester synes jeg. Krysser fingrene for dere!! :)
Ja det er jeg helt enig i - takk!:D Hadde tidenes utblåsning til mannen i går, lov å håpe det er mer enn bare pms-hormoner vel?:hilarious: Måtte innom butikken etter jobb å kjøpe litt dessert for å gjøre det godt igjen:hilarious:

18dpo og fortsatt ingen mens ... Spent på om den kommer ila dagen, ellers er det ny rekord. Føler meg ikke gravid, så synes egentlig tanta bare kan komme da.

Men som nicket også sier, jeg er evig håpefull og da jeg ble gravid i august fikk jeg ikke positiv test på 25u/l før jeg var 17 dpo. Testet senest 15 dpo, og da var den blenda. Mistet dessverre tidlig da. Nå tror jeg ikke engang jeg er gravid, i forhold til da, da var jeg sikker, og grunnen til at jeg holdt ut testingen fra 8 til 17 dpo :hilarious::wacky:
Hvis det hjelper noe, så fikk jeg mensen i dag, eller begynte å spotte. 20dpo :facepalm: 6 dager på overtid.

Hvis det hjelper noe, så fikk jeg mensen i dag, eller begynte å spotte. 20dpo :facepalm: 6 dager på overtid.

Åååå :( Huff, nå er det 19dpo her og tempen steg i morges, MEN synes det var lys rosa på papiret, så kanskje er det noe på gang her også nå ... :banghead:

Da var TR her for fullt, så da er det bare å tusle videre til neste ikm-gruppe. Vet ikke helt ennå hvor jeg havner, så venter vel litt med det. Gratulerer til alle dere som er gravide, måtte spiren sitte hele veien :Heartred Og masse lykke til til oss andre også som prøver igjen, om det er neste pp eller om det blir å vente.:Heartred

Back
Topp