IKM uke 3

Vis vedlegget 346869 Hei damer! Nå trenger jeg en god dose ærlighet :shy:

I følge Premom er jeg 14 dpo i dag og IKM. Basert på normal-syklusen er jeg 12 dpo, men skjønner at sykluser varierer. Ingen tr ennå. Og denne testen i morges. Så, ser du noe? Eller er jeg gal o_O

Jeg er usikker, for bildet er litt uskarpt - noe som jeg ser er normalt her inne. Det er mulig jeg kan skimte "noe", men kan ikke si noe sikkert.

Her er jeg nå 17dpo. Blenda vanlig test i går, men fortsatt ingen mens.

I følge Premom er jeg 14 dpo i dag og IKM. Basert på normal-syklusen er jeg 12 dpo, men skjønner at sykluser varierer. Ingen tr ennå. Og denne testen i morges. Så, ser du noe? Eller er jeg gal o_O

Den ser dessverre like blenda ut som min idag ( iallefall med så langt bildekvaliteten lar meg se). Jeg holder på å miste fant jeg ut kl 530 idag morges:arghh::arghh::arghh:

Jeg er usikker, for bildet er litt uskarpt - noe som jeg ser er normalt her inne. Det er mulig jeg kan skimte "noe", men kan ikke si noe sikkert.

Takk for at du så etter! Skjønner ikke hvorfor det blir så uskarpt når jeg laster det opp :meh:

Skjønner godt frustrasjonen din! Da er du hvor mange dager på overtid?

Den ser dessverre like blenda ut som min idag ( iallefall med så langt bildekvaliteten lar meg se). Jeg holder på å miste fant jeg ut kl 530 idag morges:arghh::arghh::arghh:

Å nei!! Så utrolig leit å høre. Sender deg mange gode klemmer :Heartpink

Og takk for ærligheten. Jeg belager meg på at det ikke funket denne runden. Tenker jeg burde hatt tydelige streker nå.

Takk for at du så etter! Skjønner ikke hvorfor det blir så uskarpt når jeg laster det opp :meh:

Skjønner godt frustrasjonen din! Da er du hvor mange dager på overtid?

Ja, det blir dessverre dårlig kvalitet her inne ...

Pleier å ha lutealfaser på 15-17 dager, så strengt tatt kanskje ikke forsinket før i morgen. Men fertility friend hadde regnet ikm på fredag. Hadde mensverk i natt og trodde mensen kom, men neida. Nå vil jeg bare komme meg i gang med ny syklus. Krysser fingrene for deg :Heartred

Å nei!! Så utrolig leit å høre. Sender deg mange gode klemmer :Heartpink

Og takk for ærligheten. Jeg belager meg på at det ikke funket denne runden. Tenker jeg burde hatt tydelige streker nå.
Tusen takk:Heartpink den var vanskelig å svelge! Var så veldig sikker på det skulle holde nå...

Masse lykke til med videre prøving! Nå tar vi den pausen vi snakka om å ta. Så får jeg loggføre syklusen og passe på kropp og helse i et par mnd framover, så får vi starte opp i mai-ish igjen..

Bilde blir dessverre veldig vanskelig å tyde, er veldig uklart.... :(

Da er vi samme båt.. 19dpo, blenda tester og ingen tr...

Da kan jeg settes på tr.
Kom omsider fire dager på overtid. Håper ikke syklusen skal begynne å tulle for mye fremover. Vanligvis er jeg helt presis på 30 dager.

Neeeei :arghh::(:( Sender over en god, god klem! :Heartred

Da er vi samme båt.. 19dpo, blenda tester og ingen tr...

Pleier du å ha lange sykluser eller er det spesielt med denne gangen? Jeg kan ha lutealfase fra 12 til 17 dager, men gjennomsnittet er 15-17. Å være 17 i dag betyr at mensen kommer i dag, til natten eller i morgen tidlig. Har ikke hatt så lang fase i så fall siden vi begynte å prøve aug 2019.

Pleier du å ha lange sykluser eller er det spesielt med denne gangen? Jeg kan ha lutealfase fra 12 til 17 dager, men gjennomsnittet er 15-17. Å være 17 i dag betyr at mensen kommer i dag, til natten eller i morgen tidlig. Har ikke hatt så lang fase i så fall siden vi begynte å prøve aug 2019.
Nei, bruker absolutt ikke det. Men nå har jeg bare kartlagt syklusen i 5 måneder. Men den har da ligget normalt på 27-28 dager, en måned 29.
Jeg har ikke testet el, men jeg bruker å ha veldig tydelig el-symptomer med både ubehag i livmor, tydelig el-slim osv. Så ut fra symptomer har jeg en lutealfase på 14-15 dager :bag: Har gått til innkjøp av termometer som jeg tenkte å benytte meg av i neste pp, men tr må jo komme først.. :meh: I dag skulle egentlig vært siste dagen med blødning, og ny pp kunne begynt i morgen/tirsdag.

Nei, bruker absolutt ikke det. Men nå har jeg bare kartlagt syklusen i 5 måneder. Men den har da ligget normalt på 27-28 dager, en måned 29.
Jeg har ikke testet el, men jeg bruker å ha veldig tydelig el-symptomer med både ubehag i livmor, tydelig el-slim osv. Så ut fra symptomer har jeg en lutealfase på 14-15 dager :bag: Har gått til innkjøp av termometer som jeg tenkte å benytte meg av i neste pp, men tr må jo komme først.. :meh: I dag skulle egentlig vært siste dagen med blødning, og ny pp kunne begynt i morgen/tirsdag.

Kjempelurt å tempe, jeg synes i hvert fall at det har gitt meg mye bedre oversikt :) Har også veldig tydelige el-symptomer, men de digitale testene jeg brukte før var sjelden enig med meg. Tempingen derimot, stemte bedre :)

Ikke meningen å forvirre eller gi falsk håp nå, men bildet ble av ganske god kvalitet på iPaden min, og jeg ser en strek? Er ikke vant til de testene så mulig jeg ser feil sted, men ser en strek (i tillegg til kontrollstreken hehe). :)

Tok en ny test i dag selv, der var det ikke antydning til strek. Ikm i dag eller i morgen, og har ikke begynt å spotte som jeg pleier.. Slitsomt å ikke vite. Er ikke i form, måtte legge meg igjen etter frokosten i dag, og skulle gjerne visst om det skyldes en spire eller noe magevirus eller lignende.. Får smøre meg med mer tålmodighet. Hjelper å vente sammen med dere! :Heartred

Ikke meningen å forvirre eller gi falsk håp nå, men bildet ble av ganske god kvalitet på iPaden min, og jeg ser en strek? Er ikke vant til de testene så mulig jeg ser feil sted, men ser en strek (i tillegg til kontrollstreken hehe). :)

Tok en ny test i dag selv, der var det ikke antydning til strek. Ikm i dag eller i morgen, og har ikke begynt å spotte som jeg pleier.. Slitsomt å ikke vite. Er ikke i form, måtte legge meg igjen etter frokosten i dag, og skulle gjerne visst om det skyldes en spire eller noe magevirus eller lignende.. Får smøre meg med mer tålmodighet. Hjelper å vente sammen med dere! :Heartred

Litt godt å høre at det ikke bare er jeg som ser, men mulig vi er gale begge to :wacky: Går egentlig bare å venter på tr nå. Tester ikke igjen før tirsdag om ikke mensen kommer i mellomtiden.

Høres ut som vi har det ganske likt! Fint å vente sammen med noen :love017

Håper håper for deg!:Heartred

18dpo og fortsatt ingen mens ... Spent på om den kommer ila dagen, ellers er det ny rekord. Føler meg ikke gravid, så synes egentlig tanta bare kan komme da.

Men som nicket også sier, jeg er evig håpefull og da jeg ble gravid i august fikk jeg ikke positiv test på 25u/l før jeg var 17 dpo. Testet senest 15 dpo, og da var den blenda. Mistet dessverre tidlig da. Nå tror jeg ikke engang jeg er gravid, i forhold til da, da var jeg sikker, og grunnen til at jeg holdt ut testingen fra 8 til 17 dpo :hilarious::wacky:

Back
Topp