IKM uke 3

Krysser fingrene for deg! Er snart 1d på overtid selv. Enten må jo tr komme så neste pp kan begynne eller så må disse testene snart begynne å samarbeide:p
Krysser fingrene for deg også! Du har jo faktisk en forhistorie å teste positivt etter ikm, så dine odds for teste positivt senere er jo større enn hos flere :smiley-angelic001 Håper virkelig for din del, selvom du føler at tr er like rundt hjørnet.

Krysser fingrene for deg også! Du har jo faktisk en forhistorie å teste positivt etter ikm, så dine odds for teste positivt senere er jo større enn hos flere :smiley-angelic001 Håper virkelig for din del, selvom du føler at tr er like rundt hjørnet.

Ja, har tenkt litt på det. Men den gangen mistet eg jo så vet ikke om det var helt som det skulle:(

Ja, har tenkt litt på det. Men den gangen mistet eg jo så vet ikke om det var helt som det skulle:(
Det at du mistet hadde nok ingenting med at du testet sent å gjøre :love7 Og om det ikke går veien denne pp’en, så gjør det helt sikkert det veldig snart :Heartred Du er fremdeles ung og har alle forutsetninger til å bli gravid!

18 dpo, cd32. Negativ test i dag. Som forventet. Ingen tr.

Er i dag oppblåst og har typiske pms symptomer like før tr ankommer. Jeg belager meg på at det ikke gikk denne pp’en. Burde i teorien fått positiv test nå, dersom jeg skulle vært gravid. Regner med jeg har en syklus fra en annen dimensjon denne prøveperioden. Fikk forøvrig termometeret i posten i dag tidlig, og tempingen inn mot neste pp kan begynne så snart ny syklus er på plass.

Gratulerer til alle dere som har fått spire i magen :Heartred Og lykke til videre til dere andre! Imorgen er siste dag i uken vår, og regner med de fleste har forflyttet seg over i ny ikm-gruppe eller termin-gruppe :)

DA0DA112-6676-4E45-BA1B-32B37611C6D7.jpeg
Jeg som skulle vente til i morgen eller mandag, røk så klart på en tidligtest til :oops:

Om jeg hadde et håp i går, har jeg nok blitt mindre håpefull i dag. Jeg myser, vrir og vender, men synes ikke jeg ser noe mer enn i går. Kanskje heller mindre? Får bare vente litt til :wtf:

18 dpo, cd32. Negativ test i dag. Som forventet. Ingen tr.

Er i dag oppblåst og har typiske pms symptomer like før tr ankommer. Jeg belager meg på at det ikke gikk denne pp’en. Burde i teorien fått positiv test nå, dersom jeg skulle vært gravid. Regner med jeg har en syklus fra en annen dimensjon denne prøveperioden. Fikk forøvrig termometeret i posten i dag tidlig, og tempingen inn mot neste pp kan begynne så snart ny syklus er på plass.

Gratulerer til alle dere som har fått spire i magen :Heartred Og lykke til videre til dere andre! Imorgen er siste dag i uken vår, og regner med de fleste har forflyttet seg over i ny ikm-gruppe eller termin-gruppe :)

Usj, så utrolig frustrerende med både negative tester og ingen tr :dead: Er jo fremdeles mulig at du er gravid, men sikkert greit å være innstilt på at det kan bli en ny runde med prøving.. :)

Masse lykke til videre! :Heartred

Vis vedlegget 346792 Jeg som skulle vente til i morgen eller mandag, røk så klart på en tidligtest til :oops:

Om jeg hadde et håp i går, har jeg nok blitt mindre håpefull i dag. Jeg myser, vrir og vender, men synes ikke jeg ser noe mer enn i går. Kanskje heller mindre? Får bare vente litt til :wtf:

Hadde nok røket på en test i dag jeg også, om jeg hadde hatt en liggende :shy:
Det er fortsatt håp! :Heartred

Vis vedlegget 346792 Jeg som skulle vente til i morgen eller mandag, røk så klart på en tidligtest til :oops:

Jeg synes jeg ser streken altså! :angelic:

Ingen TR her enda.. men er jo bare på cd28. Vet jo ikke eksakt når jeg hadde EL siden jeg ikke har testet. Sykluslengde de tre siste månedene har vært: 28 dager (des), 24 dager (nov), 31 dager (okt). Jeg kjenner også på det der lille håpet!

Hvordan går det med deg? :shy:

Her røk jeg på en tidligtest fra cb som selvfølgelig var negativ! Fortsatt ingen tr, 1d på overtid. Blir spennende å se om hun kommer. Hvis ikke blir det ny test om to dager. Sist var jeg 4d på overtid og fikk 1-2 på cb digital.

Det at du mistet hadde nok ingenting med at du testet sent å gjøre :love7 Og om det ikke går veien denne pp’en, så gjør det helt sikkert det veldig snart :Heartred Du er fremdeles ung og har alle forutsetninger til å bli gravid!

Tusen takk:)

Det er vanskelig å se på bildet, men ikke gi opp før tr kommer. Jeg hadde negativ cb early idag.. Jævla limboland. Enten får tr komme, eller ikke.

16 dpo, cd 33 og ingen mens ennå ... Hm ... Negativ test i går. Brystvortene er fortsatt ømme, men ikke like ømme som for et par dager siden. Tempen har sunket litt i går og i morges, men tydeligvis ikke nok ennå siden fertility friend-appen sier at det er "stabilt". Kan ikke tr bare komme nå? :shifty:

Følte for å dele denne til alle oss i limboland med overtid og negativ test. Satse på vi alle er i det nedre skiktet og får positiv test om noen dager:)

Vedlegg

• 385B7AA1-1373-41C9-B47B-835B5D019DE4.jpeg
    385B7AA1-1373-41C9-B47B-835B5D019DE4.jpeg
    28,2 KB · Visninger: 60
16 dpo, cd 33 og ingen mens ennå ... Hm ... Negativ test i går. Brystvortene er fortsatt ømme, men ikke like ømme som for et par dager siden. Tempen har sunket litt i går og i morges, men tydeligvis ikke nok ennå siden fertility friend-appen sier at det er "stabilt". Kan ikke tr bare komme nå? :shifty:

Krysser fingrene for oss! Du prøver også på første barn?<3

Krysser fingrene for oss! Du prøver også på første barn?<3

Ja :Heartred Og både mannen og jeg blir snart helt tullete :Heartred Vi ønsker oss så veldig en liten en, men det er vi jo ikke alene om:Heartpink:Heartpink håpet er ikke ute før tanta kommer, så krysser fingrene for oss alle:Heartred:Heartred:Heartred

Back
Topp