IKM uke 3

Nei, kommer i morgen eller på søndag. Men med 100% blenda test så sent som 13 dpo er jeg ikke gravid :(

Det sikreste tegnet er alltid uteblitt mens så selvom du kan ha testet tidlig før kan det være annerledes denne pp:) Egget festet seg litt senere, etc. Og det er vel først når det fester seg at HCG begynner?:)

Dpo 12 men fremdeles blenda hvit test.. hatt mensenmurringer i noen dager nå men ikke helt lyst å gi opp enda selv om det ikke ser lyst it.

Sikreste tegnet er uteblitt mens så det er fortsatt håp:))

Det sikreste tegnet er alltid uteblitt mens så selvom du kan ha testet tidlig før kan det være annerledes denne pp:) Egget festet seg litt senere, etc. Og det er vel først når det fester seg at HCG begynner?:)

Dette er assistert befruktning, så det er helt sikkert. Klinikken er også enig i at det er mislykket. Så det er bare å begi seg ut på forsøk nr. 4 :)

Veldig interessant! Nå lærte jeg noe nytt. Er da altså tiden mellom mens og ny EL som varierer!
Hadde max fertilitet lørdag 8. på cb digital og el slim natt 9.1. Ikm kommer nok imrn på dag 28.(sist mens begynte 26.12).

Tidligere sykluser(etter p-pilleslutt):
Mens 3.sept
28 dager
Mens 30.sept
Gravid i oktober.
SA-Blødning begynte 3.nov
27 dager
Mens 29.nov
28 dager
Mens 26.des

Og nu er vi på dag 28 igjen imrn:)

Basert på dette, og at du antar at lutealfasen er 11/12 dager, vil jeg tippe at du hadde EL 9. eller 10.01. om du nå har en 28.dagers syklus :) Det blir lettere å se et mønster med flere sykluser, men håper jo du slipper det.

Basert på dette, og at du antar at lutealfasen er 11/12 dager, vil jeg tippe at du hadde EL 9. eller 10.01. om du nå har en 28.dagers syklus :) Det blir lettere å se et mønster med flere sykluser, men håper jo du slipper det.

Takk for svar:)

Skulle sagt god morgen, men den kjennes ikke så god ut :(

Tok 1 Babyplan tidlig og 1 vanlig babyplan strimmeltest i dag tidlig. Innbilte meg å se en bitteliten strek på tidligstrimmelen, men tror det bare er ønsketenkning. Den vanlige strimmelen er helt blenda! Så, nå er jeg forvirra. Vente to dager til IKM eller teste igjen i morra? Eller bare vente til mandag en dag etter IKM? Uff, dette er tungt. Hadde jo en liten følelse av at det klaffet denne gangen :wtf:

Den øverste testen er tidlig strimmel, den under vanlig.Vis vedlegget 346715

Akkurat samme her, testet i dag, og fikk ingen strek. Nesten mer sjokkert enn skuffet, for hadde på følelsen at det hadde klaffet, og håpet det ville gi utslag på test. :wideyed: Nå vurderer jeg vente til ikm (2-3 dager til), for har ikke flere tester. Må bare få dagene til å gå.. :p Krysser fingrene for oss begge!

IKM er på søndag. Vurderte egentlig vente med testing til da, men tror jeg prøver meg imorgen. Synes nesten uvisshet er det verste :nailbiting:

Pleier du ha ryggmurring som et tegn før IKM? Tror aldri jeg har hatt det. Krysser fingrene for oss begge :)

Har du testet?:)

Dette er assistert befruktning, så det er helt sikkert. Klinikken er også enig i at det er mislykket. Så det er bare å begi seg ut på forsøk nr. 4 :)

Åå, det var eg ikke klar over. Masse lykke til neste pp!<3

Har du testet?:)

Hehe vi skrev akkurat samtidig, se innlegget over :)

Fikk vite i dag at søsteren min er gravid, og hun testet negativt da hun var 3+4 som jeg er nå, så har fremdeles et lite håp. Egentlig litt tullete å teste tidlig, men vanskelig å la være når man vet det er en liiten mulighet til å få positiv :shy:

Hehe vi skrev akkurat samtidig, se innlegget over :)

Fikk vite i dag at søsteren min er gravid, og hun testet negativt da hun var 3+4 som jeg er nå, så har fremdeles et lite håp. Egentlig litt tullete å teste tidlig, men vanskelig å la være når man vet det er en liiten mulighet til å få positiv :shy:

Ååå, så kjekt! Håper du slenger deg med henne!<3 Tr skulle etter planen vært hos meg i dag tidlog, men er fortsatt ikke kommet. Føles dog som hun kommer hele tiden, så eg flyr mye på badet og sjekker:shy:. Tar nok en test søndsg om ingenting skjer da jeg aldri pleier å gå over. Antakelig dukker hun opp ila i dag eller i natt/morgen tidlig. Ellers av symptomer har jeg blitt skikkelig frysepinn!

Ååå, så kjekt! Håper du slenger deg med henne!<3 Tr skulle etter planen vært hos meg i dag tidlog, men er fortsatt ikke kommet. Føles dog som hun kommer hele tiden, så eg flyr mye på badet og sjekker:shy:. Tar nok en test søndsg om ingenting skjer da jeg aldri pleier å gå over. Antakelig dukker hun opp ila i dag eller i natt/morgen tidlig. Ellers av symptomer har jeg blitt skikkelig frysepinn!

Ja hadde vært veldig stas! :shy:

Åh så spennende at tr ikke har kommet til deg ennå, håper hun holder seg unna!
Kjenner meg igjen i å være frysepinne. Tror det er et godt tegn! Hver gang el har vært pleier jeg fryse (når temp stiger) frem til ikm, og når jeg får mensen og temp synker svetter jeg alltid :)

Akkurat samme her, testet i dag, og fikk ingen strek. Nesten mer sjokkert enn skuffet, for hadde på følelsen at det hadde klaffet, og håpet det ville gi utslag på test. :wideyed: Nå vurderer jeg vente til ikm (2-3 dager til), for har ikke flere tester. Må bare få dagene til å gå.. :p Krysser fingrene for oss begge!

Så leit! Er jo fortsatt en sjanse for oss begge. Prøver å ikke bygge håp, men da jeg var gravid sist var syklusen min 28 dager (nå 29-30) og fikk en svak, men tydelig strek på cd 31. og det vil jo si 3 dager etter IKM. Så, det er et lite håp ennå. :rolleyes:

Så leit! Er jo fortsatt en sjanse for oss begge. Prøver å ikke bygge håp, men da jeg var gravid sist var syklusen min 28 dager (nå 29-30) og fikk en svak, men tydelig strek på cd 31. og det vil jo si 3 dager etter IKM. Så, det er et lite håp ennå. :rolleyes:

Vi klamrer oss til håpet! Jeg kjenner at jeg ihvertfall griper etter halmstrå:woot: skumlere jo lengre tr uteblir for fallhøyden blir så stor. Da rekker man å bygge opp optimisme

Ja er fremdeles en sjanse! Oppmuntrende å høre at flere ikke får positiv test før etter IKM. :)
Så burde kanskje vente med testingen, men vanskelig når jeg også ser at mange får positiv test flere dager før IKM. Fint å være her, med flere i samme situasjon :)

Vi klamrer oss til håpet! Jeg kjenner at jeg ihvertfall griper etter halmstrå:woot: skumlere jo lengre tr uteblir for fallhøyden blir så stor. Da rekker man å bygge opp optimisme

I know!! Er nesten ondskapsfullt å være forsinket uten riktig grunn. Håper tr holder seg unna!

TR kom i dag 2 dager før tiden her! Så da sier jeg takk og farvel, og lykke til til dere som enda håper ❤

Har kjøpt inn en test fra Apotek1, Metode, som jeg tenkte å ta imorgen tidlig, 18 dpo (cd32) Ellers så har jeg faktisk skikkelig mensmurringer i kveld. Så enten håper jeg tr dukker opp i natt, 3-4 dager på overtid, om ikke håper jeg testen imorgen viser noe. Orker ikke flere negative tester og ingen tr... :banghead: :banghead:

TR kom i dag 2 dager før tiden her! Så da sier jeg takk og farvel, og lykke til til dere som enda håper ❤

Det var da veldig kjedelig:(:Heartpink men, om man skal se noe positivt i det, så er neste PP offisielt i gang, og du slapp ubegrunnet "overtid" som flere frykter.. mager trøst det da:( Masse masse lykke til!

Har kjøpt inn en test fra Apotek1, Metode, som jeg tenkte å ta imorgen tidlig, 18 dpo (cd32) Ellers så har jeg faktisk skikkelig mensmurringer i kveld. Så enten håper jeg tr dukker opp i natt, 3-4 dager på overtid, om ikke håper jeg testen imorgen viser noe. Orker ikke flere negative tester og ingen tr... :banghead: :banghead:

Krysser fingrene for deg! Er snart 1d på overtid selv. Enten må jo tr komme så neste pp kan begynne eller så må disse testene snart begynne å samarbeide:p

Back
Topp