IKM uke 3

Ja :Heartred Og både mannen og jeg blir snart helt tullete :Heartred Vi ønsker oss så veldig en liten en, men det er vi jo ikke alene om:Heartpink:Heartpink håpet er ikke ute før tanta kommer, så krysser fingrene for oss alle:Heartred:Heartred:Heartred

Åå, samme her<3 vet jo at vi kan bli gravid. Nå gjelder det bare at den gror seg fast når det først skjer! håper, håper, håper!:Heartred

Vet ikke hvorfor jeg gidder en gang... Ja, bilde er tatt etter tiden, og ja det er nok bare skygge. Ikke morgenurin.

Vedlegg

• 2F00485F-F0C2-4C6D-A9BD-6E6DAF4B8F8E.jpeg
    2F00485F-F0C2-4C6D-A9BD-6E6DAF4B8F8E.jpeg
    18,9 KB · Visninger: 121
Takk :Heartpink Håp så lenge tr ikke er her.

Hvordan er det med deg? Er planen å vente til mandag?

Ja håp så lenge tr ikke er her!
Her er det ingen endringer, og planen er å vente til mandag før ny testing. Føles leenge til :p
Pleier egentlig spotte flere dager før mensen, men har ikke gjort det foreløpig :nailbiting:

Artig at vi er flere i samme situasjon! Men du hadde antydning til strek? :joyful:

Følte for å dele denne til alle oss i limboland med overtid og negativ test. Satse på vi alle er i det nedre skiktet og får positiv test om noen dager:)

Takk for deling, skikkelig oppmuntrende å se!! :D Skikkelig store forskjeller, ikke rart vi tester positivt til ulike tider..

Jeg leser fortsatt tråden for å følge med på de siste uten tr eller pos test i gruppa:Heartpink jeg heier på dere alle! Måååå være et par til som har lykkes. Må disse her tantene bare bestemme seg ila helga om de skal komme eller ikke, så de som må begynne en ny PP kan gjøre nettopp det:shifty: er så dårlig gjort av kroppen plutselig å bli ustabil når man har hatt så stabil syklus lenge!

Faen at eg begynte å håpe. Sitter her i tårer med mørk flekk i trusen. Då er tr på vei. Takk for meg

Følte for å dele denne til alle oss i limboland med overtid og negativ test. Satse på vi alle er i det nedre skiktet og får positiv test om noen dager:)

Hmmmm, interessant! Hvis man er i nedre del av skalaen kan det gå så langt som 18-19 dpo før det vises på en sensitiv test; 10mlU test?

Ja håp så lenge tr ikke er her!
Her er det ingen endringer, og planen er å vente til mandag før ny testing. Føles leenge til :p
Pleier egentlig spotte flere dager før mensen, men har ikke gjort det foreløpig :nailbiting:

Artig at vi er flere i samme situasjon! Men du hadde antydning til strek? :joyful:

Så spennende! Jeg også pleier å spotte 1-2 dager før, noen ganger flere dager enn det. Har noen ganger også fått el-slim liknende greier dagen før IKM, og det har vært tegnet for meg at det ikke har funket. Heter visstnok østrogen-topp, som er et tegn på at tr kommer. Alt jeg ikke har lagt merke til før denne prøvingen... :yuck:

Ja, har en antydning til strek, men synes den kunne vært sterkere før jeg tør å håpe. Betryggende at flere har skrevet at de ser den, ellers hadde jeg trodd jeg innbilte meg den :p

Faen at eg begynte å håpe. Sitter her i tårer med mørk flekk i trusen. Då er tr på vei. Takk for meg

Neeeei :-( Sender over en god, god klem :Heartred

Så spennende! Jeg også pleier å spotte 1-2 dager før, noen ganger flere dager enn det. Har noen ganger også fått el-slim liknende greier dagen før IKM, og det har vært tegnet for meg at det ikke har funket. Heter visstnok østrogen-topp, som er et tegn på at tr kommer. Alt jeg ikke har lagt merke til før denne prøvingen... :yuck:

Ja, har en antydning til strek, men synes den kunne vært sterkere før jeg tør å håpe. Betryggende at flere har skrevet at de ser den, ellers hadde jeg trodd jeg innbilte meg den :p

Hehe ja legger merke til absolutt alt kroppen gjør nå :p
Spennende med antydning til strek!! Jeg har trua! Skal du teste mer fremover, eller avvente? :)

Jeg leser fortsatt tråden for å følge med på de siste uten tr eller pos test i gruppa:Heartpink jeg heier på dere alle! Måååå være et par til som har lykkes. Må disse her tantene bare bestemme seg ila helga om de skal komme eller ikke, så de som må begynne en ny PP kan gjøre nettopp det:shifty: er så dårlig gjort av kroppen plutselig å bli ustabil når man har hatt så stabil syklus lenge!

Koselig at du følger med her, håper vi snart ses på «den andre siden» hehe :rolleyes:
Ja enig, dårlig gjort av kroppen! :shifty:

Ja, forferdelig urettferdig :shifty::shifty: Håper tr kommer snart her, så ny pp kan begynne!

Hehe ja legger merke til absolutt alt kroppen gjør nå :p
Spennende med antydning til strek!! Jeg har trua! Skal du teste mer fremover, eller avvente? :)

Takk for støtten :Heartpink Nå når testingen har begynt, ryker jeg nok på en teststrimmel i morgen er jeg redd. Dette er første gangen jeg ser antydning til strek på de snart 6 mnd vi har prøvd aktivt. Hadde jeg ikke hatt et lager hadde jeg nok vært mer sparsom med testene :happy090

123DC70B-F1C1-4797-BC00-5A2660D5917D.jpeg
Hei damer! Nå trenger jeg en god dose ærlighet :shy:

I følge Premom er jeg 14 dpo i dag og IKM. Basert på normal-syklusen er jeg 12 dpo, men skjønner at sykluser varierer. Ingen tr ennå. Og denne testen i morges. Så, ser du noe? Eller er jeg gal o_O

Back
Topp