IKM uke 3

Cd16 i dag, det er ikke noe vits at jeg starter testingen så tidlig som jeg har gjort :hilarious:
I dag har testene gått litt ned igjen:hilarious: men ser fra de andre pp'ene at jeg har pleid å få økning ca cd 17...så får vente å se om det skjer noe i kveld eller i morgen.
El-blir nok litt forsinket da regner jeg med:hilarious:
Så kjedelig å føle man har kastet bort tester, kjente på den selv da jeg testa denne mnd. Testa flere dager med veeeldig negativ. Det har jeg aldri opplevd før:p pleier som regel å treffe så å si rett på EL. Kanskje negativ en dag eller noe. Menmen. Satser på egget ditt slipper snart!:Heartred

Så kjedelig å føle man har kastet bort tester, kjente på den selv da jeg testa denne mnd. Testa flere dager med veeeldig negativ. Det har jeg aldri opplevd før:p pleier som regel å treffe så å si rett på EL. Kanskje negativ en dag eller noe. Menmen. Satser på egget ditt slipper snart!:Heartred
Ja satser på det. Er nok bare jeg som har vært litt ivrig etter å komme i gang:hilarious:
Spørs om jeg ikke må gå til innkjøp av flere tester uansett:hilarious: Liker egentlig ikke å ha ulike merker på testene, de viser jo alltid så forskjellig:hilarious:

Sterk i dag også, så får teste utover dagen og se om jeg har hatt peak eller om den går nedover :bag: Da kan vi i hvertfall legge inn noen aksjer i kveld og være innafor!

Vedlegg

• 4E840E25-5D32-42A2-A343-92E59F699213.jpeg
    4E840E25-5D32-42A2-A343-92E59F699213.jpeg
    33,7 KB · Visninger: 47
Cd16 i dag, det er ikke noe vits at jeg starter testingen så tidlig som jeg har gjort :hilarious:
I dag har testene gått litt ned igjen:hilarious: men ser fra de andre pp'ene at jeg har pleid å få økning ca cd 17...så får vente å se om det skjer noe i kveld eller i morgen.
Feel you! Jeg begynte jo på CD 9, og fikk første ordentlige økning på cd 16 :hilarious: var ganske stressa på et punkt for å gå fri for tester:nailbiting: Men man vil jo gjerne være sikker, så da går det litt tester likevel!:angelic:

Feel you! Jeg begynte jo på CD 9, og fikk første ordentlige økning på cd 16 :hilarious: var ganske stressa på et punkt for å gå fri for tester:nailbiting: Men man vil jo gjerne være sikker, så da går det litt tester likevel!:angelic:
Ja det er helt sant. Tror jeg kjøper inn et lass i dag, så får jeg heller teste med to forskjellige hver gang, da har jeg jo kontroll:hilarious:

Jeg har lest litt om PCOS tidligere, og da husker jeg at jeg leste man kunne ha falske positive eggløsningstester.. fant dette på CB sine nettsider nå: «...noe som resulterer i at kvinner med PCOS har forhøyede nivåer av LH gjennom hele syklusen.»

Trenger ikke å være det da men står hormonell ubalanse kan føre til det og vil da slå ut med positiv test.

Kan man utvikle pcos over tid? Var hos gyn 23.11 og han sa ingenting om det. Men hadde en ufarlig cyste der da som han bare tok mål av og en blodprøve av meg. Fikk til svar noen dager senere at alt var fint og at det var gode sjanser.

Her har testene flydd ut vinduet! :hilarious: Starta teste CD8 og fikk ikke peak før CD14 - og CD10-16 testa jeg 2 om dagen :smiley-ashamed005:hilarious: Veldig ivrig etter å komme i gang, si, for ikke å snakke om å se om kroppen henger med som den skal etter å ha mista!

Skal ikke stå på innsatsen her hvertfall. Lagt inn aksjer hverdag hele denne uka:hilarious: men nå får det være bra, litt usikker på hvor lang syklusen er denne gangen så får vi håpe vi traff:p hvor mange saker før kan man få positiv test?

Skal ikke stå på innsatsen her hvertfall. Lagt inn aksjer hverdag hele denne uka:hilarious: men nå får det være bra, litt usikker på hvor lang syklusen er denne gangen så får vi håpe vi traff:p hvor mange saker før kan man få positiv test?
Mener du hvor mange dager? Tenker du DPO og g-test nå?

De aller færreste tester før 8 DPO. Svært usannsynlig med riktig resultat før det. Og så anbefales det ikke testing før IKM pga kjemisk. Forrige PP forsøkte jeg å holde ut helt til IKM, men gav meg 12DPO vel. Da fikk jeg svaaaakt positivt på flere tester, så på 1 dag over IKM var det blitt negativt igjen og jeg fikk mensen. Var nok kjemisk. Takla det greit nok, men de 3 dagene jeg hadde pos test, klarte jeg dessverre å bygge opp forhåpningene. Ikke bestemt meg for hva jeg vil denne gangen:wtf:

Mener du hvor mange dager? Tenker du DPO og g-test nå?

De aller færreste tester før 8 DPO. Svært usannsynlig med riktig resultat før det. Og så anbefales det ikke testing før IKM pga kjemisk. Forrige PP forsøkte jeg å holde ut helt til IKM, men gav meg 12DPO vel. Da fikk jeg svaaaakt positivt på flere tester, så på 1 dag over IKM var det blitt negativt igjen og jeg fikk mensen. Var nok kjemisk. Takla det greit nok, men de 3 dagene jeg hadde pos test, klarte jeg dessverre å bygge opp forhåpningene. Ikke bestemt meg for hva jeg vil denne gangen:wtf:

Det skulle være dager ja, liten autocorrect dero_O får prøve holde meg frem til neste tirsdag da, så får jeg se om jeg klarer det:wtf: blir jo helt gal av dette når man går ordentlig inn for å prøve. Går like tregt som de siste ukene før termin:hilarious:

4 dpo idag, og ingen symptomer foreløpig :wacky: Meeen det er bra! Forrige pp hadde jeg alle mulige symptomer, men testene var negativ :hilarious: Skal holde meg til onsdag og 8 dpo med å teste :woot:

Håper å være 1dpo i morgen. Tegn på el i dag og el-slim i fire dager. Ifølge appen skal jeg få kryss i morgen (jeg temper). Så håper veldig. Har ingen flere g-tester, så skal kanskje spare meg bekymringer og håp ved ikke å teste hvis ikke mensen uteblir?

CD 16 i dag, og negativ EL test. Så enten hadde jeg EL (eller dvs positiv test, er ikke så god på dette og hva som blir riktig å si) på CD 12 eller så er den sen denne mnd.:wtf: Har vanligvis testet positivt CD 13/14, og hatt stabil syklus på 26/27 dager. Blir spennende å se når folk kan begynne å teste:love017

Håper å være 1dpo i morgen. Tegn på el i dag og el-slim i fire dager. Ifølge appen skal jeg få kryss i morgen (jeg temper). Så håper veldig. Har ingen flere g-tester, så skal kanskje spare meg bekymringer og håp ved ikke å teste hvis ikke mensen uteblir?
Hehe, Jeg synes alltid det er så lett i starten etter EL å tenke at jeg skal bare vente på mensen, men neimen ikke så lett når det nærmer seg likevel alltid, i alle fall ikke når man følger med her inne:nailbiting: Men man spares jo for både penger og unødvendig strektolkning såklart.

4 dpo idag, og ingen symptomer foreløpig :wacky: Meeen det er bra! Forrige pp hadde jeg alle mulige symptomer, men testene var negativ :hilarious: Skal holde meg til onsdag og 8 dpo med å teste :woot:
Rart hva slags symptomer man blir obs på når man leter etter dem:hilarious:

CD 16 i dag, og negativ EL test. Så enten hadde jeg EL (eller dvs positiv test, er ikke så god på dette og hva som blir riktig å si) på CD 12 eller så er den sen denne mnd.:wtf: Har vanligvis testet positivt CD 13/14, og hatt stabil syklus på 26/27 dager. Blir spennende å se når folk kan begynne å teste:love017

Satse på at EL har vært, siden du har så regelmessig syklus:Heartred

Veldig spent på å følge med på folks g-tester. Jeg har dessverre 7 strimler igjen fra da jeg måtte hastekjøpe en pakke makesure på butikken rett før jul:hilarious: så jeg svir av første test 18. har jeg bestemt meg for. Selv om det er en risiko for nedtur om en får en til kjemisk. Har aldri hatt det før, og er rimelig sikker på at det er fordi egget ble ødelagt under CT'n jeg måtte ta 3DPO. Så den ene delen av meg er ikke redd for kjemisk, og den andre delen sier "men du er en del år eldre nå, så ting fungerer ikke nødvendigvis på samme måte som før"....

Det er nå jeg skjønner hvor ufattelig heldige vi har vært når vi har blitt gravide akkurat da vk ønsket, og aldri opplevd å miste heller. *bankibordet*

Egget vil ikke slippe her heller.. "I'll never let go, Jack. I'll never let go!":hilarious: men kjenner det nok skal slippe idag. Er så ømt når noe trykker på eggstokkregionen

Vedlegg

• 16101988940088164541228555706224.jpg
    16101988940088164541228555706224.jpg
    21,7 KB · Visninger: 44
Ja det hadde jo vært utrolig om du fikk symptomer før egget festet seg ;) Åsså er det jo rart hvor mange symptomer man kan få om man ligger å kjenner etter :wacky:

Rart hva slags symptomer man blir obs på når man leter etter dem:hilarious:

Satse på at EL har vært, siden du har så regelmessig syklus:Heartred

Veldig spent på å følge med på folks g-tester. Jeg har dessverre 7 strimler igjen fra da jeg måtte hastekjøpe en pakke makesure på butikken rett før jul:hilarious: så jeg svir av første test 18. har jeg bestemt meg for. Selv om det er en risiko for nedtur om en får en til kjemisk. Har aldri hatt det før, og er rimelig sikker på at det er fordi egget ble ødelagt under CT'n jeg måtte ta 3DPO. Så den ene delen av meg er ikke redd for kjemisk, og den andre delen sier "men du er en del år eldre nå, så ting fungerer ikke nødvendigvis på samme måte som før"....

Det er nå jeg skjønner hvor ufattelig heldige vi har vært når vi har blitt gravide akkurat da vk ønsket, og aldri opplevd å miste heller. *bankibordet*
Takk! :Heartred Merker jeg er inne i en litt tung periode nå, folk rundt meg blir gravide, og jeg har ønsket en nr to i flere år uten at samboer har vært klar, og nå blir jentungen 5 år om noen mnd, og spør stadig vekk med sorg i blikket om hun ikke skal få bli storesøster, det river i hjerter da ja. Både besteforeldre/oldeforeldre, folk på jobb og diverse spør til stadighet også, så det er tungt å føle men «aldri» får det, selv om det bare har gått et halvt år. Første prøvde vi ikke på, så slapp liksom all denne ventinga. Nei nå ble det mye her - beklager:wtf: Det ordner seg vel til slutt.. :)

Back
Topp