Takk! Merker jeg er inne i en litt tung periode nå, folk rundt meg blir gravide, og jeg har ønsket en nr to i flere år uten at samboer har vært klar, og nå blir jentungen 5 år om noen mnd, og spør stadig vekk med sorg i blikket om hun ikke skal få bli storesøster, det river i hjerter da ja. Både besteforeldre/oldeforeldre, folk på jobb og diverse spør til stadighet også, så det er tungt å føle men «aldri» får det, selv om det bare har gått et halvt år. Første prøvde vi ikke på, så slapp liksom all denne ventinga. Nei nå ble det mye her - beklager Det ordner seg vel til slutt..
Trenger ikke beklage! Det er vel en del av grunnen til at flere av oss er på forumet for å snakke med noen om ting som ikke er så lett å snakke med andre om. Både de gøye/positive sidene ved prøving, men også de utfordrende håper nr 2 endelig sitter nå denne PP!
Vi har vært så sikre på ikke flere barn helt siden nr 2 kom i 2014, så det har vært rart å kjenne et så sterkt ønske om nr 3 nå, når han nærmer seg 7 åt og storesøster blir 10 i år gikk en tanke hos meg for noen uker siden...herligland når ho er 20, så er en evt yngstemann bare 10!