IKM uke 3

Det er ikke såå lenge siden jeg drev på med el-testing, men jeg klarer ikke huske! :hilarious: Positiv el-test onsdag ettermiddag, positiv hele går, positiv i mårres og negativ nå på ettermiddagen - enda ingen temp-hopp. Er det da el i morgen eller er jeg 1dpo i morgen? :hilarious: *blir småflau her jeg sitter* :smiley-ashamed005
Jeg har ikke erfaring i forhold til å måle temp. Men med eggløsningstestene er vel EL når de blir negative igjen og 1dpo dagen etter, så 1dpo i morgen da:happy:

Cd 15 her, testene øker litt igjen. Håper på en veldig økning i morgen og el på søndag da:happy:
Kjenner mye murringer så noe er på gang:happy:
Skal teste igjen i morgen tidlig... Frister å teste før jeg legger meg, meeeen jeg skal ikke gjøre det:hilarious:
Kan ikke risikere å gå tom for tester. Er mest fornøyd med babyplan sine el-tester, men det tar jo en evighet å få de hjem når en bestiller:hilarious::hilarious: så jeg får heller teste to ganger i morgen hvis det er en veldig økning. :rolleyes:

Jeg har ikke erfaring i forhold til å måle temp. Men med eggløsningstestene er vel EL når de blir negative igjen og 1dpo dagen etter, så 1dpo i morgen da:happy:
Tusen takk for svar! :joyful: Ikke hatt både positiv og negativ test på samme dag tidligere :wacky:

Jeg mener jeg har hatt dey en gang. Det er ikke til å bli klok på den EL-testinga:hilarious:
Hahah, nei! :hilarious: Vi har nå sikra oss i forhold til testene, så får nå bare håpe det egget slapp når testene forble positive :wacky:

Jeg opplever så og si alltid EL-slim, men med all denne «babydansingen» synes jeg det er vanskelig å følge med på hva det egentlig er som kommer ut :smiley-ashamed008

Fikk «høy» avlesning i dag også på monitoren, ikke detektert noen LH-økning, så da har mest sannsynlig eggløsningen ikke skjedd enda. Krysser fingrene for at jeg får maksimalt utslag i morgen.
Vil i så fall søndag eller mandag regnes som 1dpo?

:bag: Tanker? Murrer godt nå, så kjenner at noe skjer.

Vedlegg

• 3BD57B2D-E5E7-45E8-BA71-D456457BEF83.jpeg
    3BD57B2D-E5E7-45E8-BA71-D456457BEF83.jpeg
    36,7 KB · Visninger: 59
  • EC0B90A8-562C-495F-95F6-BDC2F0EDCB8F.jpeg
    EC0B90A8-562C-495F-95F6-BDC2F0EDCB8F.jpeg
    23,5 KB · Visninger: 63
Dette ser bra ut:happy::happy:Ta en test i morgen tidlig for å se om den er på vei ned igjen:happy:
Ja, hadde tenkt å teste to ganger i morgen også for sikkerhetsskyld :shy: Rakk en runde i går, i dag har vi selvfølgelig besøk av familie:rolleyes: Får prøve å få mannen med på en runde i morgen også, og håpe på klaff!

Men all humor til side.. noen som leste mitt forrige(litt for lange) innlegg?
Hvorfor har jeg to peaker?:( Iflg testen skal man jo ikke teste mer den syklusen når max er oppnådd. Men hadde jeg ikke gjort det hadde jeg jo ikke oppdaget dagens peak? Blir strimmel neste gang, ass.

Hvorfor har jeg to peaker?:( Iflg testen skal man jo ikke teste mer den syklusen når max er oppnådd. Men hadde jeg ikke gjort det hadde jeg jo ikke oppdaget dagens peak? Blir strimmel neste gang, ass.
Jeg leste innlegget ditt nå. Jeg har ikke noe erfaring med de el-testene, jeg bruker bare strimler. Men kan det hende at du har hatt to peaker? Eller kanskje det blir kluss når du tester flere ganger hvis en ikke skal det? Uansett så har vel eggløsningen vært en gang der i mellom, tenker du ikke?

Jeg vet jammen ikke om de el-testene er mer til hjelp eller stress til tider...

Da har jeg fått blinke smiley på el-test så tenker jeg vil henge litt her :)

H_7392 - PP3 (2 e. SA) - B2 - EL 05.01? - IKM 20.01?

endelig fast smiley o_O:dead:

så da blir det H_7392 - PP3 (2 e. SA) - B2 - EL 10.01 - IKM 24.01

mannen har vært så sliten de siste dagene med mye jobb, så har gått fra aksje innlegging hverdag i begynnelsen til ingenting de siste to dagene :( Håper det holder med å prøve i dag! :rolleyes:

Jeg har lest litt om PCOS tidligere, og da husker jeg at jeg leste man kunne ha falske positive eggløsningstester.. fant dette på CB sine nettsider nå: «...noe som resulterer i at kvinner med PCOS har forhøyede nivåer av LH gjennom hele syklusen.»

Trenger ikke å være det da men står hormonell ubalanse kan føre til det og vil da slå ut med positiv test.

endelig fast smiley o_O:dead:

så da blir det H_7392 - PP3 (2 e. SA) - B2 - EL 10.01 - IKM 24.01

mannen har vært så sliten de siste dagene med mye jobb, så har gått fra aksje innlegging hverdag i begynnelsen til ingenting de siste to dagene :( Håper det holder med å prøve i dag! :rolleyes:
Peise på i dag så er det gode odds uansett om det ikke har vært noe de siste dagene
20210109_090631.jpg

Cd16 i dag, det er ikke noe vits at jeg starter testingen så tidlig som jeg har gjort :hilarious:
I dag har testene gått litt ned igjen:hilarious: men ser fra de andre pp'ene at jeg har pleid å få økning ca cd 17...så får vente å se om det skjer noe i kveld eller i morgen.
El-blir nok litt forsinket da regner jeg med:hilarious:

Back
Topp