Det som jeg forstår med EL tester er at det er så å si umulig å vite om testen er negativ fordi el har vært, eller fordi el er på vei. Flere opplever teststreker som varierer i styrke både før og etter EL. Noen dager er de sterkere enn andre, men fremdeles negativ. Hvis du har gått glipp av toppen, så vil du nok ikke kunne se det på noe måte via flere EL tester. Skader nok ikke å ta et par til bare for sikkerhets skyld. Men om du har svært stabil syklus, så kan du kanskje regne med at den har vært? pleier du å ha andre tegn til el? Merkbar EL-slim, smerter ol?Ettersom mange av dere ser ut til ha god peiling tenkte jeg kanskje dere hadde noen lure tanker rundt EL, så her kommer et par spørsmål
Har generelt sett ikke testet etter EL, annet enn at jeg de to siste pp har tatt 1 test lik som på bilde, bare for å sjekke om den faktisk ble positiv og at jeg har EL. Den har blitt knallpositiv ved første forsøk de to gangene, og jeg har ikke orket å teste noe mer for å se når den ble negativ. Begge gangene har den blitt positiv samme dag som appen Flow har antatt at jeg har eggløsning, og siden jeg har stabil syklus har jeg regnet med at jeg kan stole litt på den.
denne mnd glemte jeg av å teste på forhånd, men tok to tester i går, den dagen Flow sa jeg skulle ha EL. De to testene ligger øverst på bildet, og det ser ut for meg som at den første hadde sterkere strek. Idag var også streken veldig liten. Er det sannsynlig å tro at EL var dagen før jeg testet da? Eller kan man ikke lese sånn ut i fra styrke på strek? Skal teste i morgen også, for å se om den er senere enn vanlig. Vis vedlegget 345541
har aldri lagt inn bilde før så usikker på om jeg dikk det til