Oi, hvilken podcast var det?
Søkte på Youtube, så er ikke helt sikker. «Sex positions to get pregnant» Var en amerikansk mann som jobbet med par som prøver..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, hvilken podcast var det?
Som den tappetafseren jeg er, så kan jeg informere om den i kveld er lukket, og jeg håper aksjene som ble lagt inn mandag og i går formiddag gjorde (og gjør) nytten sin i mens den var åpen. 1 dpo i dag!
Hurra for el! Og velkommen skal du væreHåpetOmEtBarn - 24 - PP2 etter MA- B1 - EL 7/1 - IKM 21/1
CD 20 - Da slenger jeg meg på her!
Trodde først jeg hadde misset toppen, da jeg tidligere i syklusen hadde høy, så lav, så høy, så lav om hverandre. Men nå ser det ut til at el er ivertfall
Vis vedlegget 345457
Er det noen som vet om cb digital alltid viser lav fertilitet første gang den tas i bruk etter max fertilitet(48t)? Det står på siden deres:
Testen kan ikke vise høy fertilitet på den første dagen du tester, fordi den må fastslå grunnlinjenivået ditt. Påfølgende tester bruker dette grunnlinjenivået, og når en betydelig økning i østrogen påvises, viser testen høy fertilitet.
Vil det si første gang man tester hver syklus?
Fikk negativ nå på første test etter smileyen har stått stabilt i 48t. Det står at man ikke trenger å teste mer den syklusen når max er oppnådd, men iom jeg aldri har prøvd dette før og gikk rett fra 2 dager med negativ og rett til max hadde jeg lyst å sjekke noen dager fremover(også fordi jeg syns det var litt tidlig for EL). Men, om EL faktisk har funnet sted slik testen indikerte vil vel testen være negativ fremover uans? Eller går den fra max til høy og gradvis ned til negativ igjen? Blir uansett spennende å teste imrn!
Isj kun 2 pinner igjen av EL testene til clearblue og fortsatt blinkende smiletegn. Redd jeg går glipp av fast smiletegn om jeg kun tester i morgen tidlig og fredagsmorgen..? Evt må jeg gå til innkjøp av andre tester, men ser ut som det er vanskelig å tyde de andre. Vil gjerne følge med når EL er denne måneden siden vi bommet forrige mnd. Dere som tester ofte, hvor ofte tester dere etter EL? Blir vel dårligere utslag om man drikker vann osv i løpet av dagen?
Min digitale clearblue monitor går rett fra maks til lav. Den «sikrer» seg med maks i to dager, høres logisk ut for meg at den blir lav igjen da. I forhold til at du alltid får lav, tror jeg det gjelder første syklusen, da den må komme i gang for å bli kjent med dine nivå. Ellers vil jeg anbefale deg å bestille EL strips hvis du vil teste endel, babyplan har noen greie som er rimelige Har ikke fått til å bruke min monitor, glemmer den når tanta melder sin ankomst.. Så har bestilt både el og g-tester nå som jeg venter på!
Ok, takk for svar! Men vil det stemme at om jeg fortsetter å teste noen dager no vil den holde seg lav(hvis EL har vært)?
Vil tro den skal holde seg på lav da ja, hvis el har vært. For da skal du jo ikke være fertil
Jeg hadde kanskje testa en gang til ikveld og sett hvor svak den var. Hvis den blir negativ så hadde jeg regna el i kveld og 1 dpo imorra. For å være sikker kan man jo bare regne 1 DPO litt senere, så i verste fall er man kommet en dag lengre enn det man tellerEr ganske fersk i dette, så beklager for dumme spørsmål
Fikk tydelig positiv test i i går 10:30 på CD 20, og i Premom appen ble det lagt til «High 1.58».
12:45 samme dagen fikk jeg «peak 1.63»
Og på kvelden igjen i går fikk jeg «High 1.47»
Tok en ny test idag for å forsikre meg om at den gikk nedover, men den er fortsatt ganske positiv på «High 1.38»
Har skjønt at flere opplever å ha lang LH topp, og at dette er normalt, men når regner man at egget slipper? Og når regner man at man er 1dpo?
Planen er å teste igjen i kveld ! Takk for svarJeg hadde kanskje testa en gang til ikveld og sett hvor svak den var. Hvis den blir negativ så hadde jeg regna el i kveld og 1 dpo imorra. For å være sikker kan man jo bare regne 1 DPO litt senere, så i verste fall er man kommet en dag lengre enn det man teller
Samme skjedde med meg forrige mnd. Var frustrerende å ikke vite når EL var. Angret på at jeg ikke kjøpte meg strimler på apoteketSykt frustrerende å ikke vite hvor jeg er i suklus. Kan være 8 dpo, 3 dpo eller ikke hatt el i d hele tatt såå dumt å gå tom for eltester pga dustelang syklus.. klarer ikke legge det fra meg å må få ut frustrasjon
Fikk uansett tilsendt 30 babyplan i dag, så nå er jeg hvertfall sikret på den siden skal ta en hver dag fremover..
Samme skjedde med meg forrige mnd. Var frustrerende å ikke vite når EL var. Angret på at jeg ikke kjøpte meg strimler på apoteket