Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
har så innmari el-smerter og i dag tidlig sykt mye el-slim. Magen min har blåst seg opp til det dobbelte også 
Hehe null stress, bare tenkte kanskje de i din gruppe hadde litt mer til felles siden mange av oss ennå venter på ELJooo ... så det nå. Skal få sletta![]()

Det kan stemme godt i forhold til at man har 6 dager der man er fertil i løpet av en syklus. 4 dager før EL, EL-dagen og dagen etter ELHar har blinke smily, høy fertilitet i fire dager nå.. noen som har opplevd det før?![]()
vil tippe du får fast smiley imorra!Cd14 herCd12
Her øker el-testene litt nå, satser på at det er i gang daHar opplevd tidligere at det går litt opp og ned før det skyter i været
satser på at det bare går oppover denne gangen
Hvor er langt er dere andre kommet?![]()
Har har blinke smily, høy fertilitet i fire dager nå.. noen som har opplevd det før?![]()
Takk for svarhttp://www.syklus.info/livmortappen/tappen-gjennom-syklusen/
Men man trenger nok litt øvelse før man klarer å kjenne forskjellEller, jeg trengte i hvert fall det
Siden den i går tidligere på dagen var høyt plassert men lukket regnet med den åpnet seg veldig snart, så når den var åpen i går kveld og el-slimet meldte sin ankomst i dag tidlig så er jeg ikke tvil![]()
Ja har alltid det i 5-6 dager før fast smiley kommerHar har blinke smily, høy fertilitet i fire dager nå.. noen som har opplevd det før?![]()
Jepp, hadde det to sykluser på rad og det er vistnok helt normalt sa fertilitetsklinikken minJeg gikk over til å bruke den andre digitale typen fordi jeg syns det var så stressende med den som blinket
![]()

Ja har alltid det i 5-6 dager før fast smiley kommer![]()
Kan jo gjøre et voldsomt hopp de testene da, så kanskje den skyter fart i morgenVar litt overraska over at testen var SÅ negativ i stadpleier å begynne å få positiv test rundt nå nemlig

JippiAltså, fine damer som roet meg godt ned i går; dere hadde helt rett!Plutselig gikk det veldig opp og ser ut til at eggløsning nærmer seg!
![]()

Ååå heldige deg som er i dpo-landCd14 herdpo-land fra og med imorgen.

Kan jo gjøre et voldsomt hopp de testene da, så kanskje den skyter fart i morgen![]()
Cd 13 og ikke antydning til el på testene. Den sterkeste streken til nå var den første jeg tok, på cd 9, og de blir bare svakere![]()
Cd 13 og ikke antydning til el på testene. Den sterkeste streken til nå var den første jeg tok, på cd 9, og de blir bare svakere![]()