Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe null stress, bare tenkte kanskje de i din gruppe hadde litt mer til felles siden mange av oss ennå venter på ELJooo ... så det nå. Skal få sletta
Det kan stemme godt i forhold til at man har 6 dager der man er fertil i løpet av en syklus. 4 dager før EL, EL-dagen og dagen etter EL vil tippe du får fast smiley imorra!Har har blinke smily, høy fertilitet i fire dager nå.. noen som har opplevd det før?
Cd14 her dpo-land fra og med imorgen.Cd12
Her øker el-testene litt nå, satser på at det er i gang daHar opplevd tidligere at det går litt opp og ned før det skyter i været satser på at det bare går oppover denne gangen
Hvor er langt er dere andre kommet?
Har har blinke smily, høy fertilitet i fire dager nå.. noen som har opplevd det før?
Takk for svar Har alltid blinkende smiletegn på clearblue i 5-6 dager før det blir fast smiletegn, og samme med elslim. Dag 3 nå med blinkendehttp://www.syklus.info/livmortappen/tappen-gjennom-syklusen/
Men man trenger nok litt øvelse før man klarer å kjenne forskjell Eller, jeg trengte i hvert fall det
Siden den i går tidligere på dagen var høyt plassert men lukket regnet med den åpnet seg veldig snart, så når den var åpen i går kveld og el-slimet meldte sin ankomst i dag tidlig så er jeg ikke tvil
Ja har alltid det i 5-6 dager før fast smiley kommerHar har blinke smily, høy fertilitet i fire dager nå.. noen som har opplevd det før?
Jepp, hadde det to sykluser på rad og det er vistnok helt normalt sa fertilitetsklinikken min Jeg gikk over til å bruke den andre digitale typen fordi jeg syns det var så stressende med den som blinket
Ja har alltid det i 5-6 dager før fast smiley kommer
Kan jo gjøre et voldsomt hopp de testene da, så kanskje den skyter fart i morgenVar litt overraska over at testen var SÅ negativ i stad pleier å begynne å få positiv test rundt nå nemlig
JippiAltså, fine damer som roet meg godt ned i går; dere hadde helt rett! Plutselig gikk det veldig opp og ser ut til at eggløsning nærmer seg!
Ååå heldige deg som er i dpo-landCd14 her dpo-land fra og med imorgen.
Kan jo gjøre et voldsomt hopp de testene da, så kanskje den skyter fart i morgen
Cd 13 og ikke antydning til el på testene. Den sterkeste streken til nå var den første jeg tok, på cd 9, og de blir bare svakere
Cd 13 og ikke antydning til el på testene. Den sterkeste streken til nå var den første jeg tok, på cd 9, og de blir bare svakere