IKM uke 3

Positiv eggløsning kl.9 idag (hatt over et døgn eggløsning), og nå har jeg ikke flere tester:arghh: har så innmari el-smerter og i dag tidlig sykt mye el-slim. Magen min har blåst seg opp til det dobbelte også :eek: satser på at det klaffer denne gangen. Lagt aksjer perfekt nå. To dager før positiv. En dag før, selve dagen og i kveld.
Satser på at testen er neg. nå om jeg hadde hatt en test. Så er det dpo-land :love2

Har har blinke smily, høy fertilitet i fire dager nå.. noen som har opplevd det før? :wideyed:

Jepp, hadde det to sykluser på rad og det er vistnok helt normalt sa fertilitetsklinikken min :) Jeg gikk over til å bruke den andre digitale typen fordi jeg syns det var så stressende med den som blinket :P

http://www.syklus.info/livmortappen/tappen-gjennom-syklusen/

Men man trenger nok litt øvelse før man klarer å kjenne forskjell :shy: Eller, jeg trengte i hvert fall det :p
Siden den i går tidligere på dagen var høyt plassert men lukket regnet med den åpnet seg veldig snart, så når den var åpen i går kveld og el-slimet meldte sin ankomst i dag tidlig så er jeg ikke tvil :rolleyes:
Takk for svar:) Har alltid blinkende smiletegn på clearblue i 5-6 dager før det blir fast smiletegn, og samme med elslim. Dag 3 nå med blinkende☺️

Jepp, hadde det to sykluser på rad og det er vistnok helt normalt sa fertilitetsklinikken min :) Jeg gikk over til å bruke den andre digitale typen fordi jeg syns det var så stressende med den som blinket :p

haha mannen synes det er litt stressende - må jo legge inn aksjer hver kveld når den blinker :rolleyes::hilarious:

men så godt å høre fra flere at det ikke er unormalt!

Ja har alltid det i 5-6 dager før fast smiley kommer:)

Jeg gikk fra negativ cd8 og 9 til stabil smiley i går cd10. Den må visst stå slik i 48t før jeg kan teste på ny(clearblue digital) Er det ikke rart at jeg bare hoppet over blinkende smiley og gikk rett på stabil? Aldri brukt el-test før nå så har lite å sammenligne med. Det overrasket meg at EL var så tidlig, så mulig vi har bommet på de andre pp fordi jeg har regnet meg frem til at den skulle vært noe senere i syklusen.

Aksjer er uansett lagt inn dagen før smiley(tilfeldig), i går når smileyen kom og idag. Idag har jeg også hatt murringer så EL er nok her straks. Blir spennende imrn når jeg får testet på nytt og se om den den er blitt negativ igjen.

Kan jo gjøre et voldsomt hopp de testene da, så kanskje den skyter fart i morgen :happy::happy:

Jeg gikk fra negativ til stabil smiley på digitaltest så alt er trolig mulig.

Cd 13 og ikke antydning til el på testene. Den sterkeste streken til nå var den første jeg tok, på cd 9, og de blir bare svakere :sorry:

Cd 13 og ikke antydning til el på testene. Den sterkeste streken til nå var den første jeg tok, på cd 9, og de blir bare svakere :sorry:

Plutselig stiger den! Ny test i morgen:) du er fortsatt innenfor normalen så det går nok bra skal du se:)

Mine tester bruker å være meganegativ på cd 13, men de blir likevel kjempepositiv på cd 14. Det er håp :) Og om el blir litt senere denne gang gjør det ingenting så lenge det ikke er etter cd 18 dersom du har standard sykluslengde.

Back
Topp