Hopes21
Glad i forumet
Tror det er heeeelt normalt med alle de tankene du har.Sommerkroppen- 32 år - PP2 - B3 - EL ? - IKM 23-27.01
Melder meg inn her, kan hende jeg hører hjemme i uke 4. For å være helt ærlig er jeg ikke helt sikker på om vi burde prøve nå eller vente. Om det skulle klaffe: gravide bør/skal ikke ta koronavaksine, (hvordan er det å være gravid midt oppi dette?), bør vi heller vente til jeg har tatt vaksinen, eller er dette en fin tid å være gravid når man ikke "går glipp av" store feiringer og feriereisene må tilpasses gravidplager (ja, jeg vet dette er ikke helt pk når covid skaper større og farligere problemer for mennesker men det er en av mange tanker), nytt større hus, ny større bil, mann som reiser mye - vil jeg klare å håndtere 3 barn samtidig, om det ikke klaffer denne runder må vi vente til mars pga jobbreise, da blir det sen termin ift barnehagestart. Ja... mye som svirrer rundt. Syns valget om å prøve å få et barn har blitt vanskeligere for hvert barn som "vurderes". Selv om jeg har veldig mange tanker, føler jeg sterkt at jeg ikke har fått mitt siste barn. Spørsmålet er om vi burde få det nå eller vente noen år. Vi får se hva vi lander på.
Her prøver vi hele tidenser ikke ut som om vi kan planlegge noe veldig siden detta tydeligvis tar litt tid. Men uansett så kjenner jeg igjen mye av tankene dine. Jeg tror egentlig ikke det fantes noen fasit på når det er bra å få barn. Babyen bryr seg svært lite om hus, utdanning, bil, corona osv... Kjærlighet er alt den trenger lettere sagt enn gjort kanskje, men jeg som ser at det å lage flere babyer tar lengre tid enn hva jeg hadde planlagt, håper det kommer en baby når som helst