IKM uke 3

Hj1234 - 32år - PP3 (SA både PP1 og 2) - B2 - EL 4.01(?) - IKM 18.01(?)

Hei, tror jeg hører hjemme her? Tok denne el-testen i dag, så da må jo el være straks? :)

Etter 2 SA på rad håper jeg virkelig det klaffer denne gangen!

Vedlegg

• 20210103_143744.jpg
    20210103_143744.jpg
    8,5 KB · Visninger: 64

Hei, tror jeg hører hjemme her? Tok denne el-testen i dag, så da må jo el være straks? :)

Ser ut som EL nærmer seg virkelig ja!:smiley-bounce012 håper en liten spire klamrer fast snart!

Tok første EL test i dag, CD 9. Negativ, som jeg forventa. Tror ikke EL kommer før nærmere ons/tors, men tester en gang om dagen inntil jeg får peak, så neg:happy:

Lykke til!:) er på dag to med EL-test for aller første gang. Cd9 idag. Begge har vært negative, så håper smileyen kommer etterbvert her også. EL 8.1, antakelig.

Testene tatt litt forskjellig tidspunkt de ulike dagene, tatt når jeg har hatt tid! :) Flere som har EL-tester som en sprettball? Eller kommer det av tidspunkt på testene? :hilarious:

Vedlegg

• Screenshot_20210103-173458_Premom.jpg
    Screenshot_20210103-173458_Premom.jpg
    30,3 KB · Visninger: 57
Last edited:
CD 11, og kjempe negativ eltest:p spennende å følge med, virker som kroppen gjør seg klar for el så får vi se hva testene sier fremover :bag:

Testene tatt litt forskjellig tidspunkt de ulike dagene, tatt når jeg har hatt tid! :) Flere som har EL-tester som en sprettball? Eller kommer det av tidspunkt på testene? :hilarious:
Jeg har egentlig ikke erfart at mine er så veldig fram og tilbake. De er forholdsvis svake når jeg starter å teste rundt CD 9, og så har de plutselig blitt positive, holdt seg sånn en dag, og så blitt negativ igjen. Lyst å følge med enda litt lengre denne gangen bare for å dobbeltsjekke at egget faktisk har sluppet (dersom jeg ikke får termometer i postkassa imorra og kan måle temp et par dager og se den stige

Hurra blinkende smiley på clearblue! Murringer og EL slim. EL blir muligens 8 Jan da, bruker alltid å ha blinkende smiletegn i 5-6 dager.

Jeg har også noen slike perioder :hilarious: hos meg betyr det ihvertfall at EL er der snart:hilarious:så går det litt opp og ned før det går veeeldig mye opp:happy:

Jeg har også noen slike perioder :hilarious: hos meg betyr det ihvertfall at EL er der snart:hilarious:så går det litt opp og ned før det går veeeldig mye opp:happy:
Bare å følge med! :joyful: Redd for å miste toppen! :hilarious: Tar du helst på morgen eller senere på dagen?

Henriette - 23 - PP1 - B1 - EL 5-6 jan - IKM 20/01.

Hei dere alle fine damer!

Så fint med slike grupper! Jeg fikk vite for et par mnd siden at jeg har PCOS, har pga dette hatt helt ekstremt ustabile sykluser, alt fra 50-100 dager. Ettersom det kan gi oss litt ekstra utfordringer satt vi igang med prøvingen nå, så jeg er fortsatt litt ny til alt dette :)

Jeg har begynt på metformin og gjorde noen justeringer i kostholdet, og fikk TR etter 40 dager i desember! (Korteste syklusen jeg har hatt på 4 år). Har testet i vei med EL strimler siden 24/12, siden jeg ikke aner når EL kommer hos meg. Fikk så mange negative at jeg nesten gav opp, MEN i går var det plutselig en tydeligere strek, og i dag var den kjempepositiv! Så nå er håpet tilbake :D

Siden syklusene mine er så ustabile kan det være jeg sklir over i en annen gruppe, men satser på at jeg hører til her :) Lykke til til alle dere i denne perioden <3

Positiv? :D Premom sier 1,53. Digitaltesten klikka, den viste bare bruksanvisning tegn, og hadde selfølgelig tømt urinen ut så fikk ikke tatt nyo_O

Vedlegg

• 20210104_105052.jpg
    20210104_105052.jpg
    11,9 KB · Visninger: 67
Positiv? :D Premom sier 1,53. Digitaltesten klikka, den viste bare bruksanvisning tegn, og hadde selfølgelig tømt urinen ut så fikk ikke tatt nyo_O
Jeg er heeelt ny på eltest, men er det ikke sånn at teststrek skal være like sterk eller sterkere enn den andre? Jeg ville tolket denne som positiv i alle fall :bag:

Nå er jeg veldig glad!! Positiv eggløsning <3. Syklusen min har vært på bærtur etter keisersnitt i Mai, og nå fikk jeg positiv 10 dager før (i forhold til de andre syklusene). Har hatt el-slim i tre dager, de siste to dagene med idag, mye slim. Er så glad for at vi fikk kost oss på morgenen i går:woot: og to dager før. Så aksjene er lagt. Skal hygge litt i kveld også, bare for å ha gjort det.
De siste pp så har vi kun hatt sex fra da testen var positiv. Tenkte ikke over at vi burde gjøre det noen dager/ dagen før positiv test:wacky: Det er jo da sjansen er størst. Sist jeg ble gravid hadde vi jo sex nesten hver dag, uka før positiv test:wtf:.

Vi ønsker to tette, og ser at for oss er det det riktige. Ønsker kun to, må si at etter snittet og kolikk-barn, så har det vært veldig tøft for oss. Nå er hun 8mnd og livet er herlig <3 (uten om koronaen og så Gjerdrum.. :sorry:).

Flere her med keisersnitt?

Vedlegg

• B855E452-703F-4C66-82AF-9ADCBF536287.jpeg
    B855E452-703F-4C66-82AF-9ADCBF536287.jpeg
    9,8 KB · Visninger: 54
Last edited:
Cd 10 i dag og første el test unnagjort. Bruker som regel å få positiv test på CD 13 eller 14, men i dag ble den positiv både på strimmel og digital :woot:
Sjansen for at vi skal bli gravide uten hjelp er ekstremt liten, men må prøve alikevel :rolleyes:

Flytter meg fra uke 2 til 3 pga lang og ustabil syklus:shifty: er på cd20 og har mye el-slim, så håper el er i dag eller i morgen:)

muumimamma - 32 - pp 3 etter MA - b2 - el 04.01/05.01 - ikm 17.01/18.01

Henriette - 23 - PP1 - B1 - EL 5-6 jan - IKM 20/01.

Hei dere alle fine damer!

Så fint med slike grupper! Jeg fikk vite for et par mnd siden at jeg har PCOS, har pga dette hatt helt ekstremt ustabile sykluser, alt fra 50-100 dager. Ettersom det kan gi oss litt ekstra utfordringer satt vi igang med prøvingen nå, så jeg er fortsatt litt ny til alt dette :)

Jeg har begynt på metformin og gjorde noen justeringer i kostholdet, og fikk TR etter 40 dager i desember! (Korteste syklusen jeg har hatt på 4 år). Har testet i vei med EL strimler siden 24/12, siden jeg ikke aner når EL kommer hos meg. Fikk så mange negative at jeg nesten gav opp, MEN i går var det plutselig en tydeligere strek, og i dag var den kjempepositiv! Så nå er håpet tilbake :D

Siden syklusene mine er så ustabile kan det være jeg sklir over i en annen gruppe, men satser på at jeg hører til her :) Lykke til til alle dere i denne perioden <3

Velkommen skal du være :joyful: Masse lykke til med prøvingen!

Skjønner ingenting. Negativ test cd8 og 9. Nå nettopp idag på cd10 stabil smiley!? What. La inn aksjer i går kveld. Får fortsette med det de neste dagene då? Men er det ikke litt tidlig med EL nå?

Vedlegg

• ACC7A396-C8FD-4585-A0CE-AE26A1F015BC.jpeg
    ACC7A396-C8FD-4585-A0CE-AE26A1F015BC.jpeg
    19,7 KB · Visninger: 49
Last edited:
Back
Topp