Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herlig! Jeg bestilte preggistester for en tid tilbake, og mannen kikket rart på meg når jeg sa hvor mange det var! Gleder meg til mer aktivitet på denne tråden, og krysser fingrene for mange småspirer! ❤Klar for dpo-dager ennå over to uker til de kan tas i bruk, men testetøsen i meg gleder seg
Tenkte jeg for første gang skulle bestille opp litt jeg også de to forrige gangene har jeg tenkt at «neida, jeg trenger ikke teste før IKM, får jo svar når mensen kommer eller ikke», men har jo selvfølgelig endt med at jeg har testet flere ganger tidligere, og vil jo tro det de dyrere å holde på sånn med stavtesterKlar for dpo-dager ennå over to uker til de kan tas i bruk, men testetøsen i meg gleder seg
Jeg har bestilt en haug av tester, men ikke fått de endaKlar for dpo-dager ennå over to uker til de kan tas i bruk, men testetøsen i meg gleder seg
Sparer mye penger på å bestille på nettet! Enten om du velger stavtester eller strimmel, så er det billigereTenkte jeg for første gang skulle bestille opp litt jeg også de to forrige gangene har jeg tenkt at «neida, jeg trenger ikke teste før IKM, får jo svar når mensen kommer eller ikke», men har jo selvfølgelig endt med at jeg har testet flere ganger tidligere, og vil jo tro det de dyrere å holde på sånn med stavtester
Sist pp svidde jeg av første test 8dpo, tror ikke jeg klarer å holde meg noe lenger den pp’en herJeg har bestilt en haug av tester, men ikke fått de enda
Er så klar til å starte testinga på EL har jo selvfølgelig bestilt en haug med g-tester også, jeg har til dags ikke klart å vente med testinga til Ikm, tester alltid 9dpo
Haha kjenner til den du...Sist pp svidde jeg av første test 8dpo, tror ikke jeg klarer å holde meg noe lenger den pp’en her
Åh, så leit. Lykke til videreBare å fjerne meg fra lista, jeg har ikke fått tante rød ennå, 2 dager forsinket, og tatt to tester som er negative. Så aner ikke hva som skjer
Åh, så leit. Lykke til videre
Bare å fjerne meg fra lista, jeg har ikke fått tante rød ennå, 2 dager forsinket, og tatt to tester som er negative. Så aner ikke hva som skjer
Hmm, så merkelig! Har alltid testa positivt tidlig med de andre barna. Men kan jo være kroppen har endra seg! Er jo en del år siden. Har ikke flere tester, da jeg prøver å ikke tenke så alt for mye på det med testing etc for å ikke «stresse» meg selv opp men skal se om jeg får kjøpt en ny på lørdag, og teste igjen på søndag morgen. (Om ikke tante rød kommer, men føles ikke sånn ut i det hele tatt)Sist jeg var gravid testet jeg ikke positivt før 4 dager etter IKM
Hmm, så merkelig! Har alltid testa positivt tidlig med de andre barna. Men kan jo være kroppen har endra seg! Er jo en del år siden. Har ikke flere tester, da jeg prøver å ikke tenke så alt for mye på det med testing etc for å ikke «stresse» meg selv opp men skal se om jeg får kjøpt en ny på lørdag, og teste igjen på søndag morgen. (Om ikke tante rød kommer, men føles ikke sånn ut i det hele tatt)
Mannen er overbevist om at jeg er gravid, siden jeg har vært kvalm i to dager nå. Puppene ikke er ømme og jeg ikke har menssmerter
Litt blodspor i dag, så tante rød er nok på veiNoe nytt med deg? Krysser alt!
Litt blodspor i dag, så tante rød er nok på vei