Uke 4 begynner den 25Du vet at disse datoene er uke 4?
Skulle til å opprette en uke 4 tråd nå, og da jeg kopierte uke 3 tråden, og skulle forandre datoene, så skjønte jeg ingenting, for datoene var de samme som jeg skulle sette inn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uke 4 begynner den 25Du vet at disse datoene er uke 4?
Skulle til å opprette en uke 4 tråd nå, og da jeg kopierte uke 3 tråden, og skulle forandre datoene, så skjønte jeg ingenting, for datoene var de samme som jeg skulle sette inn
Dette er uke 3 og datoene er riktig for uke 3Du vet at disse datoene er uke 4?
Hehe, en stoler jo på telefonen sin, så skjønner godt at du reagerte Men en Smart-phone er ikke alltid så smart, tydeligvisMin kalenderapp nekter for at det er 53 uker i 2020 men ser på norskkalender.no at det teller slik som er i tråden!
Tror det er forskjellig etter hvor lang syklus en har. Min syklus er alt fra 29-33 dager, jeg tester fra ca CD10/11, har somregel EL mellom CD 17-19.Tenkte for første gang at vi skulle prøve eltesting, men er heelt blank der. Når burde man begynne å teste, og hvor mye tester man?
Da får jeg bestille et sett med el og G tester, så får vi prøveTror det er forskjellig etter hvor lang syklus en har. Min syklus er alt fra 29-33 dager, jeg tester fra ca CD10/11, har somregel EL mellom CD 17-19.
Jeg tester en gang om dagen frem til jeg ser at de øker litt i styrke, da tester jeg morgen og kveld til jeg får positiv test og til den går ned igjen.
Har akkurat bestilt selvDa får jeg bestille et sett med el og G tester, så får vi prøve
Vi tenkte litt det samme, men nå tenker vi oktober baby blir fint om det klaffer Klaffer det ikke denne gangen venter vi til April/Mai. Jeg syns jo det var kjempefælt å få i januar sist høygravid i jula var dritt, og mørketiden gjorde ventetiden ekstra lang. Ellers koser jeg meg veldig i mørketida, og tenker å gå inn i den med nyfødt blir helt greitJeg hører egentlig til i denne gruppa, dersom vi bestemmer oss for om vi fortsetter prøvinga til det klaffer Jeg hadde egentlig tenkt at dersom det ikke klaffa i desember, så skulle vi vente til mai ca, med videre prøving.....meeeeeen så sitter jeg her og holder på å bli ferdig med mensen og tenker, hadde det vært så ille som jeg ser for meg å bli senhøst/vinter forelder? jeg har nemlig sett for meg at det ikke passer meg og min personlighet å få barn i begynnelsen av mørkesesongen...men så er man blitt eldre enn da man sist gikk gravid, og man vet liksom ikke om man må prøve en god stund for å få det til nå
Så spennendeDa er tr ferdig, og jeg er regner meg får el om 8 dager Forrige syklus ble plutselig 29 dager, mens denne syklusen blødde jeg kun i 5 dager, så regner med el kommer mandag eller tirsdag neste uke tester foreløpig ikke el, da vi kun er i pp2.
Vi tenkte litt det samme, men nå tenker vi oktober baby blir fint om det klaffer Klaffer det ikke denne gangen venter vi til April/Mai. Jeg syns jo det var kjempefælt å få i januar sist høygravid i jula var dritt, og mørketiden gjorde ventetiden ekstra lang. Ellers koser jeg meg veldig i mørketida, og tenker å gå inn i den med nyfødt blir helt greit