IKM uke 3

Du vet at disse datoene er uke 4?:p

Skulle til å opprette en uke 4 tråd nå, og da jeg kopierte uke 3 tråden, og skulle forandre datoene, så skjønte jeg ingenting, for datoene var de samme som jeg skulle sette inn:hilarious:
Dette er uke 3 og datoene er riktig for uke 3 :)

Vedlegg

• AAC56461-2B37-4BF9-9684-E8C22033F629.png
    AAC56461-2B37-4BF9-9684-E8C22033F629.png
    47,7 KB · Visninger: 79
Hmm da er det noe veldig merkelig med min telefon!:smiley-ashamed008 som sagt, har ikke tenkte noen ting over det før jeg sjekka datoen for min egen kommen IKM, og på min kalender står det uke 4, 22. januar

Trekker tilbake og beklager feil info!

Det stemmer at dette er uke 3.
Ikke uke 4. Så alt her er helt riktig

2020 hadde en "ekstra" uke, uke 53.

Til info:
I desember 2020 dukker uke 53 opp. Et år er delt inn i 52 uker som hver har sju dager. Men et vanlig år har én dag mer enn 52 uker, og det er det som fører til at noen år har en ekstra uke: Uke 53. Dette gjør at denne gruppa skal være uke 3 slik den er :)

Min kalenderapp nekter for at det er 53 uker i 2020;) men ser på norskkalender.no at det teller slik som er i tråden!
Hehe, en stoler jo på telefonen sin, så skjønner godt at du reagerte :p:D Men en Smart-phone er ikke alltid så smart, tydeligvis :hilarious:

Snøblomst - 30år - B2 - PP13? (første PP med progesteronstøtte) - EL 8.1 - IKM 20.1 (tipper jeg)

Tenkte for første gang at vi skulle prøve eltesting, men er heelt blank der. Når burde man begynne å teste, og hvor mye tester man? :bag: :hilarious:

Tenkte for første gang at vi skulle prøve eltesting, men er heelt blank der. Når burde man begynne å teste, og hvor mye tester man? :bag: :hilarious:
Tror det er forskjellig etter hvor lang syklus en har. Min syklus er alt fra 29-33 dager, jeg tester fra ca CD10/11, har somregel EL mellom CD 17-19.
Jeg tester en gang om dagen frem til jeg ser at de øker litt i styrke, da tester jeg morgen og kveld til jeg får positiv test og til den går ned igjen. :happy:

Tror det er forskjellig etter hvor lang syklus en har. Min syklus er alt fra 29-33 dager, jeg tester fra ca CD10/11, har somregel EL mellom CD 17-19.
Jeg tester en gang om dagen frem til jeg ser at de øker litt i styrke, da tester jeg morgen og kveld til jeg får positiv test og til den går ned igjen. :happy:
Da får jeg bestille et sett med el og G tester, så får vi prøve :joyful:

Da er tr ferdig, og jeg er regner meg får el om 8 dager :rolleyes: Forrige syklus ble plutselig 29 dager, mens denne syklusen blødde jeg kun i 5 dager, så regner med el kommer mandag eller tirsdag neste uke :wacky: tester foreløpig ikke el, da vi kun er i pp2.

Jeg hører egentlig til i denne gruppa, dersom vi bestemmer oss for om vi fortsetter prøvinga til det klaffer:shy: Jeg hadde egentlig tenkt at dersom det ikke klaffa i desember, så skulle vi vente til mai ca, med videre prøving.....meeeeeen så sitter jeg her og holder på å bli ferdig med mensen og tenker, hadde det vært så ille som jeg ser for meg å bli senhøst/vinter forelder?:hilarious: jeg har nemlig sett for meg at det ikke passer meg og min personlighet å få barn i begynnelsen av mørkesesongen...men så er man blitt eldre enn da man sist gikk gravid, og man vet liksom ikke om man må prøve en god stund for å få det til nå:nailbiting:

Jeg hører egentlig til i denne gruppa, dersom vi bestemmer oss for om vi fortsetter prøvinga til det klaffer:shy: Jeg hadde egentlig tenkt at dersom det ikke klaffa i desember, så skulle vi vente til mai ca, med videre prøving.....meeeeeen så sitter jeg her og holder på å bli ferdig med mensen og tenker, hadde det vært så ille som jeg ser for meg å bli senhøst/vinter forelder?:hilarious: jeg har nemlig sett for meg at det ikke passer meg og min personlighet å få barn i begynnelsen av mørkesesongen...men så er man blitt eldre enn da man sist gikk gravid, og man vet liksom ikke om man må prøve en god stund for å få det til nå:nailbiting:
Vi tenkte litt det samme, men nå tenker vi oktober baby blir fint om det klaffer ❤️ Klaffer det ikke denne gangen venter vi til April/Mai. Jeg syns jo det var kjempefælt å få i januar sist:hilarious: høygravid i jula var dritt, og mørketiden gjorde ventetiden ekstra lang. Ellers koser jeg meg veldig i mørketida, og tenker å gå inn i den med nyfødt blir helt greit :love7

Vi tenkte litt det samme, men nå tenker vi oktober baby blir fint om det klaffer ❤️ Klaffer det ikke denne gangen venter vi til April/Mai. Jeg syns jo det var kjempefælt å få i januar sist:hilarious: høygravid i jula var dritt, og mørketiden gjorde ventetiden ekstra lang. Ellers koser jeg meg veldig i mørketida, og tenker å gå inn i den med nyfødt blir helt greit :love7

Har også tenkt nå at tidlig oktober/sen september ikke er SÅ ille:hilarious: pluss at jeg fant ut at en av mine beste venninner just har testa positivt, så tenkte det hadde vært så koselig å få ca på likt:D ho bor da et lite stykke unna men:p

Må snakke litt med samboer ikveld og se hva vi tenker;)

Siljean91 - 29år - PP11 - 3barn fra før- EL ca 9/1 - IKM 24/1

Henger meg på her, selv om syklusen er litt ustabil :)

Habibti - 29 år - PP2 - B2 - EL 06.01? - IKM 18. 01?

Back
Topp