Blumelein
Andre møte med forumet
Jeg har testet positivt 9dpo både med kjeisk, sa og fullførte graviditeter
Takk for svar Håper jeg er lik! Da er det bare et par dager igjen Vet det er veldig forskjellig men er jo lov å håpe <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har testet positivt 9dpo både med kjeisk, sa og fullførte graviditeter
Sist graviditet var ikke helt planlagt, og vi fant det ut i uke 8 Da viste testen 3+ og vi ante ikke hvor langt vi var på vei.Ifølge Premom er jeg 5dpo idag, føles som jeg har ventet en evighet allerede! Dere som har vært gravide før, hvor mange dager dpo testet dere positivt på G-test? Har allerede testet en gang (vet det er fysisk umulig så tidlig men jaja), og skal prøve å holde meg til det faktisk er en sjans. Vi får se hvordan det går
Har tempet ved siden av og ser at jeg fortsatt ligger 0,4 grader høyere en snittet mitt, så kanskje kroppen jobber litt ekstra med noe? Lov å håpe ihvertfall
Sist graviditet var ikke helt planlagt, og vi fant det ut i uke 8 Da viste testen 3+ og vi ante ikke hvor langt vi var på vei.
Er selv 5 dpo, og skal prøve å holde meg til 8 dpo med å teste. Er jo trossalt bare tre dager til . Med andre ord, en evighet Men har lest om folk som har testet positivt 6-7 dpo, men de fleste får nok tidligst positiv test mellom 9-12 dpo.
Hei!
Jeg har PCOS og det er medfødt og ikke noe man får over tid Så om du har vært hos gyn å sjekket eggstokkene uten å få beskjed da så har du nok ikke det Når det kommer til PCO/PCOS er det typisk å alltid ha positive tester eller aldri få det.
Masse lykke til videre med prøvingen!
Sex 1 gang om dagen er ok, men annen hver dag er det optimale slik at mannen får anledning å "fylle" på igjen. Han går nok ikke tom, men kvaliteten blir lavere om man har sex mer enn 1 gang om dagen har jeg blitt fortalt.Mulig tmi, men må bare høre.
1.Har aldri hatt noe mye el-slim før(ihvertfall ikke som har kommet helt ned og ut). Etter aksjelegging nr.7 i går kveld(stakkars edle deler) og jeg gikk på do kom det vm i slim på papiret. Eg ser forskjell på det og sæd(den rant liksom bare ut og dette lå i en klump og kunne strekkes laaangt). Så hvis ingen har spydd ennå og fortsatt leser: er det alltid slik at slimet kommer FØR selve løsningen? Kan jeg regne meg som 1dpo i dag eller i morgen? (Skal kontrollsjekke med el-strimler i dag)
2. Ser folk sier annenhver dag er optimalt, men fikk jo litt noia pga to peaker på eggløsningstester og har derfor ikke turt noe annet enn daglig for å gå glipp av potensielle vindu. Føler det begynner å gå tomt hos sambo. Er det dårligere sjanser siden vi har kjørt på en uke i strekk?
Nr 1 kan eg ikkje svare så veldig masse på - anna enn at OM EL va når eg trur har eg hatt slim i ettertid, og ikkje før. Men i forhold til sex er det vel berre sagt annakver for at då e man godt sikra? Masse sex kan vel umulig være negativt - burde jo gi gode sjansa detMulig tmi, men må bare høre.
1.Har aldri hatt noe mye el-slim før(ihvertfall ikke som har kommet helt ned og ut). Etter aksjelegging nr.7 i går kveld(stakkars edle deler) og jeg gikk på do kom det vm i slim på papiret. Eg ser forskjell på det og sæd(den rant liksom bare ut og dette lå i en klump og kunne strekkes laaangt). Så hvis ingen har spydd ennå og fortsatt leser: er det alltid slik at slimet kommer FØR selve løsningen? Kan jeg regne meg som 1dpo i dag eller i morgen? (Skal kontrollsjekke med el-strimler i dag)
2. Ser folk sier annenhver dag er optimalt, men fikk jo litt noia pga to peaker på eggløsningstester og har derfor ikke turt noe annet enn daglig for å gå glipp av potensielle vindu. Føler det begynner å gå tomt hos sambo. Er det dårligere sjanser siden vi har kjørt på en uke i strekk?
Jeg har tydelig el-slim hver måned. For meg kommer el-slim den dagen el kommer, og kan gjerne vedvare et par dager etter el. Men stort sett bare 1-2 dager. Litt usikker på hva som er normalt, men hensikten med el-slim er jo å skape et bedre miljø og gjøre det enklere for sædcellene å komme seg til egget. Hvis det var første dagen med el-slim i går, så ville jeg antatt at el nettopp har vært eller er nå.Mulig tmi, men må bare høre.
Jeg hadde testet fler ganger i dag, og dagene som kommer om den ikke blir positiv i dag. Ser jo ut som det nærmer seg veldigÅåh, nå føler jeg at jeg har bombardert denne tråden i mange dager så dere må jo ha gått lei for lenge siden Meeen. Har som jeg har sagt før testet etter EL siden CD 13, og tidligere pp fått positivt på 13/14. negativt og svak strek hver dag denne uka, så jeg trodde den kom tidlig denne mnd og at jeg var heldig og hoppet inn i DPO uten å måtte gå å vente, men idag er testen sterkere, samt at jeg har litt mensmurringer. Det var en som svarte at testene kunne variere hele mnd-ish, men med svake streker hver dag og sterk idag, bør jeg da tenke at EL heller er veldig sein denne mnd, og at den blir positiv i morgen? Er på CD 17 idag. Streken er sterk, men ikke helt like sterk som den kontrollstreken. Prøøver å legge ved bilde av strekene så langt denne uka og i dag - kanskje noen har peiling
Første test ryker nok morran den 18. Da er jeg ikke mer enn 8 DPO, men venninna mi som er gravid via inseminering skal til UL på klinikken for å sjekke etter liv (ho er vel 6 og noe uker da). Så jeg sa at jeg skulle ta første test samme dag. Tanken var muligens positive nyheter for begge to den dagen er jo veeeeldig tidlig men. Hadde jo håpt at jeg fikk EL 9.Oooh, da ligger vi jo ganske likt Når ryker første test for din del?
Når vi prøvde på førstemann fikk vi tiden til å gå med å vaske kjøkkenskap og sortere klær osv, går jo an å prøve seg på det selv om det er gørrkjedelig Hva som helst for å få tiden til å gå!
Oi, jeg får ikke SÅ sterke teststreker uten at EL er rett rundt hjørnet!Ååh, nå føler jeg at jeg har bombardert denne tråden i mange dager så dere må jo ha gått lei for lenge siden Meeen. Har som jeg har sagt før testet etter EL siden CD 13, og tidligere pp fått positivt på 13/14. negativt og svak strek hver dag denne uka, så jeg trodde den kom tidlig denne mnd og at jeg var heldig og hoppet inn i DPO uten å måtte gå å vente, men idag er testen sterkere, samt at jeg har litt mensmurringer. Det var en som svarte at testene kunne variere hele mnd-ish, men med svake streker hver dag og sterk idag, bør jeg da tenke at EL heller er veldig sein denne mnd, og at den blir positiv i morgen? Er på CD 17 idag. Streken er sterk, men ikke helt like sterk som den kontrollstreken. Prøøver å legge ved bilde av strekene så langt denne uka og i dag - kanskje noen har peiling
Skjønner ikke hvorfor du ikke kan det.....ser det ikke slik ut hos deg?Herreland, jeg er SÅ LEI av å ikke kunne redigere innleggene mine! Måtte jo legge til nytt rett etter jeg posta, fordi jeg skrev dato feil. Og nå har jeg jo telt med fingrene og skjønt at den 18. er jeg faktisk 9 DPO, ikke 8 men ja, første test ryker da!
Herreland, jeg er SÅ LEI av å ikke kunne redigere innleggene mine! Måtte jo legge til nytt rett etter jeg posta, fordi jeg skrev dato feil. Og nå har jeg jo telt med fingrene og skjønt at den 18. er jeg faktisk 9 DPO, ikke 8 men ja, første test ryker da!
Ok - da var den vel bare sein da..får teste videre samboer kommer ikke hjem før i morgen, og husker ikke om han jobber kveld eller dag da, så håååper for all del ikke det blir for sent ute med en runde i morgen kveld, vet jo det beste er å ha sex en dag eller to før EL Kjenner jeg ble skikkelig pessimistisk nå.. Nå som vi prøver er det ekstra kjipt at han jobber borte altsåOi, jeg får ikke SÅ sterke teststreker uten at EL er rett rundt hjørnet!
Jeg har ikke slik heller :O Står ikke rediger der hos meg..Skjønner ikke hvorfor du ikke kan det.....ser det ikke slik ut hos deg?
Vis vedlegget 345827
Nei! Står bare tid og rapporter!Skjønner ikke hvorfor du ikke kan det.....ser det ikke slik ut hos deg?
Vis vedlegget 345827