IKM uke 3

Ok - da var den vel bare sein da..får teste videre:) samboer kommer ikke hjem før i morgen, og husker ikke om han jobber kveld eller dag da, så håååper for all del ikke det blir for sent ute med en runde i morgen kveld, vet jo det beste er å ha sex en dag eller to før EL:yuck: Kjenner jeg ble skikkelig pessimistisk nå.. :) Nå som vi prøver er det ekstra kjipt at han jobber borte altså:shifty: :hilarious:
Neida du, hvis testen blir positiv imorra (eller i kveld for den saks skyld), så har du iallefall ett døgn på deg, egentlig ville jeg sagt 36t. For det går gjerne enda noen timer før egget slipper, så har du ca 24t før egget dør. Så dere får bare kjøre på ved første mulige anledning;)

Vi krysser for at FF tar feil denne mnd og at det klaffer!:Heartred jeg har just begynt med FF og temping. Vet ikke om den vil skjønne min EL for jeg har bare rukket 3 temper og EL var i går. 1 DPO her!

tror du trenger tre stigninger på en viss prosent, så hadde du det, så kan det være det stemmer :happy: og om kroppen sender signaler også. Dette er min andre pp med temping, så prøver å bli kjent med systemet og kroppen :D Håper det klaffer for deg også :Heartred

tror du trenger tre stigninger på en viss prosent, så hadde du det, så kan det være det stemmer :happy: og om kroppen sender signaler også. Dette er min andre pp med temping, så prøver å bli kjent med systemet og kroppen :D Håper det klaffer for deg også :Heartred
Ok, starta fredag med 36.35, lørdag 36.44 og idag (dagen etter EL ut fra strimler) 36.54. Så får se hva FF sier om et par dager:) blir spennende å følge med på syklusen på den måten! Typisk min flaks at jeg bestiller termometer for å tempe jan-mai fordi vi skulle ha en prøvepause..men etter det var bestilt, bestemte vi oss for å prøve en siste PP, og termometeret kom jo veldig sent i forhold til å tempe denne pp:wacky:...at jeg SIKKERT blir gravid og ikke har bruk for hverken termometeret eller FF-appen:hilarious: skal være glad for det altså!!! Hadde bare klart å glede med litt til å nerde:hilarious:

Melder meg litt sent inn her.

Snm93 - 27 år - PP 11 - B1 - EL 5/1 - IKM 20/1
Kommet litt ut av tellinga, men tror vi har kommet til prøveperiode 11 :hilarious:

Godt å ha et forum for å lufte litt tanker og eventuelle symptomer fremover. Tenker første g-test ryker til helgen igjen :happy: Hvertfall fått lagt inn bra med aksjer denne prøveperioden, så skal ikke stå på prøvinga i alle fall.

Kommet litt ut av tellinga, men tror vi har kommet til prøveperiode 11 :hilarious:

Godt å ha et forum for å lufte litt tanker og eventuelle symptomer fremover. Tenker første g-test ryker til helgen igjen :happy: Hvertfall fått lagt inn bra med aksjer denne prøveperioden, så skal ikke stå på prøvinga i alle fall.

Velkommen skal du være! Gøy med folk som er et stykke lengre i syklusen så man kan kose seg med å tolke andre tester mens man venter på å teste selv:hilarious: den 18. føles såååå langt unna! Men vet tida vil fly snart;)

Dette har jeg drevet med siden nyttår...veldig visuell/kreativ av meg. Laga mine egne kalendere i bullet journal stil, for å følge med på syklusen. Har FF appen, men er så tilfredsstillende å tegne opp selv synes jeg:D laga kalender for 3 mnd, for tanken var å stoppe opp med prøving litt. Håper jeg må gjøre feb og mars om til graviditetsgreier:angelic:

Vedlegg

• 16103028142478024541831258759167.jpg
    16103028142478024541831258759167.jpg
    36,4 KB · Visninger: 60
Jeg har tydelig el-slim hver måned. For meg kommer el-slim den dagen el kommer, og kan gjerne vedvare et par dager etter el. Men stort sett bare 1-2 dager. Litt usikker på hva som er normalt, men hensikten med el-slim er jo å skape et bedre miljø og gjøre det enklere for sædcellene å komme seg til egget. Hvis det var første dagen med el-slim i går, så ville jeg antatt at el nettopp har vært eller er nå. :happy:

Litt slim fredag og som sagt maaasse i går kveld etter økt. Lite til ingenting enn så lenge i dag. Tenker 1 dpo mandag for enkelheltsskyld:)

Velkommen! Kjekt å se flere som prøver på første barn!:) Du har kommet inn i rett gruppe mtp prøvingen i hvertfall for de fleste her har brannsår snart, haha

Velkommen skal du være! :) Krysser fingrene for at dette er din pp! :Heartred

Da er nye tester bestilt! Bestilte noen el-tester også som for å lure meg selv fra å være superoptimistisk denne pp og tenke at jeg sikkert får bruk for el-tester neste mnd også, haha

Tiriltunge -35-pp4 etter MA-B4 -El 6/1 ikm 22/1

Håper ikke testene kommer før i slutten av uka, for testetrangen har meldt seg allerede :hilarious: Vet jo at det er alt for tidlig å teste nå, men er noe tilfredsstillende ved det å teste .. :rolleyes:
Har en digital og en stavtest liggende, men tenkte å vente med de, siden det er litt dyrere tester, så vil liksom ikke bruke opp de :hilarious:

Tror jeg vinner tittelen «IKM uke 3’s største testetøs» :rolleyes: Jeg røk altså på en test i dag 5 dpo.. For å gjøre det enda verre, så var det altså en vanlig babyplan strimmeltest.. Fornuften lenge leve :smiley-angelic006

Tror jeg vinner tittelen «IKM uke 3’s største testetøs» :rolleyes: Jeg røk altså på en test i dag 5 dpo.. For å gjøre det enda verre, så var det altså en vanlig babyplan strimmeltest.. Fornuften lenge leve :smiley-angelic006

Selvinnsikten er nå i det minste på plass selv om enkelte andre ting skranter litt :hilarious:

Håper ikke testene kommer før i slutten av uka, for testetrangen har meldt seg allerede :hilarious: Vet jo at det er alt for tidlig å teste nå, men er noe tilfredsstillende ved det å teste .. :rolleyes:
Har en digital og en stavtest liggende, men tenkte å vente med de, siden det er litt dyrere tester, så vil liksom ikke bruke opp de :hilarious:

Haha, kjenner følelsen! Har én cb-digital gjemt langt under sengen. Skal la være å fiske den opp før ikm er passert!

Selvinnsikten er nå i det minste på plass selv om enkelte andre ting skranter litt :hilarious:

Fikk da kontrollert for skyggestreker om ikke annet :D Har bare brukt tidlig tester de andre pp’ene, men har lest om endel som syntes de vanlige til babyplan viser minst like godt strek - og gjerne mindre skygger :woot:

Fikk da kontrollert for skyggestreker om ikke annet :D Har bare brukt tidlig tester de andre pp’ene, men har lest om endel som syntes de vanlige til babyplan viser minst like godt strek - og gjerne mindre skygger :woot:

Ja, det har jeg også hørt om faktisk :wideyed: Jeg har kun brukt babyplan tidligtest de to forrige forsøkene, og har ikke fått så mye som et hint av en skygge så da satser jeg på at de er brukbare for min del :joyful: Har også tidligtester fra clearblue og rfsu som jeg kan bruke som kontroll da. Når tenker du å teste igjen?

Kunne fort vært meg om jeg hadde billig strimler liggende :joyful:

Back
Topp