Neida du, hvis testen blir positiv imorra (eller i kveld for den saks skyld), så har du iallefall ett døgn på deg, egentlig ville jeg sagt 36t. For det går gjerne enda noen timer før egget slipper, så har du ca 24t før egget dør. Så dere får bare kjøre på ved første mulige anledningOk - da var den vel bare sein da..får teste videresamboer kommer ikke hjem før i morgen, og husker ikke om han jobber kveld eller dag da, så håååper for all del ikke det blir for sent ute med en runde i morgen kveld, vet jo det beste er å ha sex en dag eller to før EL
Kjenner jeg ble skikkelig pessimistisk nå..
Nå som vi prøver er det ekstra kjipt at han jobber borte altså
![]()
![]()
Kjenner jeg ble skikkelig pessimistisk nå..
jeg har just begynt med FF og temping. Vet ikke om den vil skjønne min EL for jeg har bare rukket 3 temper og EL var i går. 1 DPO her!
og om kroppen sender signaler også. Dette er min andre pp med temping, så prøver å bli kjent med systemet og kroppen
...at jeg SIKKERT blir gravid og ikke har bruk for hverken termometeret eller FF-appen

Jeg har kun brukt babyplan tidligtest de to forrige forsøkene, og har ikke fått så mye som et hint av en skygge så da satser jeg på at de er brukbare for min del
Har også tidligtester fra clearblue og rfsu som jeg kan bruke som kontroll da. Når tenker du å teste igjen?