IKM uke 3

Er så misunnelig på dere som allerede er i DPO-land!

Her har monitoren vist "Høy" i siden i onsdag i forrige uke. Fremdeles ingen "Maksimal", som betyr ingen eggløsning enda .. Begynner nesten å miste håpet, forventet IKM er 23. januar. Denne ammingen gjør kroppen helt forvirret tror jeg
Huff, sender deg en styrkeklem!

Hei,

Detter inn fra uke 4-gruppa. Mens var 4 dager forsinket forrige pp, så alt tilsa at IKM havnet i uke 4. Men, etter el-tester og hjelp av Premom havner jeg visst her. El satt til 10.01. og IKM til 24.01. Nå krysser jeg fingrene og håper på å få en tidlig bursdagsgave i år :happy: Om det ikke skulle klaffe denne pp’en kommer vi nok til å vente til april eller mai for å havne i 2022. Så, håper håper det klaffer nå!

Magnolia85 - 35 år- PP5 - B2 - EL 10.01. - IKM 24.01.
Krysser fingrene for dere! Da ligger jo vi akkurat likt på EL og IKM:nailbiting: Vi venter nok også til april/mai for å havne i 2022 om det ikke klaffer nå. Men håperhåper på oktoberspire :Heartred

Da er vi flere som tar pause for å satse på tidlig 2022-barn dersom det ikke klaffer denne runden. Må vi ha masse gode graviditetsvibber hele gjengen!:D

Last edited:
Ah, spennende!! Krysser alt jeg har for oss begge og resten av gjengen her! Førstemann kom to uker før termin, så etter å ha regnet igjen tror jeg nok vi i verste fall må vente til mai. Litt ambivalent til å kanskje måtte ta en pause, da jeg har ventet i over to år på å starte prøvingen på nr 2, men mannen jobber ekstremt mye i november og desember, så da er jeg praktisk talt alene. Og det kan bli litt utfordrende.

Dersom det ikke klaffer nå, har jeg time hos gyn i slutten av måneden for diverse prøver + at mannen også skal testes. Svaret vi får der kan jo påvirke hva vi bestemmer oss for til slutt. Men jeg håper jeg slipper å gruble så mye over det :happy:
Her kom førstemann akkurat på termin, så kjenner jeg er skeptisk på termin først i januar :hilarious: Så kjedelig å vente! Skjønner det er kjipt, jeg ville gjerne ha to tette. Førstemann blir 2 i januar. Her skulle vi egentlig hatt termin i April, men mistet spiren i september og har ikke blir gravid siden :Heartpink kroppen har nok tulla litt. Legen har lova meg at kontroll og blodprøver om det ikke skjer før våren. Ble godt «utredet» når jeg mista, så der så alt fint ut. Blir noen spennende tider fremover. Krysser fingrene for oss alle sammen!

Da ble eeeeendelig testen positiv her også - men her er det allerede 6 dager siden vi la inn aksjer pga bortejobb - så her er det bare om å gjøre å forføre mannen så godt man kan når han kommer hjem i kveld:hilarious: *krysser fingrene for at han ikke er alt for sliten og er med på moroa selv om han Har skjønt at jeg har EL*:hilarious: Spent på om jeg da kan forvente mensen i uke 4 i stedet kanskje..

Altså, hvor overtroisk går det an å bli :hilarious: Når jeg skulle dra fra jobb i dag, tror dere ikke det dukket opp en marihøne (!!) på veska mi. En bitte liten en. Er det ikke slik at å se en marihøne skal bringe lykke? Da må det å se en marihøne i januar og -10 grader i hvert fall bety lykke :hilarious::hilarious:

Last edited:
Heldig som ikke får skygger! Har en digital clearblue med ukesindikator, men den ryker ikke før jeg får en positiv test - og gjerne venter litt til.. Maks 7 dpo, kjenner jeg meg rett :rolleyes: Når jeg ble gravid i fjor sommer, testet jeg ikke positivt før 12 dpo med tidligtest da. Men det kan jo være forskjellig fra gang til gang, og med guttungen ble jeg overraska (regnet til 6+5) så jeg aner ikke hvor tidlig jeg kunne testet. Når skal du teste? ❤️

Jeg har 1 digital, og den spares til jeg får positiv strimmeltest. Jeg er ikke av den typen som tester masse når jeg først har fått positiv test. Med førstemann tok jeg kun en test 12 dpo og en 14 dpo. Testet aldri etter det :P Tenker å kjøre samme greia nå, orker ikke alt stresset rundt økning av streker osv. Tror jeg skal teste 9 eller 10 dpo denne gang da, før det er det ingen vits har jeg skjønt :)

Hva sier magefølelsen din for denne runden da, har du noe symptomer? :)

Her ser det ut som at EL er i morgen siden testene øker enda:hilarious:

Vedlegg

• Screenshot_20210111_173847.jpg
    Screenshot_20210111_173847.jpg
    16,6 KB · Visninger: 39
Vil du oppdatere meg også? :happy:

Hopes21 - 34 - pp5 - B3 - EL ca 12.1 - Ikm 26.1

Holder meg både her og ikm uke 4.Vet ikke helt om ikm forflyttes siden el har det, siden syklusen min varierer:hilarious:

Symptomjakten er igang :smiley-angelic006 I kveld kjenner jeg stråling nedover lysken på venstre side :rolleyes: Om det er pms eller symptomer er ikke lett å si :shy:

Back
Topp