IKM uke 3

Jeg mistet for litt over 5 uker siden, og tenkte nå jeg skulle se over el og ikm om de måtte endres i gruppa her. Sist jeg ble gravid i oktober hadde jeg el den 9. og ikm 22., 1.pp etter bo har jeg nå el 9.1og ikm 22.1 ❤ Veldig spesielt, og håper det klaffer denne runden! 2 dpo og hååper dagene fremover går fort! ❤

Jeg mistet for litt over 5 uker siden, og tenkte nå jeg skulle se over el og ikm om de måtte endres i gruppa her. Sist jeg ble gravid i oktober hadde jeg el den 9. og ikm 22., 1.pp etter bo har jeg nå el 9.1og ikm 22.1 ❤ Veldig spesielt, og håper det klaffer denne runden! 2 dpo og hååper dagene fremover går fort! ❤

Oi, der var en spesiell tilfeldighet! Krysser fingre og tær for deg! Ikm 22.1 her også❤️ Mistet selv i november.

Oi, der var en spesiell tilfeldighet! Krysser fingre og tær for deg! Ikm 22.1 her også❤️ Mistet selv i november.
Var veldig i samme båt vi skulle være ❤ Satt i gang medisinsk abort 27.11, når jeg skulle vært 9 uker på vei ❤ Heier veldig på spire for oss begge to, som holder hele veien ❤

Jeg som nesten hadde mistet håpet i dag, oppdaget masse EL-slim på toalettet i stad!
Da var aksjene lagt inn med mannen, så krysser vi fingrene.
Må ut for å kjøpe strimmeltester i morgen så jeg kan ha testebonanza fra 8 dpo :angelic:

Jeg bor i Oslo forresten!

Jeg som nesten hadde mistet håpet i dag, oppdaget masse EL-slim på toalettet i stad!
Da var aksjene lagt inn med mannen, så krysser vi fingrene.
Må ut for å kjøpe strimmeltester i morgen så jeg kan ha testebonanza fra 8 dpo :angelic:

Jeg bor i Oslo forresten!

Ååå, så kjekt! Eg hadde samme opplevelsen lørdag kveld! Krysser fingrene❤️

Oppdaga plutselig at jeg bare hadde 3 gtester igjen i skuffa :facepalm: har bestilt flere, men lover jo ikke godt for min plan å teste fom 8 dpo om 2 dager :wtf:

Oppdaga plutselig at jeg bare hadde 3 gtester igjen i skuffa :facepalm: har bestilt flere, men lover jo ikke godt for min plan å teste fom 8 dpo om 2 dager :wtf:

Påtvungen testevent på deg då:woot:

Kribler etter å teste. Er bare 6dpo idag. Føles som en seier hver gang jeg ikke faller for fristelsen og tisser på en pinne :hilarious:

Påtvungen testevent på deg då:woot:
Ja det hjelper ikke på at jeg bor i Troms og at posten ikke leveres hver dag lengre :confused:
Har jo nylig blitt testeglad etter 3 graviditeter der jeg ikke har testet mer enn 1 gang dagen etter forventet ikm.

Der var jeg i dpo også omsider! Har ustabil syklus, men tester ikke så jeg kan være 5 dpo eller eggløsning kan være idag! Iiiik! Holder meg i denne gruppa likevel inntil videre ettersom flo-appen påstår ikm 24.01 :) Ønsker alle sammen her lykke til :) Måtte dette bli den episke gruppa hvor samtlige blir gravide!

5 dpo, og hadde murringer i går. I morges hadde tempen steget med en halv grad. Kanskje det var kaldere på soverommet i går? Haha ganske sprøtt, men i dag kjenner jeg ingenting noen steder. Har også hatt så mye å gjøre at da jeg plutselig var 3dpo og nå 5dpo har jeg ikke rukket å tenke så mye. Heldigvis! Bor forresten ikke i Norge.

Jeg har muligens gitt litt opp også, sånn at jeg ikke har noen forhåpninger. Venter svar også på en del blodprøver som jeg håper skal fortelle meg om det er noe jeg mangler ... (Mistet 3 ganger i 2020).

Håper vi alle lykkes denne pp :Heartred

Første måned på lenge jeg ikke skal vente spent - runden jeg planla i går måtte utsettes, så da ble det ikke noe prøving denne måneden,litt kjipt, men sånn ble det ettersom EL ble så sen.. Får se det positive i det - slipper å gå som et nervevrak å lete etter symptomer:) Men jeg blir her og heier på alle dere andre:D:Heartred

Back
Topp