Kjenner meg igjenSymptomjakten er igang I kveld kjenner jeg stråling nedover lysken på venstre side Om det er pms eller symptomer er ikke lett å si
Krysser fingrene for at det er en liten spire
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjenner meg igjenSymptomjakten er igang I kveld kjenner jeg stråling nedover lysken på venstre side Om det er pms eller symptomer er ikke lett å si
Jaa, men tør liksom ikke å håpe Så skylder heller på pmsKjenner meg igjen
Krysser fingrene for at det er en liten spire
Jeg mistet for litt over 5 uker siden, og tenkte nå jeg skulle se over el og ikm om de måtte endres i gruppa her. Sist jeg ble gravid i oktober hadde jeg el den 9. og ikm 22., 1.pp etter bo har jeg nå el 9.1og ikm 22.1 ❤ Veldig spesielt, og håper det klaffer denne runden! 2 dpo og hååper dagene fremover går fort! ❤
Var veldig i samme båt vi skulle være ❤ Satt i gang medisinsk abort 27.11, når jeg skulle vært 9 uker på vei ❤ Heier veldig på spire for oss begge to, som holder hele veien ❤Oi, der var en spesiell tilfeldighet! Krysser fingre og tær for deg! Ikm 22.1 her også Mistet selv i november.
Jeg som nesten hadde mistet håpet i dag, oppdaget masse EL-slim på toalettet i stad!
Da var aksjene lagt inn med mannen, så krysser vi fingrene.
Må ut for å kjøpe strimmeltester i morgen så jeg kan ha testebonanza fra 8 dpo
Jeg bor i Oslo forresten!
Så spennende! Lykke til! Gleder oss til oppdatering8/9 dpo og testene skal frem! Ryker en om ikke mange timene
Så spennende! Lykke til! Gleder oss til oppdatering
Her ryker første test imorgen, 8 dpo!
Så spennende! Lykke til! Gleder oss til oppdatering
Her ryker første test imorgen, 8 dpo!
Oppdaga plutselig at jeg bare hadde 3 gtester igjen i skuffa har bestilt flere, men lover jo ikke godt for min plan å teste fom 8 dpo om 2 dager
Ja det hjelper ikke på at jeg bor i Troms og at posten ikke leveres hver dag lengrePåtvungen testevent på deg då
Halvveis til ikm i dag! Hater dpo-land