IKM uke 3

Spent på morgendagens første test, 8 dpo. Dessverre har jeg få tidlig-tester, da jeg bestilte flest vanlige fra babyplan.. Har ingen symptomer foreløpig. Mulig jeg er litt ekstra trøtt og sliten på kvelden, men ikke lett å si om det er pga at det har vært mye på jobben de siste to dagene :dontknow Føler meg foreløpig ikke gravid, men er jo enda veldig tidlig.

Kan kanskje bare være glad for at du har vanlige fra BP. Overalt hvor jeg leser, så sier folk at de tidlige slår ut senere enn de vanlige. Så mamge at jeg har lurt på om BP har blanda tidlig og vanlig:wacky:

Kan el-symptomer endre seg etter man har vært gravid? Erfaring? :angelic:

Tidligere var det svært tydelig at jeg hadde hatt el; temphopp sammen med svært ømme pupper! :hilarious: Nå har jeg hatt et lite temphopp rett etter positive tester, men mangler de vonde puppene! Blir stressa over om egget kanskje ikke slapp likevel? :facepalm: Alt en skal bekymre seg for :wacky:

Edit: denne gangen hadde jeg smerter, som jeg tolker som elsmerter. Ganske sterke. Har ikke pleid å ha det tidligere! :p

6dpo og kjenner ingenting, noen steder :rolleyes: Men erfaringsmessig så begynner det å skje ting mellom 7-8 dpo - som jo like godt er pms-symptomer. Nå sitter jeg heller ikke og kjenner etter. Har litt mye å gjøre om dagen, og det hjelper. Tempen høy i dag også, så så lenge den holder seg godt over linja (temper), så er det jo bra. I forrige pp så jeg tempen falle veldig dagen før jeg fikk mensen. Da skjønte jeg det (i tillegg til blenda tester også). Har én tidlig-test liggende og redd for å svi den av for tidlig. Vil være 10dpo på søndag. Klarer jeg å vente til da?

Hopper over til uke 4 siden el er litt forsinket. Endelig sterke el-tester her i dag! :joyful:

lykke til alle sammen!

6dpo og kjenner ingenting, noen steder :rolleyes: Men erfaringsmessig så begynner det å skje ting mellom 7-8 dpo - som jo like godt er pms-symptomer. Nå sitter jeg heller ikke og kjenner etter. Har litt mye å gjøre om dagen, og det hjelper. Tempen høy i dag også, så så lenge den holder seg godt over linja (temper), så er det jo bra. I forrige pp så jeg tempen falle veldig dagen før jeg fikk mensen. Da skjønte jeg det (i tillegg til blenda tester også). Har én tidlig-test liggende og redd for å svi den av for tidlig. Vil være 10dpo på søndag. Klarer jeg å vente til da?
Jeg er også 10 dpo på søndag, og håper jeg klarer å vente:nailbiting:

Hvordan har det gått med dere andre som skulle teste idag?Jeg tok en g-test idag, 8 dpo, som var helt hvit og negativ. Meen, jeg vet det fortsatt er veldig tidlig og gir ikke opp håpet enda :D
Har faktisk følt meg litt uggen og småkvalm idag, håper det er noe på gang :P

Hvordan har det gått med dere andre som skulle teste idag?Jeg tok en g-test idag, 8 dpo, som var helt hvit og negativ. Meen, jeg vet det fortsatt er veldig tidlig og gir ikke opp håpet enda :D
Har faktisk følt meg litt uggen og småkvalm idag, håper det er noe på gang :p

Da jeg var gravid i august var jeg også uggen og småkvalm så tidlig. Krysser fingre for deg :Heartred

Masse murringer idag, spørs om ikke TR kommer litt før altså. Lov å håpe at det er noe annet:nailbiting: tror jeg er 8 dpo idag, mulig lenger.

Super blenda her også i dag :wacky: 8 dpo

Vedlegg

• 6E97E7A9-03B3-40BE-96EA-EA4952CEA5FB.jpeg
    6E97E7A9-03B3-40BE-96EA-EA4952CEA5FB.jpeg
    13,7 KB · Visninger: 86
nei, som regel 10-11 dpo.. men er ikke 100% på el denne PP da, så kan egentlig komt lenger også..

Ok! Håper det avtar i stedetfor å øke! Krysser fingrene for deg:))

takk:Heartred men tror nok det er TR... jaja, all in på neste PP, kanskje prøve temping i tillegg til el-tester?:happy:

Det er ikke over før det er over! Knip igjen, haha. Har aldri prøvd temping før, kanskje jeg også skal prøve det om ikke det går denne pp heller! Må i såfall lese meg litt opp.

Er så misunnelig på dere som allerede er i DPO-land!

Her har monitoren vist "Høy" i siden i onsdag i forrige uke. Fremdeles ingen "Maksimal", som betyr ingen eggløsning enda .. Begynner nesten å miste håpet, forventet IKM er 23. januar. Denne ammingen gjør kroppen helt forvirret tror jeg
Jeg hadde 2 måneder med positiv eggløsningstest uten å få mensen pga amming. Så den forvirrer mye:)

Det er ikke over før det er over! Knip igjen, haha. Har aldri prøvd temping før, kanskje jeg også skal prøve det om ikke det går denne pp heller! Må i såfall lese meg litt opp.
Begynte å tempe nå, halvveis i denne syklusen. Veldig enkelt egentlig! Må ta tempen til samme tid hver morgen, før man gjør noe som helst:) ikke reise seg opp engang.

Jeg har bare termometer på nattbordet, og setter en alarm på kl 530, temper og sover videre de dagene jeg ikke trenger å stå opp kl 6;) fikk ikke målt meg noe særlig før el, men kan følge med på tempen nå fram mot IKM og se om tempen holder seg oppe, eller synker dramatisk i dagene før. Veldig interessant egentlig!

9 dpo. Vet ikke hva jeg skal tro... Dette er en Clearblue tidligtest. Vet den ser grå ut på bilde, men den er ikke det når jeg ser på den. Streken kom opp innen 5 minutter, og fristen for denne testen er 10 minutter. Bildene er tatt godt innenfor tidsfristen. Et bilde med blits og et uten :shy: Vet at det enda er tidlig...

Vedlegg

• 82599929-9073-4AAF-B7D1-F8FFD9E083F2.jpeg
    82599929-9073-4AAF-B7D1-F8FFD9E083F2.jpeg
    47,3 KB · Visninger: 102
  • DEFF7218-900E-42DF-A3EB-26761D2E9175.jpeg
    DEFF7218-900E-42DF-A3EB-26761D2E9175.jpeg
    57,4 KB · Visninger: 106
9 dpo. Vet ikke hva jeg skal tro... Dette er en Clearblue tidligtest. Vet den ser grå ut på bilde, men den er ikke det når jeg ser på den. Streken kom opp innen 5 minutter, og fristen for denne testen er 10 minutter. Bildene er tatt godt innenfor tidsfristen. Et bilde med blits og et uten :shy: Vet at det enda er tidlig...
Åå, så spennende :nailbiting: ser strek på begge to! Prøv igjen i morgen/over i morgen med en test med rosa sterk for å se bedre, kanskje?:shy:

Back
Topp