IKM uke 3

Kan el-symptomer endre seg etter man har vært gravid? Erfaring? :angelic:

Tidligere var det svært tydelig at jeg hadde hatt el; temphopp sammen med svært ømme pupper! :hilarious: Nå har jeg hatt et lite temphopp rett etter positive tester, men mangler de vonde puppene! Blir stressa over om egget kanskje ikke slapp likevel? :facepalm: Alt en skal bekymre seg for :wacky:

Edit: denne gangen hadde jeg smerter, som jeg tolker som elsmerter. Ganske sterke. Har ikke pleid å ha det tidligere! :p
Sniker. Jeg hadde veldig sterke EL-smerter og ikke ømme pupper som jeg vanligvis har etter EL den syklusen jeg ble gravid. Lykke til:happy:

Sorry hvis tmi: Andre med mye utflod?
Husker helt ærlig ikke om jeg tørket opp mellom EL og tr sist pp. Eneste jeg husker er at jeg plutselig hadde endel hvitt dagen før tr begynte så smått.
Nå er jeg 4/5dpo og har de siste dagene hatt en del som er ganske vått. Veksler mellom hvitt og noe à el-slim(uten å være slim). Vet det sikkert er store individuelle forskjeller, men spør no likevel:)

Jeg hadde både forrige syklus (kjemisk), og nå begynnende denne syklus økt utflod. Min veksler også litt konsistens, men trusa er ganske så fuktig:p neeeeesten så jeg vurderer truseinnlegg, men synes det er litt ubehagelig med bind/truseinnlegg så jeg skifter sikkert bare trusa litt oftere enda:hilarious:

Er ellers 5 dpo idag, og synes faktisk uka har flydd! Var jo så redd for det skulle gå seeeent. Men er jo torsdag alt, og første testedag er mandag!

Jeg hadde både forrige syklus (kjemisk), og nå begynnende denne syklus økt utflod. Min veksler også litt konsistens, men trusa er ganske så fuktig:p neeeeesten så jeg vurderer truseinnlegg, men synes det er litt ubehagelig med bind/truseinnlegg så jeg skifter sikkert bare trusa litt oftere enda:hilarious:

Er ellers 5 dpo idag, og synes faktisk uka har flydd! Var jo så redd for det skulle gå seeeent. Men er jo torsdag alt, og første testedag er mandag!

Juhu! Vi kan være 5dpo-utflodbuddies:woot:

Sorry hvis tmi: Andre med mye utflod?
Husker helt ærlig ikke om jeg tørket opp mellom EL og tr sist pp. Eneste jeg husker er at jeg plutselig hadde endel hvitt dagen før tr begynte så smått.
Nå er jeg 4/5dpo og har de siste dagene hatt en del som er ganske vått. Veksler mellom hvitt og noe à el-slim(uten å være slim). Vet det sikkert er store individuelle forskjeller, men spør no likevel:)
Jeg hadde økt utflod på mine 3 svangerskap. Men klarer ikke å huske når det startet

Haha!

Hatt vanvittig mye luft i magen i går og i dag også:hilarious: uten at det må bety noe. Men har prompa i ETT idag:hilarious: godt å jobbe i bhg da.....:laughing002

Hahaha! Fantastisk! Foreløpig gassfritt her. Jobber i rus- og psykiatribolig og har jobbhelg nå, så håper eg slipper luftorama

Hvordan går det med dere som har ikm allerede 18.jan?:)

Beklager noe spam, men slik så testen ut klokken 16, når jeg kom hjem fra jobb :shy: Jeg vet at man ikke skal se på testene etter tidsfristen, og vet at Clearblue får skygge når testen tørker... Men synes den var så tydelig :angelic: Krysser fingrene for at testen imorgen tidlig også viser to streker, og at det ikke er Clearblue som tuller med meg.

Vedlegg

• 0FC40D17-49CB-48F9-BA41-AECA102C4F39.jpeg
    0FC40D17-49CB-48F9-BA41-AECA102C4F39.jpeg
    15,7 KB · Visninger: 91
Beklager noe spam, men slik så testen ut klokken 16, når jeg kom hjem fra jobb :shy: Jeg vet at man ikke skal se på testene etter tidsfristen, og vet at Clearblue får skygge når testen tørker... Men synes den var så tydelig :angelic: Krysser fingrene for at testen imorgen tidlig også viser to streker, og at det ikke er Clearblue som tuller med meg.

SÅ vanskelig å si, men synes det var veeeeldig sterkt til å være en skygge som dukker opp etter den er tørket? Var det virkelig ingenting på den før tida gikk ut?

Nå så jeg testen du la ut tidligere! Jeg hadde muligens vært bittelitt optimistisk jeg altså...:nailbiting:

Hvis lutealfasen min er 12 dager denne mnd også skal jeg ha tr den 18.:rolleyes: jeg føler ingenting på kroppen, men samboeren mente puppene mine virket større :p vurderer å ta en test i morgen (10dpo) bare fordi jeg har så mange liggende

Uuu, do it!

Ganske sterk til å være skygge. Tror det kan være noe mer jeg altså :angelic: Blir spennende å se !

Sånn så min ut da jeg var gravid og testet 12dpo! (Altså den ble blå og samme tykkelse som kontrollstreken, men sterk var den ikke ...). Har testet med samme test etterpå i senere pp, men da har de vært blenda. Jeg håper for deg! :Heartred

Snart 8 dpo hehe og veldig lite på gang her. Litt som skjer i puppene, men når de er verst og lever sitt eget liv, da er jeg garantert ikke gravid, så de kan egentlig bare holde seg i ro ;) Jeg er mer trøtt enn jeg pleier, var det i går også, men aner ikke om det bare er fordi det er vinter og regn ... :arghh:

Snart 8 dpo hehe og veldig lite på gang her. Litt som skjer i puppene, men når de er verst og lever sitt eget liv, da er jeg garantert ikke gravid, så de kan egentlig bare holde seg i ro ;) Jeg er mer trøtt enn jeg pleier, var det i går også, men aner ikke om det bare er fordi det er vinter og regn ... :arghh:

Da er vi like mange dpo!
Veldig lite på gang her også. Hadde ømme pupper fra 4-7 dpo, men i dag har det avtatt. Innbilt mensmurring.. Ekstra trøtt, men kan være pga andre ting også. Skulle ønske kroppen hadde et display som sa "gravid" eller "ikke gravid" få dager etter eggløsning :arghh:

Back
Topp