IKM uke 3

Var på butikken i stad og gikk gjennom frukt og grønt og kom plutselig på jeg hadde lest en gang om å spise fersk ananas i dpo-land. Jeg elsker ananas, og fant en fin en. Kutta den just opp og hadde en ring og gleder meg til å knaske på resten i dagene fremover!

7 dpo i dag. Vært uggen og kvalm nesten hele dagen. Og halsbrann nå i kveld. Er vel altfor tidlig å bli kvalm. Meen om det skulle være noe synes jeg synd i meg selv, siden da blir d beinhardt svangerskap med kvalme og 2 små barn i hus.

7 dpo i dag. Vært uggen og kvalm nesten hele dagen. Og halsbrann nå i kveld. Er vel altfor tidlig å bli kvalm. Meen om det skulle være noe synes jeg synd i meg selv, siden da blir d beinhardt svangerskap med kvalme og 2 små barn i hus.
Høres jo ut som lovende symptomer! Når tenker du å teste? :)

Venninna mi merka økt halsbrann i dagene mellom el og ikm:D

Jeg har 1 digital, og den spares til jeg får positiv strimmeltest. Jeg er ikke av den typen som tester masse når jeg først har fått positiv test. Med førstemann tok jeg kun en test 12 dpo og en 14 dpo. Testet aldri etter det :p Tenker å kjøre samme greia nå, orker ikke alt stresset rundt økning av streker osv. Tror jeg skal teste 9 eller 10 dpo denne gang da, før det er det ingen vits har jeg skjønt :)

Hva sier magefølelsen din for denne runden da, har du noe symptomer? :)

Haha, jeg savner det! Tok en test med guttungen, og tenkte aldri tanken på at jeg kunne miste. Magefølelsen er foreløpig god. Snakket med mannen i går, og han sa «jeg tror du er gravid nå». Han hadde rett sist han sa det, men er nok litt pessimistisk også.. Har fått time til gynekolog om en liten måned, så håper vi får hjelp hvis det ikke klaffer nå ❤️ Er ikke god på symptomleting, så vet ikke helt hva jeg skal si..

Har ikke lest meg igjennom tråden enda, har du testet? :happy:

Her er min vanlige test tatt i dag, 9 dpo. Jeg ser selvfølgelig skygger, men av erfaring har jeg lært meg å ikke bry meg om det. Murringer nederst i magen i dag.. Håper det kan dukke opp en strek til de neste dagene ❤️

Vedlegg

• DB604D2A-DB51-4665-80DE-20FB3E8390B1.jpeg
    DB604D2A-DB51-4665-80DE-20FB3E8390B1.jpeg
    24,5 KB · Visninger: 116
Haha, jeg savner det! Tok en test med guttungen, og tenkte aldri tanken på at jeg kunne miste. Magefølelsen er foreløpig god. Snakket med mannen i går, og han sa «jeg tror du er gravid nå». Han hadde rett sist han sa det, men er nok litt pessimistisk også.. Har fått time til gynekolog om en liten måned, så håper vi får hjelp hvis det ikke klaffer nå ❤️ Er ikke god på symptomleting, så vet ikke helt hva jeg skal si..

Har ikke lest meg igjennom tråden enda, har du testet? :happy:

Hååååper mannen din har rett nå også ❤ Har dere prøvd lenge?

Jeg er 6 dpo i dag, tenker å teste på mandag :) Har ingen symptomer på noe som helst og det er et lovende tegn for meg! Håper sånn at det går nå, for vi begynner å gå tom for penger (assistert befruktning hos privatklinikk) og det stresser meg...

Kan melde om en helt hvit test her:p
Men tenkte å bestille meg time til gyn neste mnd siden jeg uansett burde ta celleprøve. Kanskje de kan se hvorfor jeg spotter rett etter EL:rolleyes:

Vedlegg

• 20210115_070959.jpg
    20210115_070959.jpg
    16,8 KB · Visninger: 53
Var nok bra jeg ikke la forventningene for høyt med gårdsdagens strek, for i dag er det ikke tegn til strek... Likevel så skjønner jeg ikke hvordan en skyggestrek kan være så tydelig :sorry: 10dpo i dag.

Vedlegg

• 6E7F6208-9456-4F1E-9250-66AC63CB9425.jpeg
    6E7F6208-9456-4F1E-9250-66AC63CB9425.jpeg
    38,8 KB · Visninger: 99
Last edited:
Hååååper mannen din har rett nå også ❤ Har dere prøvd lenge?

Jeg er 6 dpo i dag, tenker å teste på mandag :) Har ingen symptomer på noe som helst og det er et lovende tegn for meg! Håper sånn at det går nå, for vi begynner å gå tom for penger (assistert befruktning hos privatklinikk) og det stresser meg...

Jeg også ❤️ Begynte å prøve i mai ifjor, hadde en SA i juli. Uff, denne prøvingen.. Det sliter virkelig på :banghead: Har dere krav på offentlig IVF?

Kan det være?... :wideyed:

Vedlegg

• 1B013163-6B23-41BA-847A-8B7D1F64080B.jpeg
    1B013163-6B23-41BA-847A-8B7D1F64080B.jpeg
    25,4 KB · Visninger: 119
  • 01B0B72B-856F-4613-B79F-8977778FAB7D.jpeg
    01B0B72B-856F-4613-B79F-8977778FAB7D.jpeg
    27,3 KB · Visninger: 118
Høres jo ut som lovende symptomer! Når tenker du å teste? :)
Testa både 7 dpo og 8 dpo. Negative tester såklart. Har mange liggende fra babyplan. Forrige svangerskap fikk jeg positiv test 11 dpo, og første gang 10 dpo. Så vi får se på søndag:)

Jeg også ❤️ Begynte å prøve i mai ifjor, hadde en SA i juli. Uff, denne prøvingen.. Det sliter virkelig på :banghead: Har dere krav på offentlig IVF?

Huff, det tar på å stå så lenge i dette løpet :( Men nå får vi bare håpe den sitter for dere!!!! ❤

Ja, vi har krav på offentlig. Men fordi vi trenger donorsæd er ventelistene på flere år fordi det er så få norske donorer at de ikke har nok til alle. Vi gikk derfor privat med førstemann fordi vi ikke ville vente i åresvis. Og nå går vi privat igjen sånn at vi kan få søsken med samme donor fra Danmark. Vi har nok til 2 forsøk til dersom dette ikke går, men alt stresset rundt økonomi osv gjør det hele ekstra stressende :banghead:

Huff, det tar på å stå så lenge i dette løpet :( Men nå får vi bare håpe den sitter for dere!!!! ❤

Ja, vi har krav på offentlig. Men fordi vi trenger donorsæd er ventelistene på flere år fordi det er så få norske donorer at de ikke har nok til alle. Vi gikk derfor privat med førstemann fordi vi ikke ville vente i åresvis. Og nå går vi privat igjen sånn at vi kan få søsken med samme donor fra Danmark. Vi har nok til 2 forsøk til dersom dette ikke går, men alt stresset rundt økonomi osv gjør det hele ekstra stressende :banghead:

Tror ikke helt på det enda, må ta en til test ikveld :oops: Hvis det er, så må jo mannen være synsk!!

Krysser fingre og tær for dere ❤️ Hvor mange forsøk har dere hatt denne runden? Det må jo bare gå!!

Kan det være...?:nailbiting: Så dårlig kvalitet på bildene da

Vedlegg

• A9C0A4DA-7AB3-45DE-BAD9-FDA9C4DC9757.jpeg
    A9C0A4DA-7AB3-45DE-BAD9-FDA9C4DC9757.jpeg
    23,4 KB · Visninger: 110
  • 1222A0EA-9533-4454-AECA-8832B4310BB6.jpeg
    1222A0EA-9533-4454-AECA-8832B4310BB6.jpeg
    24,2 KB · Visninger: 108
Back
Topp