IKM uke 3

Vet ikke helt dpo, men tror 10/11. jeg holder meg nå og tar en til om 3-4 timer:rolleyes: dine tester var det klart noe på gang da!!:woot:

Spennende :woot: Haha, tørr ikke å tro det helt.. Føler jeg må ha mer strek, men det gikk jo fort fra såvidt skygge i går - også dette nå. Gråt enda av fortvilelse i går, og nå tenker jeg på gyn avtalen jeg har neste måned.. :D Vil jo da være 7 uker på vei - HVIS det blir noe. Å da kan de vell kanskje se pittelitt på ul..

Spennende :woot: Haha, tørr ikke å tro det helt.. Føler jeg må ha mer strek, men det gikk jo fort fra såvidt skygge i går - også dette nå. Gråt enda av fortvilelse i går, og nå tenker jeg på gyn avtalen jeg har neste måned.. :D Vil jo da være 7 uker på vei - HVIS det blir noe. Å da kan de vell kanskje se pittelitt på ul..

oj så like vi er! Haha. Jeg også gråt i går og bestilte meg gyntime om en mnd for å sjekke opp uregelmessig syklus. Tenk om vi heller får sjekke på UL da:angelic::woot: hvis det blir noe av ja.. hadde en MA for 3 mnd siden. Så spennende dager dette blir!!

Tror ikke helt på det enda, må ta en til test ikveld :oops: Hvis det er, så må jo mannen være synsk!!

Krysser fingre og tær for dere ❤️ Hvor mange forsøk har dere hatt denne runden? Det må jo bare gå!!

Hehe, han kan få komme og synse litt her også i så fall :hilarious: Jeg har troa på babystrek hos deg! ❤

Takk ❤ Dette er vårt tredje forsøk. Vi brukte tre forsøk på førstemann også, så jeg håper at nr 2 følger samme bruksanvisning!

Sorry mange innlegg, jeg er bare i ekstase nå. Og litt redd... Trodde aldri at det skulle gå:woot: tok en til med sterkere strek. Holde seg fast nå spiren!!:nailbiting::nailbiting:

Vedlegg

• B791C1E8-224B-41FC-8191-756564FA351D.jpeg
    B791C1E8-224B-41FC-8191-756564FA351D.jpeg
    20,2 KB · Visninger: 134
Da er vi like mange dpo!
Veldig lite på gang her også. Hadde ømme pupper fra 4-7 dpo, men i dag har det avtatt. Innbilt mensmurring.. Ekstra trøtt, men kan være pga andre ting også. Skulle ønske kroppen hadde et display som sa "gravid" eller "ikke gravid" få dager etter eggløsning :arghh:

Ja, skulle hatt et sånt display! Herlighet, så mange ganger jeg har tenkt at kan det ikke bare stå gravid eller ikke gravid et sted på kroppen :hilarious: Blir jo sprø av all gjettingen, og kanskje, kanskje ikke ...

Jeg har litt lett for å henge meg opp i tall og sånn, så med første ble jeg gravid på 5pp, på neste på 4pp og med siste på 3pp. Nå er det 2pp etter siste SA/kjemisk, og håper at det betyr gravid:rolleyes:. Temperaturen er høy, men sist pp så jeg droppet dagen før mensen kom, så temping gir jo bare en indikasjon kanskje og er like usikkert som tidlig-testing fram til ikm ...

7 dpo i dag. Vært uggen og kvalm nesten hele dagen. Og halsbrann nå i kveld. Er vel altfor tidlig å bli kvalm. Meen om det skulle være noe synes jeg synd i meg selv, siden da blir d beinhardt svangerskap med kvalme og 2 små barn i hus.

Ugh, det kan jeg tenke meg, vært kvalm med de forrige? Har hatt halsbrann på kveldene i to dager, er det et tegn?

Etter time hos gyn i dag virker det som at det ikke er noe vits å teste mer for min del...
Hu sa nemlig at hun så jeg ikke hadde hatt eggløsning, også så jeg at det var litt blod i trusa da jeg skulle ta den av..
Eneste positive er at jeg skal utredes for mine lange sykluser og evt få begynne på letrezol etter hvert :sorry::sad010

Etter time hos gyn i dag virker det som at det ikke er noe vits å teste mer for min del...
Hu sa nemlig at hun så jeg ikke hadde hatt eggløsning, også så jeg at det var litt blod i trusa da jeg skulle ta den av..
Eneste positive er at jeg skal utredes for mine lange sykluser og evt få begynne på letrezol etter hvert :sorry::sad010
Så kjipt ❤️ Håper det ordner seg for deg!

Var nok bra jeg ikke la forventningene for høyt med gårdsdagens strek, for i dag er det ikke tegn til strek... Likevel så skjønner jeg ikke hvordan en skyggestrek kan være så tydelig :sorry: 10dpo i dag.

Ser antydning til strek/skygge her. Men ja, var kraftig den i går.. så blir den ikkje meir positiv så var det kanskje ein streifer eller tull med testene.. ❤

oj så like vi er! Haha. Jeg også gråt i går og bestilte meg gyntime om en mnd for å sjekke opp uregelmessig syklus. Tenk om vi heller får sjekke på UL da:angelic::woot: hvis det blir noe av ja.. hadde en MA for 3 mnd siden. Så spennende dager dette blir!!

Haha, så gøy!! Det hadde vært så kos ❤️ Hååper for deg!

Hehe, han kan få komme og synse litt her også i så fall :hilarious: Jeg har troa på babystrek hos deg! ❤

Takk ❤ Dette er vårt tredje forsøk. Vi brukte tre forsøk på førstemann også, så jeg håper at nr 2 følger samme bruksanvisning!

Visualiserer en spåkone! :p Men da må alle gode ting bli tre da ❤️

5/6 dpo her og null symptomer annet enn trøtthet(årstid muligens), svak murring i korsrygg og økt utflod. Håper det er et godt tegn! Sist pp på denne tiden og fremover mot ikm hadde jeg alle symptomer man kan tenke seg uten at jeg var gravid.

Noen som vet når i syklusen det er best å gå til gynekolog?:rolleyes: er det best rett før eller etter EL for eksempel slik at de kan se at slimhinnen er greie, eller har det ingenting å si?:D

Noen som vet når i syklusen det er best å gå til gynekolog?:rolleyes: er det best rett før eller etter EL for eksempel slik at de kan se at slimhinnen er greie, eller har det ingenting å si?:D

Mellom syklusdag 10 og 12 :) Da kan de måle slimhinna og eggposene for å se om det er eggløsning på vei :)

Så gøy at det ser ut som de første positive testene allerede er begynt å komme! :D

Min test idag 9/10 dpo, har hatt helt blenda tester til nå.. Men! Er betryggende å lese om andre som ikke har testet positivt før 12-14 dpo så mister ikke håpet før TR melder sin ankomst :)

Syntes et øyeblikk jeg kunne skimte spor av en ministrek (om jeg holder testen akkurat i den ene vinkelen med lyser fra den siden og lukker det ene øyet :P) , men nå ser jeg det egentlig ikke lenger så var nok bare ønsketenkning :)

Happy testing til alle dere fine dame de neste dagene, krysser fingrene for oss <3

Vedlegg

• E9017530-F8F0-4E57-829E-CFEAD3711DB0.jpeg
    E9017530-F8F0-4E57-829E-CFEAD3711DB0.jpeg
    21,4 KB · Visninger: 97
Sorry mange innlegg, jeg er bare i ekstase nå. Og litt redd... Trodde aldri at det skulle gå:woot: tok en til med sterkere strek. Holde seg fast nå spiren!!:nailbiting::nailbiting:
Burde jeg ha stigning på testene i forhold til de i dag tidlig? Tok en nå med samme svake streken:( holdt meg 3,5 time uten drikke..

Burde jeg ha stigning på testene i forhold til de i dag tidlig? Tok en nå med samme svake streken:(
De sier jo at hcg dobles hver 48 timer, og når man tar blodprøver for å sjekke stigning er det to dager mellom - så ville ikke vært stresset for at det ikke er stigning fra i morges til nå, men sikkert enklere sagt enn gjort:)

Back
Topp