IKM uke 3

Jeg testet positivt nå ikveld, fikk gravid på fertilitetsmonitoren!xsmile9 IKM er ikke før mandag, og jeg har tre SA som siste erfaring som gravid, så ikke helt overbevist enda.
Men krysser armer og bein :smiley-bounce016
Gratulerer! ❤ Håper spira klamrer seg godt fast! ❤

Jeg testet positivt nå ikveld, fikk gravid på fertilitetsmonitoren!xsmile9 IKM er ikke før mandag, og jeg har tre SA som siste erfaring som gravid, så ikke helt overbevist enda.
Men krysser armer og bein :smiley-bounce016
Gratulerer sååå mye, krysser fingrene for at spiren sitter :dummy1::dummy::love7

Joda, har jo selvfølgelig gjort det :rolleyes: Tok en til noen timer etter jeg sto opp, den var mye sterkere. Har tatt etter det, å det har vært strek - men ikke like sterk som test nr 2. Tenker det er helt naturlig, og har nok fin strek i morgen både jeg og du ❤️

da var magefølelsen riktig denne gang og jeg har hatt min første kjemiske... blenda test i dag og blod på papiret:( kan settes på TR.. gratulerer til dere andre:Heartred

Gratulerer til dere som har testet positiv og til dere som snart gjør det:love7

Jeg fikk plutselig menstruasjon nå.. Pleier alltid å ha smerter før, tydeligvis ikke denne gangen. Er 8mnd siden forrige graviditet og etter dette startet syklusen min på 40. Nå er syklusen nede på 32 nå. Alltid hatt 28. Håper at neste runde blir min tur til å få positiv test:Heartred.

Lykke til bvidere :notworthy

da var magefølelsen riktig denne gang og jeg har hatt min første kjemiske... blenda test i dag og blod på papiret:( kan settes på TR.. gratulerer til dere andre:Heartred
Huff, så leit!:( de kjemiske er det verste tror jeg... opplevd det en gang. Og når du først har fått strek og får litt håp, og så ser dem bli svakere før du begynner å blø...:arghh: masse lykke til neste runde!

Huff, så leit!:( de kjemiske er det verste tror jeg... opplevd det en gang. Og når du først har fått strek og får litt håp, og så ser dem bli svakere før du begynner å blø...:arghh: masse lykke til neste runde!
Ja ganske leit :( men klar for neste PP. Har kjøpt salvie-te og eltester er på vei. Har også en gyntime om en mnd. Nå tar jeg en forumpause:happy:

Blenda test på meg i dag, men tar det med ro. Da jeg fikk dattera mi fikk jeg blenda test 12dpo og svak positiv 14dpo/ikm :)

Ikke for å være idiot eller undergrave noen sine følelser, men kan bekrefte at det finnes verre enn kjemisk. Om man skal "se" det positive i kjemisk, så er det at man fort kan prøve på nytt og at det er bedre at det endte så tidlig kontra det å få se et bankende hjerte for så å se at det har stoppet igjen.

Ikke for å være idiot eller undergrave noen sine følelser, men kan bekrefte at det finnes verre enn kjemisk. Om man skal "se" det positive i kjemisk, så er det at man fort kan prøve på nytt og at det er bedre at det endte så tidlig kontra det å få se et bankende hjerte for så å se at det har stoppet igjen.

Huff, jeg skulle ha presisert bedre:oops: jeg mener verre enn bare å få negativ test! Selvfølgelig er det mange ting som er MYE verre enn en kjemisk graviditet....!

Blenda test på meg i dag, men tar det med ro. Da jeg fikk dattera mi fikk jeg blenda test 12dpo og svak positiv 14dpo/ikm :)
Det er godt å høre at det blir barn selv om man tester positivt sent også:Heartred jeg testet positivt rundt 14dpo sist, men mista i uke 9, så tenker liksom at det var negativt å teste positivt så sent. Du ga meg litt håp:smiley-bounce012

Her kom TR 3dager før for forventet så da rakk vi rett og slett ikke eggløsningen når vi bestemte oss for p prøve. Da er vi virkelig klare for å gå all inn neste pp. :happy:
Lykke til dere andre:joyful:

Huff, jeg skulle ha presisert bedre:oops: jeg mener verre enn bare å få negativ test! Selvfølgelig er det mange ting som er MYE verre enn en kjemisk graviditet....!

Ikke tenk på det, kjære deg. Det som er det verste som kunne skjedd for noen er ikke nødvendigvis det samme for noen andre. Smerte og sorg er subjektivt. Har man ikke opplevd å se et hjerte slå for så å se at det er stoppet er det jo klart at det ikke kan være det verste som har skjedd. Folk kan gå i dype i depresjoner av å f.eks miste sin bestevenn. Skal de som har mistet sin partner eller søsken si at de har det verre og at den andres sorg ikke er ‘verst’? Ikke ligg søvnløs pga den kommentaren:)

Heisann, da er jeg på testekjøret. Men lite positivt sålangt. I og med at jeg ikke har peiling på når jeg hadde eggløsning denne pp så vet jeg jo heller ikke hvor mange dpo jeg er. Prøver å innstille meg på at det ikke gikk denne gangen, men har litt håp enda. Kan ikke prøve i feb pga jobb så da blir mars neste gang. Usj, vil bare «få unna» noen graviditetsmnd nå i vinter. Jaja, har vært utrolig heldig med tidligere graviditeter at det har klaffet så kjapt så nå er jeg bare bortskjemt.

Ikke tenk på det, kjære deg. Det som er det verste som kunne skjedd for noen er ikke nødvendigvis det samme for noen andre. Smerte og sorg er subjektivt. Har man ikke opplevd å se et hjerte slå for så å se at det er stoppet er det jo klart at det ikke kan være det verste som har skjedd. Folk kan gå i dype i depresjoner av å f.eks miste sin bestevenn. Skal de som har mistet sin partner eller søsken si at de har det verre og at den andres sorg ikke er ‘verst’? Ikke ligg søvnløs pga den kommentaren:)
Takk for den:Heartpink

Ja det var ikke ondt ment altså :Heartred Den kommentaren traff meg bare rett i hjerterota. Alle sørger forskjellig og alle sorger er like viktige. Alle kan tekste litt feil innimellom, så håper du ikke legger meg for hat

Back
Topp