IKM uke 3

Natural Cycles sier 7 dpo i dag, mens premom mener 9 dpo :hilarious: Tror jeg stoler på NC som går ut fra temp, mens premom gåt ut fra peak. Greit å forholde seg til den korteste også, og kanskje bli positivt overrasket senere :wacky: Kjenner det kløøør i fingrene etter å teste! Samtidig som det dukker opp en frykt for om den er positiv og redd for at det skal gå galt igjen ❤

Tempgrafen er også nokså lik som sist jeg ble gravid med et voldtsomt temphopp de 3 siste dagene! :joyful:
Ja den frykten vil nok desverre være der. Vi får prøve å tenle at det er større sjanse for at det går bra hvis den blir positiv:happy: vi kan jo bli gravide, det vet vi jo. Så får vi håpe at denne gangen sitter det:happy::happy::Heartbigred

Ja den frykten vil nok desverre være der. Vi får prøve å tenle at det er større sjanse for at det går bra hvis den blir positiv:happy: vi kan jo bli gravide, det vet vi jo. Så får vi håpe at denne gangen sitter det:happy::happy::Heartbigred
Krysser alt jeg har for at vi kan komme i samme termingruppe igjen :) Heier på deg!

Om jeg husker rett hadde du også SUS som fødested? :)

Hvor mange dpo er dere i dag jenter?
4dpo her, nedtellingen er i gang:hilarious:

6dpo her og klarte selvfølgelig å ta en test i morges som selvfølgelig var negativ. Skulle egentlig holde meg til minstefall mandag :hilarious: Nå skal jrg prøve å holde meg til tirsdag før jeg prøver igjen :rolleyes:

10 dpo og negativ test. Har vel egentlig gitt opp nå...Gleder meg til å komme igang med prøverør i neste syklus :)

Fikk ekstremt vondt fra endetarmen og oppover i magen som la seg som stølhet og smerter i livmor. Klarte ikke å sitte på en halvtime. Har hatt lignende smerter før, men ikke så intenst som nå uten at det var direkte mensmurringer i tillegg. Sist var jeg gravid og det varte fra ca 10dpo til uke 5 var over. Nå tror jeg ikke at jeg er gravid, men blir redd over så sterke smerter og sitter og engster meg for kreft og alt mulig rart :arghh::nailbiting::meh:

Fikk ekstremt vondt fra endetarmen og oppover i magen som la seg som stølhet og smerter i livmor. Klarte ikke å sitte på en halvtime. Har hatt lignende smerter før, men ikke så intenst som nå uten at det var direkte mensmurringer i tillegg. Sist var jeg gravid og det varte fra ca 10dpo til uke 5 var over. Nå tror jeg ikke at jeg er gravid, men blir redd over så sterke smerter og sitter og engster meg for kreft og alt mulig rart :arghh::nailbiting::meh:

Hmmm, det hørtes jo ikke godt ut! Mangler riktig emoji å sette inn der *klem*. Da det skjedde over tid og du var gravid, spurte du lege om hva det kunne være? Hvor lenge er det siden da?

Hmmm, det hørtes jo ikke godt ut! Mangler riktig emoji å sette inn der *klem*. Da det skjedde over tid og du var gravid, spurte du lege om hva det kunne være? Hvor lenge er det siden da?

Takk for klem :Heartred Ble heldigvis bedre etter en halvtimes tid. Sist var i desember 2019. Da endte jeg på legevakten hvor de ikke kunne forklare smertene. Men de trodde ikke det var exu, for var jo ikke lokalisert et sted og magen var myk (aner ikke hvorfor det skulle ha betydning). Da smertene ga seg etter uke 5 utelukket jeg det også selv, men var jo redd. Ul i uke 7 viste svangerskap i livmor. Mener å ha lest om noen som har hatt sånne smerter, men kan ikke huske hvor. Men siden de setter seg i tarmen på en måte, føler jeg at det ikke egentlig er svangerskapsrelatert. Men jeg får aldri sånne smerter ellers, så jeg aner liksom ikke. Vet jo at det bare er en lege som kan hjelpe meg her, men nå gikk det over, så håper det ikke kommer tilbake :) Kanskje det er noe som skjer mellom el og ikm, er det ikke progesteron som stiger da? Jeg kan ikke så mye om det, altså ...

Takk for klem :Heartred Ble heldigvis bedre etter en halvtimes tid. Sist var i desember 2019. Da endte jeg på legevakten hvor de ikke kunne forklare smertene. Men de trodde ikke det var exu, for var jo ikke lokalisert et sted og magen var myk (aner ikke hvorfor det skulle ha betydning). Da smertene ga seg etter uke 5 utelukket jeg det også selv, men var jo redd. Ul i uke 7 viste svangerskap i livmor. Mener å ha lest om noen som har hatt sånne smerter, men kan ikke huske hvor. Men siden de setter seg i tarmen på en måte, føler jeg at det ikke egentlig er svangerskapsrelatert. Men jeg får aldri sånne smerter ellers, så jeg aner liksom ikke. Vet jo at det bare er en lege som kan hjelpe meg her, men nå gikk det over, så håper det ikke kommer tilbake :) Kanskje det er noe som skjer mellom el og ikm, er det ikke progesteron som stiger da? Jeg kan ikke så mye om det, altså ...

Jeg kan få helt sykt vonde, skarpe smerter i endetarmen hvis jeg er litt hard i magen og må komme meg på do. Liksom når avføringen er "klar" der:hilarious: da kan jeg heller ikke sitte annet enn på do og trykke hehe. De har aldri vart så lenge som en halvtime, men hadde nok gjort det om jeg ikke tømte meg med en gang. Du kjenner ikke at du må på do?

Jeg kan få helt sykt vonde, skarpe smerter i endetarmen hvis jeg er litt hard i magen og må komme meg på do. Liksom når avføringen er "klar" der:hilarious: da kan jeg heller ikke sitte annet enn på do og trykke hehe. De har aldri vart så lenge som en halvtime, men hadde nok gjort det om jeg ikke tømte meg med en gang. Du kjenner ikke at du må på do?

Det er litt sånn jeg får, men mer vondt innover i magen og livmor samtidig. Sist trodde jeg at jeg måtte på do, men er ingenting der. Skulle jo tro man var forstoppa :hilarious: Men er ikke det heller. Men er altså litt sånn følelse, ja.
Hadde det litt på en pp før graviditeten i desember 2019, og satt på do den natten helt til jeg skjønte at det ikke var noe der, bare vondt. Skulle så gå og legge meg igjen og besvimte på sengen.

Der kom mensen, noen dager før jeg trodde den skulle komme :bored: jaja, har jo hatt 2 SA på rad, så jeg hadde vel egentlig ikke noen tro på at det skulle klaffe denne gangen.. Lykke til alle dere andre :):Heartred

Da begynte jeg og blø også :sorry: Så kjipt for jeg hadde litt troa etter å ha testa etter el. Men da må jeg jo ha sykt kort lutealfase! Skikkelig dritt.

8 dpo. Hadde litt strekk i lysken på begge sider i går, så jeg trodde løpet var kjørt :sorry: Men det ble fort borte! Har også litt ømme pupper og det har jeg ALDRI hatt før med unntak av da jeg var gravid :eek:

Du er helt sikker på det er mensen? Hvor lang luteslfase pleier du å ha? Eller er det det du ikke vet siden du ikke har testa el før?
Har ingen anelse på hvor lang lutealfase jeg har nei, aldri testa før denne pp. Men helt sikker på at det er mensen ja. Tok i menskoppen i natt når jeg sa tendenser på papiret, og den var det kommet en god del i:(

Back
Topp