IKM uke 3

8 dpo. Hadde litt strekk i lysken på begge sider i går, så jeg trodde løpet var kjørt :sorry: Men det ble fort borte! Har også litt ømme pupper og det har jeg ALDRI hatt før med unntak av da jeg var gravid :eek:
Du også har smerter i lysken, og lik i syklus som meg, ser jeg!:signs003 puppene er noe ømme, men ikke forferdelig ennå...

Hei! Er det meg og ønsket mitt som ser noe her eller gjør noen her det også?

Vedlegg

• 7E4B6234-536B-4BC6-88F6-C3B0CBA78597.jpeg
    7E4B6234-536B-4BC6-88F6-C3B0CBA78597.jpeg
    30,2 KB · Visninger: 126
  • B017750E-AA8A-4E4B-B68A-5BEE5CA0986F.jpeg
    B017750E-AA8A-4E4B-B68A-5BEE5CA0986F.jpeg
    19,6 KB · Visninger: 131
10 dpo og blenda test :sorry: begynner å miste helt troa, får vel heller stålsette meg på tr

10 dpo her og motsto trangen til å teste ... Har hodepine, men mye som skjer i livet ellers og tror det kommer fra stramme ryggmuskler. Tissetrengt og murringer og tunge pupper. Trøtt. Det er vel det :rolleyes: Kanskje jeg tør teste imorn, har en tidligtest fra Metode, men er så redd for å bare bli skuffa igjen :sorry:

8 dpo og kjenner på en del ymse symptomer, vet ikke om det er innbilt :hilarious: Men! Hvor er de ømme puppene jeg får hver eneste mnd? :hilarious: Kjenner jeg har så lyst å teste, men skal prøve å holde meg til tirsdag! Da kan mannen også være med i testinga, noe han har veldig lyst til ❤ Elsker å ha en mann som engasjerer seg såpass og har lyst til å være med på absolutt alt på denne reisen ❤

Har også bestemt oss får å avvente videre prøving om det ikke går denne runden, og satse på tidlig 2022 bebis ❤

Nytt bilde av test etter tiden, kan godt være en skyggestrek jeg ser.

Vedlegg

• 97091816-028F-4C7E-BF54-C13E22851F7E.jpeg
    97091816-028F-4C7E-BF54-C13E22851F7E.jpeg
    27,3 KB · Visninger: 106
Du også har smerter i lysken, og lik i syklus som meg, ser jeg!:signs003 puppene er noe ømme, men ikke forferdelig ennå...

Spennende :eek: Mine er ikke skikkelig ømme altså. Men jeg har absolutt null følelse i brystene og brystvortene til vanlig, så jeg merker godt at de er bittelitt ømme nå. Men det trenger jo ikke å bety noe da. Prøver å ikke få så store forhåpninger...

Når skal du teste? Jeg skal teste i morgen tenker jeg :)

Kan føres opp som gravid. Negativ test kl 0730, men positiv test nå kl 11.30. 10 dpo i dag:)

Spennende :eek: Mine er ikke skikkelig ømme altså. Men jeg har absolutt null følelse i brystene og brystvortene til vanlig, så jeg merker godt at de er bittelitt ømme nå. Men det trenger jo ikke å bety noe da. Prøver å ikke få så store forhåpninger...

Når skal du teste? Jeg skal teste i morgen tenker jeg :)
Jeg også har lik null følelse i pupper/brystvorter til vanlig! Kan klemme og klype så mye jeg vil uten at det skjer noe særlig:hilarious: men blir likevel fryktelig irritert når lillebror tar på brystvortene:hilarious: heldigvis en gooood stund siden nå, men han brukte det som kos leeeeeenge etter ammestopp. Altså mange år. Han slutta kanskje for et år siden eller noe når jeg tenker meg om. Han blir snart 7:p men var sikkert fordi jeg begynte å smekke hånda i halvsøvne når han nærma seg:hilarious: hver gang han snek seg inn i senga mellom meg og mannen og jeg kjente hånda lete, fikk en refleksreaksjon hehe. Ser stadig vekk at han koser med hunden når han ligger i sofaen...stryker over magen og lander liksom på en pupp:laughing002 håper han vokser fra det!:laughing005

Jeg tester første gang imorra jeg også:D og så venter jeg til onsdag, så fredag dersom testene er negative

Slik ser tempgrafen min ut til nå. Aldri gjort dette før, så jeg vet ikke ennå om det ser positivt ut eller eio_O Synes min graf er mye "rundere" enn andre jeg har sett. Ikke sånn skarp opp og ned på en måte. Blir spennende de neste par dagene om den øker betrakelig!

Har spist både ananas, canteloupe og appelsiner i dpo land. Skal ha bakt søtpotetfries til lunsj:D

Vedlegg

• 20210117_115246.jpg
    20210117_115246.jpg
    62,2 KB · Visninger: 62
Min tempgraf så langt denne pp ...
C3A89729-75D1-4B7E-8DE2-130BED66DA8B.jpeg

Noen med smartklokke som merker endring i hvilepuls?

Det var da et skikkelig hopp du fikk 4 DPO! Er det vanlig? Så liksom ut som el-hopp. Blir spennende å se!

Synes også det hoppet var merkelig, vi la inn aksjer den dagen bare fordi ... Men hadde ikke noe el-symptomer da lengre. Er litt spent ...

Back
Topp