Ny test, vet ikke om jeg ble så mye klokere. (Sorry for testespam)
Kan se noe, krysser fingrene for at det er spire
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Altså... man blir smårar av denne prosessen!
Blir så! Klarte ikke dy meg jeg heller, testa på ettermiddagsurin 8 dpo Syns jeg kunne skimte noooe om jeg la godvilja til Fikk i det minste slukket testetrangen litt, og klarer kanskje holde meg til tirsdag og 10 dpoAltså... man blir smårar av denne prosessen!
Åå, jeg trodde du var en av dem som skulle vente til våren igjen, ikke så lett å holde styr inne her Da håper jeg det klaffer og blir 2021 baby på dere!Vi skal fortsette å prøve neste måned, ser ingen hensikt å avvente til våren Håpet om 2021 baby lever en stund til
Jeg ser!Ny test, vet ikke om jeg ble så mye klokere. (Sorry for testespam)
Nå fikk du meg til å ville testeBlir så! Klarte ikke dy meg jeg heller, testa på ettermiddagsurin 8 dpo Syns jeg kunne skimte noooe om jeg la godvilja til Fikk i det minste slukket testetrangen litt, og klarer kanskje holde meg til tirsdag og 10 dpo
Jeg ser. Mye tydeligere enn de første bildeneNy test, vet ikke om jeg ble så mye klokere. (Sorry for testespam)
Skjønte at du tenkte det! Håper det klaffer for oss alle snart!Åå, jeg trodde du var en av dem som skulle vente til våren igjen, ikke så lett å holde styr inne her Da håper jeg det klaffer og blir 2021 baby på dere!
Ååå jeg vil også starte testinga!!!Blir så! Klarte ikke dy meg jeg heller, testa på ettermiddagsurin 8 dpo Syns jeg kunne skimte noooe om jeg la godvilja til Fikk i det minste slukket testetrangen litt, og klarer kanskje holde meg til tirsdag og 10 dpo
Tenker som degJeg ser at jeg må tydeligvis jobbe for å bli gravid så da betyr det ikke noe om når en eventuell bebis kommer tørr ikke å planlegge at det skal bli til våren. Kanskje litt siden jeg ikke er 20 lengre hellerVi skal fortsette å prøve neste måned, ser ingen hensikt å avvente til våren Håpet om 2021 baby lever en stund til
Det hjalp i grunn ingenting, ble verken klok på det ene eller det andreNå fikk du meg til å ville teste
Ble ikke særlig mer klok av å teste Viste bittelitt bedre når testen tørka, men kan like fort være skygge Tenkte holde meg til tirsdag nå, men klarer jeg det da når jeg har havna på testekjøret!?Ååå jeg vil også starte testinga!!!
Enig Og siden jeg egentlig skulle hatt termin i april håper jeg veldig på å være gravid til da, så vi tar ikke noe pauseTenker som degJeg ser at jeg må tydeligvis jobbe for å bli gravid så da betyr det ikke noe om når en eventuell bebis kommer tørr ikke å planlegge at det skal bli til våren. Kanskje litt siden jeg ikke er 20 lengre heller
Jeg har aldri fått skygger, så ingen erfaring med det. Haha ikke lett å la være å teste når en først har begyntBle ikke særlig mer klok av å teste Viste bittelitt bedre når testen tørka, men kan like fort være skygge Tenkte holde meg til tirsdag nå, men klarer jeg det da når jeg har havna på testekjøret!?
Forstår deg godt. Jeg skulle hatt termin i slutten av juli, så kjenner at ønske brenner mer enn noen gang.Enig Og siden jeg egentlig skulle hatt termin i april håper jeg veldig på å være gravid til da, så vi tar ikke noe pause
Det som du beskriver i puppene har jeg også hatt litt av i dag. Klarte ikke å forklare hva det føltes ut som, men det var jo det det vat. Akkurat som når melka kommer når du ammer.Har av en eller annen grunn ikke fått varsler, men har lest 170 innlegg eller noe sånt nå, og en styrkeklem til dere som har fått tr og gratulerer til dere som har fått to streker!
7 dpo i dag, og prøver å ikke symptomlete. Men kjenner meg litt småforkjøla og har litt ømme pupper. Kjennes litt som når melka kommer når du ammer, om noen skjønner hva jeg mener? Sliter også med litt forstoppelse. Håper sånn at det klaffer! Må prøve å styre forventningene. Tenker å vente til fredag med å teste. Da er jeg 12 dpo Håper tiden går fort!