Blenda test 11dpo i dag, hvitere får du den ikke ... Men kjenner meg ikke gravid én plass. Så da venter jeg bare på tr ...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ville gått med resultatet av eggløsningstesten. Uansett, målretting mot seksuell aktivitet på CD15 og CD16 bør øke sjansen. Lykke til!Natural Cycles sier jeg er 6 dpo med el 09.01 (cd 17), mens Premom sier jeg er 8 dpo med el 07.01 (cd 15) - begge har samme ikm. Hva tror dere ut i fra bildene?
NC setter el etter temp, mens premom har satt et etter peak
Sender deg en god klem. Skal ikke være enkelt bestandig desverre.Nå kom prøvesvar fra fastlegen etter at jeg sjekket for fertilitet før jul. Alle verdier er normale, mangler bare litt d-vitamin. Glad for å høre det som 38+ år, men siden syklus har vært veldig stabil i hele prøveperioden på tross av MA og flere SA, så føler jeg vel at vi bare er uheldige. At det skal være så vanskelig å lage et lite barn
Hadde positive el-tester 06.01 ettermiddag, hele 07.01 og 08.01 morgen - lang topp denne månenden Tror jeg har peila meg inn på el den 09.01Jeg ville gått med resultatet av eggløsningstesten. Uansett, målretting mot seksuell aktivitet på CD15 og CD16 bør øke sjansen. Lykke til!
Sender deg en god klem. Skal ikke være enkelt bestandig desverre.
Har du fått henvisning til videre utredning? Hvor lenge har dere prøvd og hvor mange ganger har du mistet? Det trenger ikke være noe fastlegen kan plukke opp på sine blodprøver som viser hva som kan være galt/feil. Kanskje du bare trenger tilskudd av progrestron.
Redd for jeg skal bære skikkelig testetøs denne PP lyst å teste igjen imorra allerede haha
Redd for jeg skal bære skikkelig testetøs denne PP lyst å teste igjen imorra allerede haha
Tror jeg er smitta! Testa i går ettermiddag, klarte ikke la vær å brenne av en i morges likevel #sendhelpRedd for jeg skal bære skikkelig testetøs denne PP lyst å teste igjen imorra allerede haha
Ja det var veldig interessant!Litt interessant å se pp’ene med temping opp mot hverandre. Ser ut som i dag og i går er kliss lik forrige pp. Vis vedlegget 346433
Jeg og! Er jo bare tullete og dyrt men sååå vanskelig formå holde meg
Eg er med på å teste i morgen, selv om det er litt tidlig
Tror jeg er smitta! Testa i går ettermiddag, klarte ikke la vær å brenne av en i morges likevel #sendhelp