IKM uke 3

Blenda test 11dpo i dag, hvitere får du den ikke ... Men kjenner meg ikke gravid én plass. Så da venter jeg bare på tr ... :shifty::shifty:

Natural Cycles sier jeg er 6 dpo med el 09.01 (cd 17), mens Premom sier jeg er 8 dpo med el 07.01 (cd 15) - begge har samme ikm. Hva tror dere ut i fra bildene?

NC setter el etter temp, mens premom har satt et etter peak :)
Jeg ville gått med resultatet av eggløsningstesten. Uansett, målretting mot seksuell aktivitet på CD15 og CD16 bør øke sjansen. Lykke til!

Test fra idag. Ikke sterkere syns jeg, men noe? Vanskelig å ta godt nok bilde ser jeg.

Vedlegg

• 4EB104CC-8569-4270-8B48-CA6C595054E1.jpeg
    4EB104CC-8569-4270-8B48-CA6C595054E1.jpeg
    21,9 KB · Visninger: 148
Egentlig hvit test i dag men myser jeg og i riktig belysning ser jeg svak strek :hilarious: holder på å bli gal.. men er vel bare å vente til i morgen tidlig, eller alle best senere i uken å ta ny test o_O

Nå kom prøvesvar fra fastlegen etter at jeg sjekket for fertilitet før jul. Alle verdier er normale, mangler bare litt d-vitamin. Glad for å høre det som 38+ år, men siden syklus har vært veldig stabil i hele prøveperioden på tross av MA og flere SA, så føler jeg vel at vi bare er uheldige. At det skal være så vanskelig å lage et lite barn :(:Heartred

Nå kom prøvesvar fra fastlegen etter at jeg sjekket for fertilitet før jul. Alle verdier er normale, mangler bare litt d-vitamin. Glad for å høre det som 38+ år, men siden syklus har vært veldig stabil i hele prøveperioden på tross av MA og flere SA, så føler jeg vel at vi bare er uheldige. At det skal være så vanskelig å lage et lite barn :(:Heartred
Sender deg en god klem. Skal ikke være enkelt bestandig desverre.
Har du fått henvisning til videre utredning? Hvor lenge har dere prøvd og hvor mange ganger har du mistet? Det trenger ikke være noe fastlegen kan plukke opp på sine blodprøver som viser hva som kan være galt/feil. Kanskje du bare trenger tilskudd av progrestron.

Jeg ville gått med resultatet av eggløsningstesten. Uansett, målretting mot seksuell aktivitet på CD15 og CD16 bør øke sjansen. Lykke til!
Hadde positive el-tester 06.01 ettermiddag, hele 07.01 og 08.01 morgen - lang topp denne månenden :) Tror jeg har peila meg inn på el den 09.01 :)

Sender deg en god klem. Skal ikke være enkelt bestandig desverre.
Har du fått henvisning til videre utredning? Hvor lenge har dere prøvd og hvor mange ganger har du mistet? Det trenger ikke være noe fastlegen kan plukke opp på sine blodprøver som viser hva som kan være galt/feil. Kanskje du bare trenger tilskudd av progrestron.

Takk for klem :Heartred Hvis progesteron innebærer flere målinger, så er jo det noe, men jeg har lang lutealfase, og progesteron tatt på blodprøven aktuelle syklusdag var normal. Har mistet 3 sikkert (MA og SA), men har mistanke om en kjemisk mellom de to siste pga. 2 positive tester morgen og kveld. Men siden testene bare var positive den ene dagen, har jeg ikke regnet det som en fjerde SA/kjemisk. Jeg har fått Albyl-e til neste graviditet, men rakk ikke begynne i november, og ikke blitt gravid siden da.

Kan man ha progesteron-mangel selv om lutealfasen er lang nok og blodprøven på progesteron den dagen var normal? Jeg kan så lite om dette ... Usikker på hvor lenge vi skal vente før vi søker mer hjelp som IVF. Begynte å prøve aug 2019. Har blitt gravid innen eller ila 5pp alle gangene.

Har stabile sykluser og lutealfaser på 15-17 dager.

Sorry, ble langt dette ...

Heei! Hiver meg på her, litt seint kanskje..

Alfakrøll - 32 - PP1 - B1 - EL 10.01 - IKM 24.01

Har tidligere hatt en prøveperiode på 1,5 år, for noen år siden, uten at det klaffet.
Veldig spent på hvordan det vil gå nå. Har en god følelse, men you never know :)

Lykke til til alle sammen <3

Last edited:
Litt interessant å se pp’ene med temping opp mot hverandre. Ser ut som i dag og i går er kliss lik forrige pp.
395AC5A6-B76B-4FDC-9916-5F29EE8447C9.jpeg

Jeg og! Er jo bare tullete og dyrt men sååå vanskelig formå holde meg :hilarious::rolleyes:

Har 6stk make sure strimler og 2 CB+....så kaaaan liksom teste en gang om dagen hele uka fram til IKM lørdag:oops:

Eg er med på å teste i morgen, selv om det er litt tidlig;)

Ok, blir med å teste kmorra tidlig og, men SÅ må jeg vente til torsdag da....:hilarious:

Tror jeg er smitta! Testa i går ettermiddag, klarte ikke la vær å brenne av en i morges likevel :hilarious: #sendhelp

Likte hashtaggen! :hilarious::hilarious:

Hei igjen fra testetøs nr 1 fra uke 3 ☺️ Litt mer rosa i virkeligheten, veldig spennende!

Vedlegg

• 3AAA0F89-AD6B-458C-8981-7BC7DC0A0F08.jpeg
    3AAA0F89-AD6B-458C-8981-7BC7DC0A0F08.jpeg
    19 KB · Visninger: 148
Back
Topp