Hei igjen fra testetøs nr 1 fra uke 3 Litt mer rosa i virkeligheten, veldig spennende!
Det MÅ være babystrek jo!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei igjen fra testetøs nr 1 fra uke 3 Litt mer rosa i virkeligheten, veldig spennende!
Om lege har tatt progrestronprøve på rett dag i syklusen og den er ok, så er nok ikke det årsaken.Takk for klem Hvis progesteron innebærer flere målinger, så er jo det noe, men jeg har lang lutealfase, og progesteron tatt på blodprøven aktuelle syklusdag var normal. Har mistet 3 sikkert (MA og SA), men har mistanke om en kjemisk mellom de to siste pga. 2 positive tester morgen og kveld. Men siden testene bare var positive den ene dagen, har jeg ikke regnet det som en fjerde SA/kjemisk. Jeg har fått Albyl-e til neste graviditet, men rakk ikke begynne i november, og ikke blitt gravid siden da.
Kan man ha progesteron-mangel selv om lutealfasen er lang nok og blodprøven på progesteron den dagen var normal? Jeg kan så lite om dette ... Usikker på hvor lenge vi skal vente før vi søker mer hjelp som IVF. Begynte å prøve aug 2019. Har blitt gravid innen eller ila 5pp alle gangene.
Har stabile sykluser og lutealfaser på 15-17 dager.
Sorry, ble langt dette ...
Dette MÅ jo være bebisstrek!Hei igjen fra testetøs nr 1 fra uke 3 Litt mer rosa i virkeligheten, veldig spennende!
Jeg smyger inn et ydmykt gratulerer den så ganske så positiv ut!Hei igjen fra testetøs nr 1 fra uke 3 Litt mer rosa i virkeligheten, veldig spennende!
GratulererHei igjen fra testetøs nr 1 fra uke 3 Litt mer rosa i virkeligheten, veldig spennende!
GratulererTest fra idag. Ikke sterkere syns jeg, men noe? Vanskelig å ta godt nok bilde ser jeg.
Hatt en del murringer i livmora og korsryggen i dag, så løpet er nok kjørt her også Tar nok en test i morgen 10 dpo uansett selv om det er ganske meningsløst...
Hatt en del murringer i livmora og korsryggen i dag, så løpet er nok kjørt her også Tar nok en test i morgen 10 dpo uansett selv om det er ganske meningsløst...
Sitter i nøyaktig samme båt<3
Hvor mange dpo?
Dette MÅ jo være bebisstrek!
Jeg smyger inn et ydmykt gratulerer den så ganske så positiv ut!
Nei, nei! krysser alt jeg har!
Selv sitter jeg med en rar (og utrolig skummel, for tenk om det er helt feil....) følelse av at jeg kanskje, muligens er gravid... fikk jo blenda test i dag, så det tilsier at HCG ikke er høyt nok ennå, og at det kanskje er teit å kjenne seg noe optimistisk. Men med prompingen, ømme pupper, lyskensmerter og tidvis stikking i livmora, sammen med ekstreeeeeem trøtthet de siste 2 dagene så kan jeg ikke skjønne hvorfor jeg ellers skulle følt det sånn. Innbilning?
Jeg har vekslet mellom trøtthet og insomni. Verste komboen. Luft hadde jeg faktisk de to siste dagene. Ellers er det skikkelig murrings på gang her i kveld, både i korsrygg og livmor. Krysser selvfølgelig alt jeg har, men føles skikkelig som sånn tr-greier, selvom det fortsatt er 4/5 dager til. Om det blir blenda i morgen(noe som er ganske sikkert), tror jeg at jeg bare lar være å teste frem mot ikm med en tanke om at tr kommer. Mitt sikreste tegn er uansett å gå over ikm, så då får jeg heller bare bli positivt overrasket hvis det skjer og ta en test da
Og KVISER!