IKM uke 3

Takk for klem :Heartred Hvis progesteron innebærer flere målinger, så er jo det noe, men jeg har lang lutealfase, og progesteron tatt på blodprøven aktuelle syklusdag var normal. Har mistet 3 sikkert (MA og SA), men har mistanke om en kjemisk mellom de to siste pga. 2 positive tester morgen og kveld. Men siden testene bare var positive den ene dagen, har jeg ikke regnet det som en fjerde SA/kjemisk. Jeg har fått Albyl-e til neste graviditet, men rakk ikke begynne i november, og ikke blitt gravid siden da.

Kan man ha progesteron-mangel selv om lutealfasen er lang nok og blodprøven på progesteron den dagen var normal? Jeg kan så lite om dette ... Usikker på hvor lenge vi skal vente før vi søker mer hjelp som IVF. Begynte å prøve aug 2019. Har blitt gravid innen eller ila 5pp alle gangene.

Har stabile sykluser og lutealfaser på 15-17 dager.

Sorry, ble langt dette ...
Om lege har tatt progrestronprøve på rett dag i syklusen og den er ok, så er nok ikke det årsaken.
Jeg ville ikke ha ventet lenger med å be om henvisning til IVF pga flere aborter og din alder.
Det tar sin tid det også.

Hatt en del murringer i livmora og korsryggen i dag, så løpet er nok kjørt her også :( Tar nok en test i morgen 10 dpo uansett selv om det er ganske meningsløst...

Hatt en del murringer i livmora og korsryggen i dag, så løpet er nok kjørt her også :( Tar nok en test i morgen 10 dpo uansett selv om det er ganske meningsløst...

Sitter i nøyaktig samme båt<3

Sitter i nøyaktig samme båt<3

Nei, nei!:( krysser alt jeg har!

Selv sitter jeg med en rar (og utrolig skummel, for tenk om det er helt feil....:eek:) følelse av at jeg kanskje, muligens er gravid...:nailbiting: fikk jo blenda test i dag, så det tilsier at HCG ikke er høyt nok ennå, og at det kanskje er teit å kjenne seg noe optimistisk. Men med prompingen, ømme pupper, lyskensmerter og tidvis stikking i livmora, sammen med ekstreeeeeem trøtthet de siste 2 dagene så kan jeg ikke skjønne hvorfor jeg ellers skulle følt det sånn. Innbilning?:laughing002

Jeg tenker å prøve meg på en forumspause, men må følge med på hvordan det går med alle dere andre først, og håper for dere:love7 selv om jeg ikke har vært så aktiv her selv, har jeg vært innom MYEE siden i sommer å fulgt med på ikm grupper osv :wacky: Men jeg er kommet inn i en god rutine med trening og balansert kosthold, så tenker det er sunt å gi hode litt fri fra babytanker 24/7 :hilarious:

Nei, nei!:( krysser alt jeg har!

Selv sitter jeg med en rar (og utrolig skummel, for tenk om det er helt feil....:eek:) følelse av at jeg kanskje, muligens er gravid...:nailbiting: fikk jo blenda test i dag, så det tilsier at HCG ikke er høyt nok ennå, og at det kanskje er teit å kjenne seg noe optimistisk. Men med prompingen, ømme pupper, lyskensmerter og tidvis stikking i livmora, sammen med ekstreeeeeem trøtthet de siste 2 dagene så kan jeg ikke skjønne hvorfor jeg ellers skulle følt det sånn. Innbilning?:laughing002

Jeg har vekslet mellom trøtthet og insomni. Verste komboen. Luft hadde jeg faktisk de to siste dagene. Ellers er det skikkelig murrings på gang her i kveld, både i korsrygg og livmor. Krysser selvfølgelig alt jeg har, men føles skikkelig som sånn tr-greier, selvom det fortsatt er 4/5 dager til. Om det blir blenda i morgen(noe som er ganske sikkert), tror jeg at jeg bare lar være å teste frem mot ikm med en tanke om at tr kommer. Mitt sikreste tegn er uansett å gå over ikm, så då får jeg heller bare bli positivt overrasket hvis det skjer og ta en test da:)

Ååh - jeg som bare skulle være chill denne perioden.. :hilarious::wtf: her kommer en frustrasjonspost fra meg..:shy:
Fikk jo positiv EL-test maange dager senere enn normalt, og hadde da kun sEx dagen etter positiv test (vet ikke om den var blitt negativ da, var så lei av å teste at når jeg fikk positiv testet jeg ikke etter negativ).. - og nå har allerede pms-humøret og ømme puppet meldt sin ankomst for fullt, til «normal» tid - ville jo trodd det kom like mange dager for sent som EL? Visste jo at sjansene var øørsmå denne mnd, men like kjipt likevel å gå å vente på mensen..:yuck: Skulle egentlig hatt IKM om to dager, så spent på om den kommer til normal tid eller er forskjøvet som EL. Hva tror dere? EL var 5 dager senere, er 6dpo nå.
Har forøvrig hatt sure oppstøt og vondt på kun en side i dag, ulikt meg - så lurer meg selv til å tro at det er rare symptom og at det ble mirakelbaby:laughing002

Jeg har vekslet mellom trøtthet og insomni. Verste komboen. Luft hadde jeg faktisk de to siste dagene. Ellers er det skikkelig murrings på gang her i kveld, både i korsrygg og livmor. Krysser selvfølgelig alt jeg har, men føles skikkelig som sånn tr-greier, selvom det fortsatt er 4/5 dager til. Om det blir blenda i morgen(noe som er ganske sikkert), tror jeg at jeg bare lar være å teste frem mot ikm med en tanke om at tr kommer. Mitt sikreste tegn er uansett å gå over ikm, så då får jeg heller bare bli positivt overrasket hvis det skjer og ta en test da:)

Og KVISER!

:nailbiting::nailbiting:

Ser tidenes mest ubersvake strek idag.....veldig veldig godt mulig det kun er en skygge altså. Siste dagers temper var 36.69, 36.79 og i dag 36.86.

Wæææ, orker ikke dette!:wacky::eek::wtf::hilarious:

Back
Topp