Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennende! Jeg har ingen problemer med å se strekenWow...klarte TIL OGMED å fange streken på kamera...! Det hadde jeg ikke trodd...DET må jo være et godt tegn?!
La på et filter også, men ser på begge selv. Ser dere??
Så spennende! Jeg har ingen problemer med å se streken
Wow...klarte TIL OGMED å fange streken på kamera...! Det hadde jeg ikke trodd...DET må jo være et godt tegn?!
Bleh, nå er jeg litt skuff! Tok en test i dag også som kun antyder en liten skygge; om den er der eller bare ønsketenkning vet jeg ikke - godt mulig sistnevnte. Mista ganske håpet nå, er 10 dpo, og når jeg ble gravid sist hadde jeg superstrek 10 dpo
Ei venninne advarte meg om at den første negative testen etter å ha mistet kunne være et ganske slag i magen, kan informere om at hun hadde rett.. Kanskje egget ikke slapp? Mangler mange av mine vanlige el-symptomer. Kanskje kroppen ikke er klar for å bli gravid enda? Hvem vet..
Har sagt vi venter litt med å prøve om det ikke klaffer for å hoppe over november/desember. Nå kjennes det også rimelig tungt. Kanskje både hode og kropp trenger det?
Beklager syteinnlegg ❤
Wow...klarte TIL OGMED å fange streken på kamera...! Det hadde jeg ikke trodd...DET må jo være et godt tegn?!
Tusen takk for gode ord ❤ Får vente til ikm og se hva som skjer ❤Uff, det behøver du ikke å beklage. Alt håp trenger vel ikke å være ute? Graviditeter er jo forskjellige, så selv om du hadde superpositiv på 10 dpo sist trenger det vel ikke å skje likt igjen? Sender deg en varm tanke uansett - livet er ikke for amatører <3
Bleh, nå er jeg litt skuff! Tok en test i dag også som kun antyder en liten skygge; om den er der eller bare ønsketenkning vet jeg ikke - godt mulig sistnevnte. Mista ganske håpet nå, er 10 dpo, og når jeg ble gravid sist hadde jeg superstrek 10 dpo
Ei venninne advarte meg om at den første negative testen etter å ha mistet kunne være et ganske slag i magen, kan informere om at hun hadde rett.. Kanskje egget ikke slapp? Mangler mange av mine vanlige el-symptomer. Kanskje kroppen ikke er klar for å bli gravid enda? Hvem vet..
Har sagt vi venter litt med å prøve om det ikke klaffer for å hoppe over november/desember. Nå kjennes det også rimelig tungt. Kanskje både hode og kropp trenger det?
Beklager syteinnlegg ❤
Godt å ha noen å syte med, noen som faktisl forstår hva en går gjennom! ❤ Har ikm fredag.Vi kan syte sammen<3
Har du også ikm lørdag?
Godt å ha noen å syte med, noen som faktisl forstår hva en går gjennom! ❤ Har ikm fredag.
Føles fort sånn når en ikke får det til selv Var heldig sist og ble gravid fort, men mistet. Så kjenner jeg nå er enda mer utålmodig på å få til ei lita spire i magen ❤ Heier på oss om vi må vente til neste pp ❤Jaa. Kjenner jeg sitter her på sofaen gråtlabil.
Føles som om andre folk bare ser på hverandre og blir gravid(ikke rettet mot dere andre her i tråden, haha).
Må forberede meg på tre dager i hormonelt kaos når tr kommer, før man må sige over i ny prøvemodus med påtatt optimisme. Denne berg- og dalbanen hver måned tar på.
Jaa. Kjenner jeg sitter her på sofaen gråtlabil.
Føles som om andre folk bare ser på hverandre og blir gravid(ikke rettet mot dere andre her i tråden, haha).
Må forberede meg på tre dager i hormonelt kaos når tr kommer, før man må sige over i ny prøvemodus med påtatt optimisme. Denne berg- og dalbanen hver måned tar på.
Jaa. Kjenner jeg sitter her på sofaen gråtlabil.
Føles fort sånn når en ikke får det til selv Var heldig sist og ble gravid fort, men mistet. Så kjenner jeg nå er enda mer utålmodig på å få til ei lita spire i magen ❤ Heier på oss om vi må vente til neste pp ❤
Kjenner meg igjen i hormonelt kaos! For meg står nesten ikke verden til påske lengre i disse dagene rett før TR. Godt vi er flere og kan støtte hverandre! Krysser fingre for deg <3