IKM uke 3

Wow...klarte TIL OGMED å fange streken på kamera...!:woot::woot: Det hadde jeg ikke trodd...DET må jo være et godt tegn?!

La på et filter også, men ser på begge selv. Ser dere??

Vedlegg

• 20210119_054934.jpg
    20210119_054934.jpg
    11,8 KB · Visninger: 170
  • 20210119_055039.jpg
    20210119_055039.jpg
    12,5 KB · Visninger: 177
Enda sterkere strek idag, så nå lurer jeg på om jeg skal ta en digital!? Viste testen til mannen og han sa: Jamen, den er jo mye svakere enn den andre, da er du vel ikke gravid?

Bleh, nå er jeg litt skuff! :( Tok en test i dag også som kun antyder en liten skygge; om den er der eller bare ønsketenkning vet jeg ikke - godt mulig sistnevnte. Mista ganske håpet nå, er 10 dpo, og når jeg ble gravid sist hadde jeg superstrek 10 dpo :(

Ei venninne advarte meg om at den første negative testen etter å ha mistet kunne være et ganske slag i magen, kan informere om at hun hadde rett.. Kanskje egget ikke slapp? Mangler mange av mine vanlige el-symptomer. Kanskje kroppen ikke er klar for å bli gravid enda? Hvem vet..

Har sagt vi venter litt med å prøve om det ikke klaffer for å hoppe over november/desember. Nå kjennes det også rimelig tungt. Kanskje både hode og kropp trenger det?

Beklager syteinnlegg ❤

Bleh, nå er jeg litt skuff! :( Tok en test i dag også som kun antyder en liten skygge; om den er der eller bare ønsketenkning vet jeg ikke - godt mulig sistnevnte. Mista ganske håpet nå, er 10 dpo, og når jeg ble gravid sist hadde jeg superstrek 10 dpo :(

Ei venninne advarte meg om at den første negative testen etter å ha mistet kunne være et ganske slag i magen, kan informere om at hun hadde rett.. Kanskje egget ikke slapp? Mangler mange av mine vanlige el-symptomer. Kanskje kroppen ikke er klar for å bli gravid enda? Hvem vet..

Har sagt vi venter litt med å prøve om det ikke klaffer for å hoppe over november/desember. Nå kjennes det også rimelig tungt. Kanskje både hode og kropp trenger det?

Beklager syteinnlegg ❤

Uff, det behøver du ikke å beklage. Alt håp trenger vel ikke å være ute? Graviditeter er jo forskjellige, så selv om du hadde superpositiv på 10 dpo sist trenger det vel ikke å skje likt igjen? Sender deg en varm tanke uansett - livet er ikke for amatører <3

Uff, det behøver du ikke å beklage. Alt håp trenger vel ikke å være ute? Graviditeter er jo forskjellige, så selv om du hadde superpositiv på 10 dpo sist trenger det vel ikke å skje likt igjen? Sender deg en varm tanke uansett - livet er ikke for amatører <3
Tusen takk for gode ord ❤ Får vente til ikm og se hva som skjer ❤

Hadde en liten dans med sambo i går, så får håpe det ikke har besudlet prøven. Er uansett blenda, som forventet. Da roer eg testingen til neste pp. Her er det tr-symptomer for fullt, pluss ømme bewbs.
Masse gratulerer til alle dere andre!

Vedlegg

• BD586B15-E45E-4A00-98FB-1C432A59B9CC.jpeg
    BD586B15-E45E-4A00-98FB-1C432A59B9CC.jpeg
    20,4 KB · Visninger: 119
Offisiell gal da jeg har nå destruert den negative digitale cb testen min fra i morges. Er svak strek på den! Kanskje ikke sterk nok til å slå ut. Klarer ikke å innse at jeg ikke er gravid men er veldig tidlig enda da. Veeeldig spent og håper jeg klarer å holde meg fra å teste mer så jeg slipper å gå til innkjøp av nye tester!

Wow...klarte TIL OGMED å fange streken på kamera...!:woot::woot: Det hadde jeg ikke trodd...DET må jo være et godt tegn?!

La på et filter også, men ser på begge selv. Ser dere??

Åååå, så gøy!!!!!

Beklager syteinnlegg ❤

Vi kan syte sammen<3
Har du også ikm lørdag?

Godt å ha noen å syte med, noen som faktisl forstår hva en går gjennom! ❤ Har ikm fredag.

Jaa. Kjenner jeg sitter her på sofaen gråtlabil.
Føles som om andre folk bare ser på hverandre og blir gravid(ikke rettet mot dere andre her i tråden, haha).
Må forberede meg på tre dager i hormonelt kaos når tr kommer, før man må sige over i ny prøvemodus med påtatt optimisme. Denne berg- og dalbanen hver måned tar på.

Føles som om andre folk bare ser på hverandre og blir gravid(ikke rettet mot dere andre her i tråden, haha).
Må forberede meg på tre dager i hormonelt kaos når tr kommer, før man må sige over i ny prøvemodus med påtatt optimisme. Denne berg- og dalbanen hver måned tar på.
Føles fort sånn når en ikke får det til selv :( Var heldig sist og ble gravid fort, men mistet. Så kjenner jeg nå er enda mer utålmodig på å få til ei lita spire i magen ❤ Heier på oss om vi må vente til neste pp ❤

Ja, det er skikkelig urettferdig. Sender deg en tankeklem :Heartred

Kjenner meg igjen i hormonelt kaos! For meg står nesten ikke verden til påske lengre i disse dagene rett før TR. Godt vi er flere og kan støtte hverandre! Krysser fingre for deg <3

Føles fort sånn når en ikke får det til selv :( Var heldig sist og ble gravid fort, men mistet. Så kjenner jeg nå er enda mer utålmodig på å få til ei lita spire i magen ❤ Heier på oss om vi må vente til neste pp ❤

Samme her! Ble gravid andre ordinære syklus etter p-pilleslutt, men mistet.

Vi mååå få det til snart! Vet stressing med det ikke er bra, men er jo umulig å la være.

Kjenner meg igjen i hormonelt kaos! For meg står nesten ikke verden til påske lengre i disse dagene rett før TR. Godt vi er flere og kan støtte hverandre! Krysser fingre for deg <3

De to første dagene jeg blør mest føler jeg meg klar for innleggelse på psyk, haha. Blir helt ute.

Back
Topp