IKM uke 3

Det som du beskriver i puppene har jeg også hatt litt av i dag. Klarte ikke å forklare hva det føltes ut som, men det var jo det det vat. Akkurat som når melka kommer når du ammer. :happy:

Haha, så rart! Jeg skvatt første gang jeg kjente det. Det er 3 år siden amming, men kroppen husket det :p Lov å håpe at det er et tegn *krysser fingre*

Enda maaaaasse stinkende luft i magen:laughing005 litt hardere i magen enn jeg pleier. Mannen og dattera har fått gjennomgå hver sin kveld denne helga!:laughing001 i går var det så ille at min datter på 9 sprang avsted og leta etter munnbindet sitt:hilarious: jeg er ikke annet enn fullstendig enig, det har vært PYTON!:hungover: haha

Jeg har aldri fått skygger, så ingen erfaring med det. Haha ikke lett å la være å teste når en først har begynt:hilarious::hilarious:
Aldri opplevd det jeg heller, så kjenner håpet er der - men fallhøyden er stor! :wacky:

Tenker som deg:happy:Jeg ser at jeg må tydeligvis jobbe for å bli gravid så da betyr det ikke noe om når en eventuell bebis kommer :happy: tørr ikke å planlegge at det skal bli til våren. Kanskje litt siden jeg ikke er 20 lengre heller :hilarious:

Samme her!

Nå kan tr bare komme... :banghead: Masse mensmurringer i kveld, så regner med tr er rett rundt hjørnet. Gleder meg til ny pp, men tiden å vente på tr føles jo som en evighet... :dead: :shifty:

9 dpo! Ble ingen test i dag da jeg har både drukket og vært på do i natt :banghead: Prøver igjen i morgen :wacky:

Har forøvrig INGEN symptomer i det hele tatt. De bittelitt ømme brystene forsvant like fort som de kom. Får se hvordan det går i morgen.

9dpo her. Begynner å kjenne velkjente murringer nå så tenker tr kommer til helgen.

Back
Topp