IKM uke 3

Jeg også har lik null følelse i pupper/brystvorter til vanlig! Kan klemme og klype så mye jeg vil uten at det skjer noe særlig:hilarious: men blir likevel fryktelig irritert når lillebror tar på brystvortene:hilarious: heldigvis en gooood stund siden nå, men han brukte det som kos leeeeeenge etter ammestopp. Altså mange år. Han slutta kanskje for et år siden eller noe når jeg tenker meg om. Han blir snart 7:p men var sikkert fordi jeg begynte å smekke hånda i halvsøvne når han nærma seg:hilarious: hver gang han snek seg inn i senga mellom meg og mannen og jeg kjente hånda lete, fikk en refleksreaksjon hehe. Ser stadig vekk at han koser med hunden når han ligger i sofaen...stryker over magen og lander liksom på en pupp:laughing002 håper han vokser fra det!:laughing005

Jeg tester første gang imorra jeg også:D og så venter jeg til onsdag, så fredag dersom testene er negative

Såpass ja :P

Jeg tenker å gjøre det på samme måte :) Lykke til i morgen ❤

12dpo, og super negative tester. Ikke antydninger til strek en gang. Føler meg såpass vågal at jeg kan sette meg selv på TR :wtf:

Vedlegg

• AA94A050-42BC-4417-ACAC-F4FD32FF25D1.jpeg
    AA94A050-42BC-4417-ACAC-F4FD32FF25D1.jpeg
    83,9 KB · Visninger: 95
Last edited:
Ca 8dpo her. Lite symptomer. Hadde en god følelse, men nå føles det som om det ikke gikk. Mjerk. Hater DPO-land

Ca 8dpo her. Lite symptomer. Hadde en god følelse, men nå føles det som om det ikke gikk. Mjerk. Hater DPO-land
Dpo-land kan være vanskelig nok det....
Husk at du trenger ikke ha symptomer før etter ikm heller:happy:
Selv om jeg er helt lik, leter alltid etter symptomer... Er 5dpo og stadig på symptomjakt... Men har lært av tidligere pp'er at symptomene mine for graviditet og mensen er ganske like...

12dpo, og super negative tester. Ikke antydninger til strek en gang. Føler meg såpass vågal at jeg kan sette meg selv på TR :wtf:
Så kjipt :Heartred selv om det er skikkelig dritt, så er det i det minste fint at vi vet at vi er fler fine folk som kan prøve oss til våren igjen, og håpe på 2022 babyer :Heartred

Dpo-land kan være vanskelig nok det....
Husk at du trenger ikke ha symptomer før etter ikm heller:happy:
Selv om jeg er helt lik, leter alltid etter symptomer... Er 5dpo og stadig på symptomjakt... Men har lært av tidligere pp'er at symptomene mine for graviditet og mensen er ganske like...

Jaaa. Er liksom umulig å lure seg selv til å ikke lete. Sist pp hadde jeg mer symptomer enn denne runden, så det er jo noe.
Men så var det denne udefinerte følelsen. De foregående dagene har jeg tenkt og hatt på følelsen at det faktisk gikk! Men i går mistet jeg den ‘følelsen’. Vanskelig å forklare.

Og jeg er overbevist om at det ikke går og tror at det å vente med å teste meg bare haler ut den endelige skuffelsen over ikke å få to streker.

Og jeg er overbevist om at det ikke går og tror at det å vente med å teste meg bare haler ut den endelige skuffelsen over ikke å få to streker.

Da tester du bare:) men vit at negativ 10dpo ikke er uvanlig!

Sist hadde jeg ikke antydning til strek på tidligtest før 12 dpo. Denne gangen svak strek 10 dpo med vanlig test. Kan være så forskjellig, så ikke gi opp før tanta kommer ❤️

Skal ta den i morgen, da er jeg 11dpo og klarer ikke vente lenger. Nå har jeg vært så ofte på do, så urinen er utvannet. Får teste sammen med mannen da, så får vi i så fall bare bli skuffet sammen ... Men har pleid å teste positivt sent, men som regel rundt 11dpo. Nå som jeg temper er jeg også mer sikker på når el fant sted.

Jaaa. Er liksom umulig å lure seg selv til å ikke lete. Sist pp hadde jeg mer symptomer enn denne runden, så det er jo noe.
Men så var det denne udefinerte følelsen. De foregående dagene har jeg tenkt og hatt på følelsen at det faktisk gikk! Men i går mistet jeg den ‘følelsen’. Vanskelig å forklare.
Den følelsen du snakker om, kjenner jeg med veldig igjen i! Følte meg gravid tidligere i uken, men de siste dagene nå har den følelsen forsvunnet helt og jeg har mistet troa.. blenda idag 10dpo, vet det fortsatt kan være håp, men klarer ikke helt å ha troa

Så kjipt :Heartred selv om det er skikkelig dritt, så er det i det minste fint at vi vet at vi er fler fine folk som kan prøve oss til våren igjen, og håpe på 2022 babyer :Heartred
Vi skal fortsette å prøve neste måned, ser ingen hensikt å avvente til våren :) Håpet om 2021 baby lever en stund til :Heartred

Ny test, vet ikke om jeg ble så mye klokere. (Sorry for testespam)

Vedlegg

• 8C3762F4-BDE5-4243-8F23-A8DD718CDD05.jpeg
    8C3762F4-BDE5-4243-8F23-A8DD718CDD05.jpeg
    19,8 KB · Visninger: 121
Last edited:
Back
Topp