Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det var ikke ondt ment altså Den kommentaren traff meg bare rett i hjerterota. Alle sørger forskjellig og alle sorger er like viktige. Alle kan tekste litt feil innimellom, så håper du ikke legger meg for hat
Hvor mange dpo er dere i dag jenter?
4dpo her, nedtellingen er i gang
Ååå så spennende, 7dpo krysser fingrene for deg! når starter du testinga tror du?I dag er jeg 7 DPO og jeg begynner å bli veldig spent på uka som kommer!!
Skikkelig PMS begynte jeg å merke i går! Vet ikke hvor mange ganger jeg slapp F-bomba på engelsk for den minste ting mannen holdt på å le seg i hjel!
da var magefølelsen riktig denne gang og jeg har hatt min første kjemiske... blenda test i dag og blod på papiret kan settes på TR.. gratulerer til dere andre
Ååå så spennende, 7dpo krysser fingrene for deg! når starter du testinga tror du?
Samme her, ryker også på en test 9dpo,blir torsdag for meg. Hvis den ikke viser noe så er det nok bare å vente på ny pp for min del. Har alltid fått positiv 9dpo uansett om det har vært kjemisk, sa eller fullførte graviditeterFørste ryker mandag, 9 DPO. Så venter jeg nok til 11 hvis den er helt blenda
Jippi, gratulererFornøyd med min vanlige test i dag Når jeg ble gravid i fjor sommer hadde jeg såvidt antydning til strek med metode tidligtest 12dpo. 11dpo i dag
Kanskje det er et tegn da på at noe er på gang vet det er mange som har merkelige drømmer når de er eller blir gravideJa, kom plutselig på! Drømte her om dagen noe veeeldig rart rett etter EL hadde jeg blitt så sykt kvalm og dårlig. Så av en eller annen grunn tok jeg en digital CB og der stod det "Gravid 3+". Jeg ble heeeelt forskrekket og måtte inn på uke 52 og skrive at jeg var blitt gravid alikevel, bare hadde en blødning som ikke var noe, og melde meg ut herfra osvosv meeeerkelig greie!
Kanskje det er et tegn da på at noe er på gang vet det er mange som har merkelige drømmer når de er eller blir gravide
Hvor mange dpo er dere i dag jenter?
Ja, har og lest at flere har erfart det for min del kan det være ganske normalt og. Pleier å huske drømmer når jeg har dem. Men våkna og nesten trodde det var sant denne her gangen! Var litt sånn i tåka og måtte dobbeltsjekke at jeg ikke faktisk hadde skrevet noe slikt herKanskje det er et tegn da på at noe er på gang vet det er mange som har merkelige drømmer når de er eller blir gravide
Dette blir spennendeJa, har og lest at flere har erfart det for min del kan det være ganske normalt og. Pleier å huske drømmer når jeg har dem. Men våkna og nesten trodde det var sant denne her gangen! Var litt sånn i tåka og måtte dobbeltsjekke at jeg ikke faktisk hadde skrevet noe slikt her
Festeblødning? Har ingen erfsring med det selv, men det er jo en dle som opplever det.6dpo og lyserosa på papiret i dag. Ifølge Flo skal mens komme om 5 dager, og ifølge premom sine beregninger om 8 dager. Tipper det er tegn på at det ikke gikk
Natural Cycles sier 7 dpo i dag, mens premom mener 9 dpo Tror jeg stoler på NC som går ut fra temp, mens premom gåt ut fra peak. Greit å forholde seg til den korteste også, og kanskje bli positivt overrasket senere Kjenner det kløøør i fingrene etter å teste! Samtidig som det dukker opp en frykt for om den er positiv og redd for at det skal gå galt igjen ❤Hvor mange dpo er dere i dag jenter?