IKM uke 3

Ja det var ikke ondt ment altså :Heartred Den kommentaren traff meg bare rett i hjerterota. Alle sørger forskjellig og alle sorger er like viktige. Alle kan tekste litt feil innimellom, så håper du ikke legger meg for hat

Nei det gjør jeg ikke:Heartpink litt som Phis skriver. Man forholder seg gjerne mest til det man har opplevd selv. Og når det gjelder selve prøvinga (som dette forumet er til), så er det kjemisk som jeg har opplevd som mye verre enn å få negativ test uten antydning til strek. Men har full forståelse for at din opplevesle, å miste etter man har sett bankende hjerte, oppleves som enda verre. Må være helt forferdelig å gå gjennom!:Heartpink

Hvor mange dpo er dere i dag jenter?
4dpo her, nedtellingen er i gang:hilarious:

I dag er jeg 7 DPO og jeg begynner å bli veldig spent på uka som kommer!!:nailbiting::nailbiting:

Skikkelig PMS begynte jeg å merke i går!:laughing002 Vet ikke hvor mange ganger jeg slapp F-bomba på engelsk for den minste ting:laughing001 mannen holdt på å le seg i hjel!

I dag er jeg 7 DPO og jeg begynner å bli veldig spent på uka som kommer!!:nailbiting::nailbiting:

Skikkelig PMS begynte jeg å merke i går!:laughing002 Vet ikke hvor mange ganger jeg slapp F-bomba på engelsk for den minste ting:laughing001 mannen holdt på å le seg i hjel!
Ååå så spennende, 7dpo:happy::happy::happy: krysser fingrene for deg! :happy: når starter du testinga tror du? :happy:

Fornøyd med min vanlige test i dag ❤️ Når jeg ble gravid i fjor sommer hadde jeg såvidt antydning til strek med metode tidligtest 12dpo. 11dpo i dag :woot:

Vedlegg

• 00274834-D580-4879-8A07-73DC7F62DA14.jpeg
    00274834-D580-4879-8A07-73DC7F62DA14.jpeg
    9,5 KB · Visninger: 120
Ja, kom plutselig på! Drømte her om dagen noe veeeldig rart:hilarious: rett etter EL hadde jeg blitt så sykt kvalm og dårlig. Så av en eller annen grunn tok jeg en digital CB og der stod det "Gravid 3+". Jeg ble heeeelt forskrekket og måtte inn på uke 52 og skrive at jeg var blitt gravid alikevel, bare hadde en blødning som ikke var noe, og melde meg ut herfra osvosv:laughing002:laughing002 meeeerkelig greie!

Ja, kom plutselig på! Drømte her om dagen noe veeeldig rart:hilarious: rett etter EL hadde jeg blitt så sykt kvalm og dårlig. Så av en eller annen grunn tok jeg en digital CB og der stod det "Gravid 3+". Jeg ble heeeelt forskrekket og måtte inn på uke 52 og skrive at jeg var blitt gravid alikevel, bare hadde en blødning som ikke var noe, og melde meg ut herfra osvosv:laughing002:laughing002 meeeerkelig greie!
Kanskje det er et tegn da på at noe er på gang:happy::happy: vet det er mange som har merkelige drømmer når de er eller blir gravide:happy::happy:

Kanskje det er et tegn da på at noe er på gang:happy::happy: vet det er mange som har merkelige drømmer når de er eller blir gravide:happy::happy:

Ååå? Eg har også drømt mye rart de siste dagene! Iiik! 7dpo

7dpo! Lite symptom, enn så lenge!
Men trøtt, utflod, drømmer og svak ryggmurring. Hakket mer irritabel, kanskje

Ja, har og lest at flere har erfart det:happy: for min del kan det være ganske normalt og. Pleier å huske drømmer når jeg har dem. Men våkna og nesten trodde det var sant denne her gangen! Var litt sånn i tåka og måtte dobbeltsjekke at jeg ikke faktisk hadde skrevet noe slikt her:hilarious:

Ja, har og lest at flere har erfart det:happy: for min del kan det være ganske normalt og. Pleier å huske drømmer når jeg har dem. Men våkna og nesten trodde det var sant denne her gangen! Var litt sånn i tåka og måtte dobbeltsjekke at jeg ikke faktisk hadde skrevet noe slikt her:hilarious:
Dette blir spennende:happy::happy::happy:

Kan settes på ikm..
Tar nok en liten pause fra forum nå i tiden fremover til jeg finner ut av syklusen min.
Blir fulgt opp nå ved å ta blodprøver gjennom syklusen for å finne ut av om jeg har eggløsning eller ikke og eventuelt få begynne på letrezol. Satser på 2022 baby her! :)

Lykke til alle sammen som fremdeles driver å tester :Heartred

6dpo og lyserosa på papiret i dag. Ifølge Flo skal mens komme om 5 dager, og ifølge premom sine beregninger om 8 dager. Tipper det er tegn på at det ikke gikk:sorry:

Natural Cycles sier 7 dpo i dag, mens premom mener 9 dpo :hilarious: Tror jeg stoler på NC som går ut fra temp, mens premom gåt ut fra peak. Greit å forholde seg til den korteste også, og kanskje bli positivt overrasket senere :wacky: Kjenner det kløøør i fingrene etter å teste! Samtidig som det dukker opp en frykt for om den er positiv og redd for at det skal gå galt igjen ❤

Tempgrafen er også nokså lik som sist jeg ble gravid med et voldtsomt temphopp de 3 siste dagene! :joyful:

Back
Topp