IKM uke 3

Det er ikke over før det er over! Knip igjen, haha. Har aldri prøvd temping før, kanskje jeg også skal prøve det om ikke det går denne pp heller! Må i såfall lese meg litt opp.

ble bare med noen dråper i går. Ingenting i dag.. negativ test også så tanta kommer vell snart :confused:

Åå, så spennende :nailbiting: ser strek på begge to! Prøv igjen i morgen/over i morgen med en test med rosa sterk for å se bedre, kanskje?:shy:
Skal gjøre det! Har en tidligtest fra Apotek1, som har rosa streker :rolleyes: Skal spare den til imorgen.

Men i dag er første dagen med symptomer:
Våknet med vondt i livmoren i dag, lå på magen og det gjorde faktisk litt vondt. Nå er det fremdeles ømt og har en stølhetsfølelse helt nederst i livmoren. Håper virkelig :angelic:

7dpo og synes at det å være i dpo-land denne gangen går veldig fint, tenker veldig lite på dette i forhold til tidligere pp. Har ikke vondt noen steder i magen som jeg pleier på denne tiden, og håper det er et godt tegn. Puppene er tyngre og har liksom vondt inni dem. Nesten som brenning, og som om jeg fryser, at brystvortene er stive hele tiden uten at de er det :rolleyes: Har ikke egentlig ingen tro på graviditet nå, så kanskje derfor jeg roer egget haha

9 dpo. Vet ikke hva jeg skal tro... Dette er en Clearblue tidligtest. Vet den ser grå ut på bilde, men den er ikke det når jeg ser på den. Streken kom opp innen 5 minutter, og fristen for denne testen er 10 minutter. Bildene er tatt godt innenfor tidsfristen. Et bilde med blits og et uten :shy: Vet at det enda er tidlig...

Så spennende, og på det siste bildet ser jeg jo at den er blå! Jeg heier på spire i magen :Heartred

Blenda test idag 8 dpo. Gir ikke opp, men har ikke helt trua. Ønsker så hardt at det skal gå så vi slipper prøverør.

9 dpo. Vet ikke hva jeg skal tro... Dette er en Clearblue tidligtest. Vet den ser grå ut på bilde, men den er ikke det når jeg ser på den. Streken kom opp innen 5 minutter, og fristen for denne testen er 10 minutter. Bildene er tatt godt innenfor tidsfristen. Et bilde med blits og et uten :shy: Vet at det enda er tidlig...

Eg skimter!

Begynte å tempe nå, halvveis i denne syklusen. Veldig enkelt egentlig! Må ta tempen til samme tid hver morgen, før man gjør noe som helst:) ikke reise seg opp engang.

Jeg har bare termometer på nattbordet, og setter en alarm på kl 530, temper og sover videre de dagene jeg ikke trenger å stå opp kl 6;) fikk ikke målt meg noe særlig før el, men kan følge med på tempen nå fram mot IKM og se om tempen holder seg oppe, eller synker dramatisk i dagene før. Veldig interessant egentlig!

Takk for god info! Kan jeg spørre HVOR du temper? Munn, armhule, nede i det dype mørket? Haha

Skal gjøre det! Har en tidligtest fra Apotek1, som har rosa streker :rolleyes: Skal spare den til imorgen.

Men i dag er første dagen med symptomer:
Våknet med vondt i livmoren i dag, lå på magen og det gjorde faktisk litt vondt. Nå er det fremdeles ømt og har en stølhetsfølelse helt nederst i livmoren. Håper virkelig :angelic:
Stølhetsfølelse i magen hadde jeg da jeg var gravid:wideyed:

Blenda test idag 8 dpo. Gir ikke opp, men har ikke helt trua. Ønsker så hardt at det skal gå så vi slipper prøverør.
Samme her. Hvit test 8 dpo i dag.
Men jeg vet at mine sjanser er nede mot 2 % for å klare det selv, så her blir det nok enda en runde med IVF.
Håper du slipper, men om du må så vil jeg råde deg til å lese deg opp på forhånd, for det er så mange spørsmål man sitter igjen med etter hver time som man ikke tenker på å spørre eller ikke rekker å spørre om.
Tvitvi for at vi begge får positive tester snart :Heartred

Då kan testebonanza begynne om en ukes tid! Eventuelt(mest sannsynlig) i neste pp også.

Vedlegg

• 1C2F9F44-D915-4E32-85DC-937AC9DE63EC.jpeg
    1C2F9F44-D915-4E32-85DC-937AC9DE63EC.jpeg
    26,5 KB · Visninger: 70
Blir spennende å følge med her den kommende uken altså:nailbiting:

Blenda hvit test hos meg idag, 9dpo. Røk en test visst:hilarious: tenker å ta en på lørdag/søndag.

ellers har noen symptomer meldt seg:
Murringer, stikninger ned mot lysken, slike strekk om man snur seg for fort og metallsmak i munn(Aldri opplevd, men ser det står flere steder).
krysser fingrene:rolleyes: er vel kanskje bare jeg som kjenner ekstra godt etter men:hilarious:

7dpo og synes at det å være i dpo-land denne gangen går veldig fint, tenker veldig lite på dette i forhold til tidligere pp. Har ikke vondt noen steder i magen som jeg pleier på denne tiden, og håper det er et godt tegn. Puppene er tyngre og har liksom vondt inni dem. Nesten som brenning, og som om jeg fryser, at brystvortene er stive hele tiden uten at de er det :rolleyes: Har ikke egentlig ingen tro på graviditet nå, så kanskje derfor jeg roer egget haha

Skjønner hva du mener. Sist pp kjente jeg alt mulig! Kvalm, svimmel, pupper, rygg, you name it. Tr kom for fullt likevel. Denne pp går eg rundt og håper på å kjenne minst mulig. Vet begge deler er tegn på begge deler, men fader for et psykologisk spill med seg selv, haha

Jeg hadde 2 måneder med positiv eggløsningstest uten å få mensen pga amming. Så den forvirrer mye:)

Jeg har hatt tre menstruasjoner siden fødsel, så det skal ikke være noe problem. Fikk heldigvis «Maksimalt» utslag i dag, så nå er det bare å legge inn aksjer!!

ble bare med noen dråper i går. Ingenting i dag.. negativ test også så tanta kommer vell snart :confused:

nå er jeg sikkert helt på bærtur og drømmer her, men noen som har opplevd festeblødning? Hadde små blodstrimler i utfloden(tmi:rolleyes:) i går. Var strekkbart slim.. etter dette har jeg ikke sett snurten til noe som helst.. jeg tror jeg er 10dpo, vet ikke 100% når el var men ganske sikker på at det var ca da.. litt merkelig at det ikke tar seg opp, bruker alltid å spotte lett noen dager før TR..

Fikk endelig mine babyplan tester i dag, så røk på en test nå 8 dpo. Negavtiv så klart, men hadde egentlig ikke forventa noe annet :happy:
Blir spennende dager fremover.. :wideyed:

Sorry hvis tmi: Andre med mye utflod?
Husker helt ærlig ikke om jeg tørket opp mellom EL og tr sist pp. Eneste jeg husker er at jeg plutselig hadde endel hvitt dagen før tr begynte så smått.
Nå er jeg 4/5dpo og har de siste dagene hatt en del som er ganske vått. Veksler mellom hvitt og noe à el-slim(uten å være slim). Vet det sikkert er store individuelle forskjeller, men spør no likevel:)

Fikk endelig mine babyplan tester i dag, så røk på en test nå 8 dpo. Negavtiv så klart, men hadde egentlig ikke forventa noe annet :happy:
Blir spennende dager fremover.. :wideyed:

Jeg røk på en EL-test bare fordi, haha. Den var heldigvis negativ/svak strek så då er el garantert overstått!:)

Sorry hvis tmi: Andre med mye utflod?
Husker helt ærlig ikke om jeg tørket opp mellom EL og tr sist pp. Eneste jeg husker er at jeg plutselig hadde endel hvitt dagen før tr begynte så smått.
Nå er jeg 4/5dpo og har de siste dagene hatt en del som er ganske vått. Veksler mellom hvitt og noe à el-slim(uten å være slim). Vet det sikkert er store individuelle forskjeller, men spør no likevel:)

Jeg har egt aldri tenkt noe over utflod under EL, eneste mangelen på det kanskje. I hvert fall ikke vært slik jeg leser om at andre har.
Men har tenkt litt over utfloden min nå di siste dagene og har hatt en del mer enn hva jeg kan huske. Merka og rundt 4-5 dpo at det var en del utflod som gjorde trusa våt. Om det har noe å si for om man er gravid eller ikke aner jeg ikke.
Prøvd å google, men finner ikke ut av det :sorry:

Back
Topp