IKM uke 28

Jeg kjenner fallhøyden blir stor dersom tr kommer på søndag :wtf:
6 dpo begynte jeg å få veldig murringer i mage og rygg. Pleier absolutt ikke ha dette, så relaterte det til enten vaksinen, UVI (sjekket med urinstix på jobb i dag at jeg ikke hadde utslag på dette:D) eller noe relatert til graviditet(?), dersom det er mulig så tidlig.

7 dpo murringer av og på, og så fikk jeg «kriblinger» i puppene på kvelden (som jeg bare har hatt når jeg er gravid, til det motsatte er bevist denne gang).

8 dpo i dag, det stikker og kribler enda mer i puppene og murringene kommer og går. Jeg var også litt kvalm men akkurat det kan jo være så mangt. Tok en test i morges hvor jeg innbiller meg at jeg såvidt så en strek. Men bare med godviljen og streksyn :hilarious: ( rakk ikke ta bilde før jobb)

Synes det virkelig er veldig rart at murringer og kroblinger i puppene er så tidlig i så fall, trodde kanskje det nesten var for tidlig for slike ting? :pompus::pompus::pompus:
Er såååå spent.:eek:

Jeg kjenner fallhøyden blir stor dersom tr kommer på søndag :wtf:
6 dpo begynte jeg å få veldig murringer i mage og rygg. Pleier absolutt ikke ha dette, så relaterte det til enten vaksinen, UVI (sjekket med urinstix på jobb i dag at jeg ikke hadde utslag på dette:D) eller noe relatert til graviditet(?), dersom det er mulig så tidlig.

7 dpo murringer av og på, og så fikk jeg «kriblinger» i puppene på kvelden (som jeg bare har hatt når jeg er gravid, til det motsatte er bevist denne gang).

8 dpo i dag, det stikker og kribler enda mer i puppene og murringene kommer og går. Jeg var også litt kvalm men akkurat det kan jo være så mangt. Tok en test i morges hvor jeg innbiller meg at jeg såvidt så en strek. Men bare med godviljen og streksyn :hilarious: ( rakk ikke ta bilde før jobb)

Synes det virkelig er veldig rart at murringer og kroblinger i puppene er så tidlig i så fall, trodde kanskje det nesten var for tidlig for slike ting? :pompus::pompus::pompus:
Er såååå spent.:eek:

Så utrolig spennende! Tror en del får symptomer helt tidlig, men symptomer før mens og ved tidlig graviditet kan vel være ganske like.. sist jeg var gravid fikk jeg mistanke om det pga kvalme 11 dpo. Både den gangen og denne har jeg hatt murring i magen ca. 5-7 dpo. Ellers ingen symptomer. Håper det er en babystrek du så på testen din! Legger du ut bilde seinere?:joyful:

Så utrolig spennende! Tror en del får symptomer helt tidlig, men symptomer før mens og ved tidlig graviditet kan vel være ganske like.. sist jeg var gravid fikk jeg mistanke om det pga kvalme 11 dpo. Både den gangen og denne har jeg hatt murring i magen ca. 5-7 dpo. Ellers ingen symptomer. Håper det er en babystrek du så på testen din! Legger du ut bilde seinere?:joyful:

ja sant, er pga jeg ikke pleier å ha disse symptomene til vanlig at jeg har høye forventninger nå, så får jeg bare se :pompus::D
Ja legger ut senere, og tar sikkert flere tester også :hilarious:

Åh, så spennende for alle dere med streker :Dgleder meg virkelig med dere :dummy:

Her skjønner jeg ingenting av hva som skjer. Hadde enda et tempfall idag, såpass at jeg skulle tro det var tr som er på vei. Men etter mine beregninger i forhold til temp, er jeg på 8 dpo, som gjør det litt tidlig, selv om jeg bare har 11 dagers lutealfase:pompus:
Med flere tester som viser ingen til liiiiten skyggestrek (med virkelig godvilje) så har håpet plutselig sunket kraftig :sorry:

Jeg hadde ikke tålmodighet til å spare i mer enn to timer, men det er fortsatt streker. Så jeg begynner å få litt mer tro på at det faktisk kan stemme :hilarious:

Vedlegg

• 20210713_110155.jpg
    20210713_110155.jpg
    215,7 KB · Visninger: 111
Sniker!
Så gøy! Grattis! Kjekt det klaffet med en gang igjen:rolleyes:

Tusen takk! Veldig kjekt ❤️ Dobbel glede nå føler jeg! Og merkelig nok er jeg ikke bekymret, føler meg så trygg på at det går bra nå. Det kan selvsagt gå galt, men deilig å ikke bekymre seg i forkant i alle fall

10dpo og blenda her.

Hyggelig med så mange doble streker.
Dere må si ifra om dere vil plasseres under gravid. Flytter dere ikke før dere sier at dere kan settes opp der

10dpo og blenda her.

Hyggelig med så mange doble streker.
Dere må si ifra om dere vil plasseres under gravid. Flytter dere ikke før dere sier at dere kan settes opp der

Håper du snart får positiv! Jeg kan settes på gravid :)

Dette er jo en heeelt annen stigning enn forrige gang! Veldig lovende med så sterk og fin strek :D

Ja, det ser helt annerledes ut, selv om det er tidligere! Er stor forskjell fra gårsdagens og dagens syns jeg, til tross for at dagens var på mer utvannet urin enn i går. :)

Ingen antydning til strek i dag heller, så da er nok håpet ute for meg denne runden. Har ikke begynt å spotte ennå, men det kommer vel i kveld eller i morra :(

Vedlegg

• 60FF0D40-670D-4F61-B1FF-5663EC7CB929.jpeg
    60FF0D40-670D-4F61-B1FF-5663EC7CB929.jpeg
    747,5 KB · Visninger: 64
Her er testen fra i morges, tok en EL test også så jeg kunne se hvor streken skal være :wacky: liiitt lettere å se i virkeligheten, men nå har jo testen tørka siden klokka seks i morges :pompus: prøver å smøre meg med tålmodighet til enten i kveld eller i morgen tidlig. Får ikke konsentrert nok urin nå.. sykt mye stikking og kriblinger i puppene hele dagen som kommer og går. :pompus:
8 dpo

Vedlegg

• 26B6DC73-B548-4DFD-9C41-5B5D1BDB7726.jpeg
    26B6DC73-B548-4DFD-9C41-5B5D1BDB7726.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 101
Det blir ikke disse testene neste pp, det er sikkert og visst! Så utrolig skuffende å få sånne skygger på flere tester:(

Noen som har noen andre tester enn make sure å anbefale?

Vedlegg

• 69236F64-2E9B-4588-BB5A-CA8C5C0D1445.jpeg
    69236F64-2E9B-4588-BB5A-CA8C5C0D1445.jpeg
    877,6 KB · Visninger: 101
Det blir ikke disse testene neste pp, det er sikkert og visst! Så utrolig skuffende å få sånne skygger på flere tester:(

Noen som har noen andre tester enn make sure å anbefale?
Uff, det er ikke greit :Heartred
Jeg bruker Easy@Home og Babyplan, og har aldri opplevd å få så tydelige skyggestreker.

Jeg har av en eller annen grunn hatt en enda større trang til å teste i dag.. Jeg syntes at strekene har vært svakere de siste gangene jeg har tatt, men de er fremdeles der. Regner med at urinen er mer konsentrert på morgenen, og at det er grunnen, men jeg merker jeg blir litt stressa :hilarious:

Jeg er hvertfall helt tom for tester. Og jeg som hadde så mange denne måneden. Skjønner ikke hvor alle har tatt veien o_O Ville dere prøvd å kjøpe en digital i morgen og testet? Eller er det for tidlig? Vurderer enten å kjøpe to digitale, og ta en 12 dpo og en 13 dpo, eller strimler fra metode. Eller kanskje en clearblue early? Så mange valg.. Og alt jeg vil ha er babyplan :hilarious:

Back
Topp