Nei, prøvde meg på noe utredning for snart et år siden (offentlig), gyn var oppgitt over at jeg var henvist i det hele og store, for det var helt naturlig å prøve i 2 år og miste 2 ganger sådetså, og jeg hadde jo egg og alt så fint ut på innvendig ul. Skulle få ta noen blodprøver før jeg kom tilbake for en kontroll av stor cyste, men de glemte jeg å ta og ble gravid og mistet rett før jeg kom tilbake til den kontrollen. Da var det overlege på gyn som hadde timen, og enda vi hadde prøvd i da over 2 år og 3 SA/MA mente han at utredning ikke var nødvendig, vi var nok bare uheldige. (Hvem motsier overlegen liksom?)
Så jeg har ikke orka å gådd noe videre enda. Nå har vi satt en frist da, går det ikke etter neste syklus ber vi om hjelp igjen og tar godtar ikke et nei, må bare finne ut om vi skal gå offentlig eller privat. Bor langt utpå bygda, og forstår ikke helt hvem private jeg kan gå til - leser rundt om og synes det ser ut som alle private må ha henvisning (skal tro om jeg kan be om å bli henvist til konkrete gynekologer/klinikker?)
Skal sies at jeg har lavt stoffskifte, så kan ha noe med det å gjøre, at vi plages sånn.
hvilken hjelp fikk du?