IKM uke 28

Tror faktisk jeg våger å settes på gravid jeg, til tross for bare 9 dpo. Tok ny test nå, på jobb av alle ting :D Dette er ingen skyggestrek ihvertfall, har blitt mer rosa og lettere å se, selv om jeg bare holdt meg i 1,5 time og drukket en del :woot:

Vedlegg

• D93C9BAA-EB7D-44E0-BC8D-FD5491F99D51.jpeg
    D93C9BAA-EB7D-44E0-BC8D-FD5491F99D51.jpeg
    316,3 KB · Visninger: 145
Wææææh :smiley-bounce016
12 prøveperioder, ingen postivite tester i det hele tatt. De siste PP så har jeg ikke villet teste engang fordi hater skuffelsen jeg får ved negativ test. Jeg hadde begynt å miste trua for lenge siden. Men i dag tenkte jeg, skitt au, jeg tar en test. Og se hva jeg fikk :woot: jeg er i sjokk! På den 13'ende PP satt spira :nailbiting: Er 13 dpo i dag.

Gratulerer!!! :smiley-bounce016

Nå har det begynt å spotte litt svakt, så TR kommer nok i løpet av morradagen. Kjipt, men men. Har venta på det i flere dager nå med negative tester, så har vært innstilt på at det ikke har gått denne gangen heller.
Det er hvertfall positivt at jeg nå har lutealfase på 12-13 dager i stedet for 9. Og nå kan jeg kose meg med vin i ferien :p

Tr her også, sa da er det bare å atse på en ny og bedre pp :)

Gratulerer alle med gravid-streker, det gir et lite håp om at den plutselig kan dukke opp her også ❤️

Forstår utålmodigheten din. Første satt på PP4, andre er vi på PP27 and still counting - regner ikke med det klaffet denne gangen heller.
Håper det klaffer for dere snart!
27 og ja! Har dere vært til noe utredning? Får du noe hjelp? Det er så frustrerende når det tar så lang tid. Iallefall når man gjør alt riktig og har eggløsning. Og jeg har jo blitt gravid to ganger på ett år... Blir pp9 her nå. Med første satt det i PP6. Men da fikk jeg hjelp med en gang vi begynte å prøve aktivt.

27 og ja! Har dere vært til noe utredning? Får du noe hjelp? Det er så frustrerende når det tar så lang tid. Iallefall når man gjør alt riktig og har eggløsning. Og jeg har jo blitt gravid to ganger på ett år... Blir pp9 her nå. Med første satt det i PP6. Men da fikk jeg hjelp med en gang vi begynte å prøve aktivt.
Nei, prøvde meg på noe utredning for snart et år siden (offentlig), gyn var oppgitt over at jeg var henvist i det hele og store, for det var helt naturlig å prøve i 2 år og miste 2 ganger sådetså, og jeg hadde jo egg og alt så fint ut på innvendig ul. Skulle få ta noen blodprøver før jeg kom tilbake for en kontroll av stor cyste, men de glemte jeg å ta og ble gravid og mistet rett før jeg kom tilbake til den kontrollen. Da var det overlege på gyn som hadde timen, og enda vi hadde prøvd i da over 2 år og 3 SA/MA mente han at utredning ikke var nødvendig, vi var nok bare uheldige. (Hvem motsier overlegen liksom?)
Så jeg har ikke orka å gådd noe videre enda. Nå har vi satt en frist da, går det ikke etter neste syklus ber vi om hjelp igjen og tar godtar ikke et nei, må bare finne ut om vi skal gå offentlig eller privat. Bor langt utpå bygda, og forstår ikke helt hvem private jeg kan gå til - leser rundt om og synes det ser ut som alle private må ha henvisning (skal tro om jeg kan be om å bli henvist til konkrete gynekologer/klinikker?)
Skal sies at jeg har lavt stoffskifte, så kan ha noe med det å gjøre, at vi plages sånn.

hvilken hjelp fikk du?

Gratulerer til alle med fine streker :D
Jeg har mista motivasjonen og troen på positiv test denne runden… 10 dpo i dag (Premom mener 9), og ingen antydning til skyggestrek engang :(

Her kom TR i dag:troll: Gratulerer så mye til alle med positive tester❤️❤️❤️

Gratulerer til alle med fine streker :D
Jeg har mista motivasjonen og troen på positiv test denne runden… 10 dpo i dag (Premom mener 9), og ingen antydning til skyggestrek engang :(
*sniker* (i påvente av ikm uke 32 :angelic:) jeg testet negativ dpo 10, fikk positiv test dagen etter ikm (testet ikke mellom der) ;) testet med metode, de er svake.

Spottinga tar seg opp, så det er bare å sette meg på TR nå :(

Spørsmål, hva anser dere som første mensdag?
Jeg begynner som regel å spotte dagen før, men ikke nok til at jeg trenger å bruke bind eller truseinnlegg. Så jeg har registrert første dag i appene mine som den første dagen jeg må bruke bind, truseinnlegg eller tampong.

Hei dere :) vi fikk bare lagt inn aksjer en gang denne mnd og ifølge monitoren min var eggløsning 1 juli. Jeg har hatt så mye å gjøre så har faktisk ikke vært en teste tøs denne gangen :P men i natt skulle jeg bare ta en strimmel test for morroskyld da jeg tenkte at jeg sikkert får tr til helgen og ville forberede meg på det:( men… Jeg er fortsatt sjokkskada og dro til med flere tester i natt :p
Men altså 14 dpo og 2-3 på digital? Er det unormalt? :)
Er så redd for at det skal gå galt for er første PP vi prøver etter en sa…:Heartred

Vedlegg

• FC661D38-1CF3-42A9-83AF-C53C54F6DD3C.jpeg
    FC661D38-1CF3-42A9-83AF-C53C54F6DD3C.jpeg
    3,1 MB · Visninger: 134
Hei dere :) vi fikk bare lagt inn aksjer en gang denne mnd og ifølge monitoren min var eggløsning 1 juli. Jeg har hatt så mye å gjøre så har faktisk ikke vært en teste tøs denne gangen :p men i natt skulle jeg bare ta en strimmel test for morroskyld da jeg tenkte at jeg sikkert får tr til helgen og ville forberede meg på det:( men… Jeg er fortsatt sjokkskada og dro til med flere tester i natt :p
Er så redd for at det skal gå galt for er første PP vi prøver etter en sa…:Heartred
Sniker. Gratulerer så mye! Når det gjelder hcg verdiene: De er litt høyere enn gjennomsnitt, men ikke uvanlig høy. Men, altså, kan jo absolutt være tvillinger! Jeg hadde litt på øverste grense da jeg var 14 dpo med 205 (ble målt av lege).

Vedlegg

• 08AA8515-5CF0-459D-A8D3-79C7F57F5252.jpeg
    08AA8515-5CF0-459D-A8D3-79C7F57F5252.jpeg
    82,5 KB · Visninger: 88
  • 0CCBACCD-A5F9-4374-A7C8-98E15E3BDF95.png
    0CCBACCD-A5F9-4374-A7C8-98E15E3BDF95.png
    706,2 KB · Visninger: 87
Tror faktisk jeg våger å settes på gravid jeg, til tross for bare 9 dpo. Tok ny test nå, på jobb av alle ting :D Dette er ingen skyggestrek ihvertfall, har blitt mer rosa og lettere å se, selv om jeg bare holdt meg i 1,5 time og drukket en del :woot:

Hurra! Gratulerer så mye!

Hei dere :) vi fikk bare lagt inn aksjer en gang denne mnd og ifølge monitoren min var eggløsning 1 juli. Jeg har hatt så mye å gjøre så har faktisk ikke vært en teste tøs denne gangen :p men i natt skulle jeg bare ta en strimmel test for morroskyld da jeg tenkte at jeg sikkert får tr til helgen og ville forberede meg på det:( men… Jeg er fortsatt sjokkskada og dro til med flere tester i natt :p

Gratulerer, og så fine tester! Hcg-nivået stiger fort, og nivået kan variere mye fra person til person uten at det er noe unormalt. Tror ikke du har grunn til bekymring ❤️

Spottinga tar seg opp, så det er bare å sette meg på TR nå :(

Spørsmål, hva anser dere som første mensdag?
Jeg begynner som regel å spotte dagen før, men ikke nok til at jeg trenger å bruke bind eller truseinnlegg. Så jeg har registrert første dag i appene mine som den første dagen jeg må bruke bind, truseinnlegg eller tampong.

Det var synd :( Håper det går fort fram mot neste pp for deg.. Jeg regner fra den første dagen med «ordentlig» blødning.

Mensen er innkommet en dag før forventet ankomst det positive er at syklusen blir kortere og kortere ihvertfall prøver på nytt

Back
Topp