Uff, det er ikke greit
Jeg bruker Easy@Home og Babyplan, og har aldri opplevd å få så tydelige skyggestreker.
Hvor bestiller du easy@home? Er det toll?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff, det er ikke greit
Jeg bruker Easy@Home og Babyplan, og har aldri opplevd å få så tydelige skyggestreker.
Jeg bestilte sånn EL- og G-testpakke på Amazon. Det er toll og frakt, men det beregnes i kassa, så du ser totalprisen før du betaler, og du trenger ikke betale noe etter at det kommer til Norge. Og for meg ble det levert på døra med DHL etter noen dagerHvor bestiller du easy@home? Er det toll?
Hvor bestiller du easy@home? Er det toll?
Jeg bestiller også på Amazon blir ca. 300 for 50 el-tester og 20-g-tester. Og av alle jeg har prøvd er det de jeg liker best! Lette å tolke.
Jeg bestilte sånn EL- og G-testpakke på Amazon. Det er toll og frakt, men det beregnes i kassa, så du ser totalprisen før du betaler, og du trenger ikke betale noe etter at det kommer til Norge. Og for meg ble det levert på døra med DHL etter noen dager
Takk for svar da får jeg bestille når tante rød dukker opp
..aller best hvis du slipper
hihi, ja Men tviler, er jo 11 dpo i dag!
Jeg håper det Jeg ble helt stressa når jeg så at det kom strek på alle
Sniker. Isteden for å kjøpe dyre tests i hundrevis, gå heller til legen og legge av blodprøve i morgen og på fredag. Har hcg dobbelt seg har du ingenting å frykte.Jeg har av en eller annen grunn hatt en enda større trang til å teste i dag.. Jeg syntes at strekene har vært svakere de siste gangene jeg har tatt, men de er fremdeles der. Regner med at urinen er mer konsentrert på morgenen, og at det er grunnen, men jeg merker jeg blir litt stressa
Jeg er hvertfall helt tom for tester. Og jeg som hadde så mange denne måneden. Skjønner ikke hvor alle har tatt veien Ville dere prøvd å kjøpe en digital i morgen og testet? Eller er det for tidlig? Vurderer enten å kjøpe to digitale, og ta en 12 dpo og en 13 dpo, eller strimler fra metode. Eller kanskje en clearblue early? Så mange valg.. Og alt jeg vil ha er babyplan
Legen min er 2 timer unna Så det blir dessverre ikke aktuelt... Jeg har verdens beste lege, og nekter å bytte henne bort. Men i noen tilfeller så hadde det nok gjort seg med en lege i nærhetenSniker. Isteden for å kjøpe dyre tests i hundrevis, gå heller til legen og legge av blodprøve i morgen og på fredag. Har hcg dobbelt seg har du ingenting å frykte.
Ingen sterkere streker utover dagen, som du fikk. Så jeg har faktisk vært litt nervøs Jeg fikk tatt noen metodetester gjennom dagen i dag, men jeg syntes nesten de så svakere ut enn de gjorde i dag tidlig. Jeg håper at det er fordi jeg ikke hadde spart lenge nok Jeg skal sende mannen ut for å kjøpe nye tester i morgen, så får vi se da..Hvordan går det med seg?
Ingen sterkere streker utover dagen, som du fikk. Så jeg har faktisk vært litt nervøs Jeg fikk tatt noen metodetester gjennom dagen i dag, men jeg syntes nesten de så svakere ut enn de gjorde i dag tidlig. Jeg håper at det er fordi jeg ikke hadde spart lenge nok Jeg skal sende mannen ut for å kjøpe nye tester i morgen, så får vi se da..
Dagens tester. Jeg hadde håpet å se økning, men det ser dårlig ut Jeg har fått strek på hele fem forskjellige graviditetstester(merker), så jeg må vel kanskje begynne å tro på det snart...
Det er kanskje litt dumt å sammenligne med forskjellige tester også, når jeg tenker meg om. Jeg brukte babyplan og metode i går, og rfsu og makesure i dag Jeg skal reise på ferie i dag, så forhåpentligvis klarer jeg å ha tankene på noe annet enn økning i noen dagerSkjønner du vil se økning, men kanskje bedre å sammenligne gårsdagens test med i morgen for å få et mer reelt bilde. Håper alt er som det skal inni der Er du bekymret,
Det er kanskje litt dumt å sammenligne med forskjellige tester også, når jeg tenker meg om. Jeg brukte babyplan og metode i går, og rfsu og makesure i dag Jeg skal reise på ferie i dag, så forhåpentligvis klarer jeg å ha tankene på noe annet enn økning i noen dager
Vi hadde også planer om å tilbringe ferien hjemme i år, men det blir en liten spontantur opp til pappa (han bor 4t unna). Det blir fort litt slitsomt å tilbringe tre uker innenfor husets fire vegger når man har en unge med over gjennomsnittet høyt aktivitetsnivåJa, det tror jeg egentlig er meningsløst Håper ferien hjelper for å koble litt av! Har dere store reiseplaner? Selv har jeg også ferie, men hjemmeferie i år
Jeg har ikke fulgt med på de forrige testene dine, men forrige syklus her hadde jeg svak strek som ikke ble noe sterkere og jeg begynte å blø to dager over ikm :/ Håper for deg at det ikke er tilfelle for deg. <3Dagens tester. Jeg hadde håpet å se økning, men det ser dårlig ut Jeg har fått strek på hele fem forskjellige graviditetstester(merker), så jeg må vel kanskje begynne å tro på det snart...
Vi hadde også planer om å tilbringe ferien hjemme i år, men det blir en liten spontantur opp til pappa (han bor 4t unna). Det blir fort litt slitsomt å tilbringe tre uker innenfor husets fire vegger når man har en unge med over gjennomsnittet høyt aktivitetsnivå
Det var trist å høre Jeg er redd det samme skjer med meg.. Jeg har vært gravid 3 ganger (har tatt abort to ganger etter uke 6-7 fordi det rett og slett ikke var tid for å få barn på det tidspunktet), og har aldri opplevd å miste tidlig, men jeg blir litt stresset når jeg ikke ser økning. Men jeg fikk min første strek i går, så jeg håper det skjer noe etterhvert...Jeg har ikke fulgt med på de forrige testene dine, men forrige syklus her hadde jeg svak strek som ikke ble noe sterkere og jeg begynte å blø to dager over ikm :/ Håper for deg at det ikke er tilfelle for deg. <3