IKM uke 28

Var det jeg synes jeg også, er første gang jeg bruker de. lurer på om det er jeg som fikk dratt noe farge utover… bare litt rart det ble en strek :hilarious: Nå som den er tørka er det mer en skyggestrek… disse testene er vel kjent for det har jeg skjønt..:sour: Får se om jeg klarer å vente til onsdag med neste test nå da, fristende å ta en på morgenurin i morgen :rolleyes:

Okei! Hvis den ikke er sånn nå som den er tørket var det kanskje fargestoffet som trakk gjennom sakte? Det beveger seg jo i en strøm gjennom på en måte. Blir spennende med videre testing! :)

Så gøy! Måtte snike litt hvordan det gikk med deg, dette var en glede å se :Heartred

Takk! Så hyggelig at det er flere av dere som følger med selv om dere har gått over i termingrupper :) ❤️

Spørsmålet er bare om det er enda en skyggestrek :hilarious:

Vedlegg

• 20210713_075149.jpg
    20210713_075149.jpg
    227,4 KB · Visninger: 113
  • Negative Image_202171375347433.jpg
    Negative Image_202171375347433.jpg
    120,8 KB · Visninger: 107
11 dpo. Jeg har ikke egentlig følt meg så veldig gravid, så jeg har ikke helt troa :hilarious:

Kan vel være gravid uten noen symptomer så tidlig! I går hadde jeg suuuupersvake tester om morgenen, og 3,5 t seinere tydelig positiv❤️

Kan vel være gravid uten noen symptomer så tidlig! I går hadde jeg suuuupersvake tester om morgenen, og 3,5 t seinere tydelig positiv❤️
Jeg har bare en tidligtest igjen, så jeg vet ikke om jeg tørr å svi den av senere, eller om jeg skal pine meg selv til i morgen tidlig :nailbiting:

Jeg har bare en tidligtest igjen, så jeg vet ikke om jeg tørr å svi den av senere, eller om jeg skal pine meg selv til i morgen tidlig :nailbiting:

Vanskelig valg :p Jeg har ikke selvbeherskelse, så jeg hadde sikkert tatt den. Og eventuelt kjøpt flere. Har du vanlige tester? Hører flere si det ikke er så stor forskjell. Jeg har ikke brukt tidligtester denne gangen :)

Vanskelig valg :p Jeg har ikke selvbeherskelse, så jeg hadde sikkert tatt den. Og eventuelt kjøpt flere. Har du vanlige tester? Hører flere si det ikke er så stor forskjell. Jeg har ikke brukt tidligtester denne gangen :)
Ikke jeg heller, så jeg tviler på at jeg klarer å vente helt til i morgen :hilarious: Vi reiser på ferie i morgen, så jeg rekker ikke bestille flere. Men jeg har et par vanlige tester fra babyplan til overs, så kanskje jeg skal prøve med de i morgen isteden. Og heller ta tidligtesten etterpå. Jeg føler kanskje jeg må få bekreftet eller avkreftet noe ganske fort. Mannen så nemlig streken veldig lett for første gang, så han er jo nå overbevist om at jeg er gravid o_O :hilarious:

Jeg tok denne nå, på litt rester. Det er vanlig babyplan, ikke tidlig :nailbiting:

Vedlegg

• 20210713_083008.jpg
    20210713_083008.jpg
    376,9 KB · Visninger: 110
Jeg fikk strek på metode sin tidligtest også. Jeg tror ikke jeg tørr å hoppe i taket enda, men jeg mistenker at jeg er gravid.....

Ååå, du må jo være gravid! Så stas! Det er en fin ting å ta med seg inn i ferien ❤️ Når du har fått strek på tre ulike tester er jo sannsynligheten for at det skal være skygger helt marginal..

Ååå, du må jo være gravid! Så stas! Det er en fin ting å ta med seg inn i ferien ❤️ Når du har fått strek på tre ulike tester er jo sannsynligheten for at det skal være skygger helt marginal..
Jeg håper det ❤️ Jeg ble helt stressa når jeg så at det kom strek på alle :hilarious:

Vedlegg

• 20210713_084218.jpg
    20210713_084218.jpg
    351,7 KB · Visninger: 106
Måtte bare ta en test i dag også :p 10 dpo og en fin og rosa strek❤️

Vedlegg

• 199B820F-FF4A-4E19-9793-1F6F3A752109.jpeg
    199B820F-FF4A-4E19-9793-1F6F3A752109.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 102
Back
Topp