IKM uke 28

God morgen fra en testegal :p Altså. Først tok jeg en babyplan-test. Syns jeg kunne se «noe». Som alltid når jeg ser «noe» er dette veldig svakt, og nesten umulig å se på bilder. Tok en easy@home-test på samme urin. Jeg har brukt eggløsningstestene der før, og mange graviditetstester. Greien med de er at de skryter å være uten evaporation line, og derfor ikke skal gi skygger etc. Jeg så «noe» på den også, men siden de ikke har synlig evaporation line har jeg aldri sett noe som helst på den pakken jeg brukte tidligere. Derfor vet jeg ikke hvor streken skal komme. Tok en til, ser det samme på den. Tok en i går kveld, den var det ingenting på. Tok en el-test fra samme merke for å se om streken/det jeg ser var på «rett» plass, og det var den. Hva tror dere?

I følge meg selv er jeg 9 dpo. Premom mener 8 dpo.
Her ser jeg lett streker :D håper med deg :dummy:

Prøverjente93 - 27 - PP2 - B1 - EL ca 28.06 - IKM ca. 14.07.

vi fikk bare lagt inn en aksje dagen før mulig EL. Jeg tester ikke med sånne tester eller temperatur enda. Klarer ikke helt å tro at den testen er positivt:whacky011 er det vanlig med falsk positive?

Vedlegg

• 6A49C6C4-8351-40C5-B322-0F85EC553D67.jpeg
    6A49C6C4-8351-40C5-B322-0F85EC553D67.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 114
7dpo og tempdropp idag :bag: blenda test (såklart) men med en imaginær skygge slik jeg alltid tror jeg ser :wacky:
Jeg får nesten alltid mensen på 11dpo, men nå begynner jeg å lure på om den kommer før.. Murrer fælt, og er oppblåst :bored:

Bilde medfølger av fersk test og tørket, for de som syns det er like gøy å tolke og styre som meg :bag:

Er det ikke noe der da? :hilarious: mulig det bare er streksynet mitt som spiller meg et puss. Er det metode-testene? Syns de gir veldig seint resultat, har fått sterkere streker på vanlig babyplan enn tidlig metode.. Håper mensen lar vente på seg, kanskje det er symptomer på implantasjon eller et eller annet.

Jeg kan settes på gravid :smiley-bounce016

Håper på å se flere positive tester i løpet av uken :signs003:Heartbigred

Vedlegg

• 92834318-B1CC-4869-BFFF-52E4A1890AD6.jpeg
    92834318-B1CC-4869-BFFF-52E4A1890AD6.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 86
Er det ikke noe der da? :hilarious: mulig det bare er streksynet mitt som spiller meg et puss. Er det metode-testene? Syns de gir veldig seint resultat, har fått sterkere streker på vanlig babyplan enn tidlig metode.. Håper mensen lar vente på seg, kanskje det er symptomer på implantasjon eller et eller annet.
Tror streksynet spiller oss begge et puss :wacky: er så vant til å se streker som aldri blir noe, at det er vanskelig å holde motet oppe :bag:
Det er metodestrimlene tidlig ja, hadde håpet de skulle være bedre enn babyplan, men ser at flere skriver at de gir dårlige streker. Vil bare se 2 sterke :angelic:

Jeg vet ikke om jeg har fått vanlig eller dobbel men skal værtfall i følge informasjonen jeg har fått ta det 2 ganger daglig i 5 dager fra 3 dag med mens. Så dette er jeg litt spendt på siden jeg føler vi har prøvd så mye men ingen ganger har lykkes i ett barn. Bare tidlig aborter som i at egget ikke fester seg. Får noen ganger får jeg posetiv graviditetstest men får mens litt før eller etter tiden :banghead: så ja noen gode råd? Han man bruke noe annet til? Sånn som får egget til å feste seg? Hørte noen snakket om å ta viten i egget å prøve det inn som glidemiddel å sånn. Men det synes jeg ble for drøyt!:wtf:

Ja, det høres litt drøyt ut :wtf:
Da har du fått dobbel dose ;) håper virkelig det er det som skal til for deg. Blir veldig spennende å følge med :)
Jeg har desverre ikke noen andre tips, jeg har bare fått én positiv test i hele mitt liv, og den satt helt inn.

Prøverjente93 - 27 - PP2 - B1 - EL ca 28.06 - IKM ca. 14.07.

vi fikk bare lagt inn en aksje dagen før mulig EL. Jeg tester ikke med sånne tester eller temperatur enda. Klarer ikke helt å tro at den testen er positivt:whacky011 er det vanlig med falsk positive?

Så positiv, e falske tester tror jeg er meeeeget skjelden, om det i det heletatt er mulig ;)
Gratulerer så mye! :love7

Jeg skjønner ikke hvorfor jeg må pine meg selv gjennom det her :hilarious: Morgentesten var blenda, så det er umulig at dette er noe annet enn skygge. Men selvom jeg vet at det er en skyggestrek, så gir det meg håp. Og det er så dumt...  Dere som klarer å ikke teste før nærmere IKM, hvordan i alle dager klarer dere det? o_O

Vedlegg

• 20210712_111805.jpg
    20210712_111805.jpg
    254,6 KB · Visninger: 78
Tror jeg er gravid, jeg! Ny test nå, 3,5 t siden forrige :joyful:

Vedlegg

• 876BFF3E-5CCE-40E8-9616-4B43E0C9D57A.jpeg
    876BFF3E-5CCE-40E8-9616-4B43E0C9D57A.jpeg
    2,7 MB · Visninger: 131
Jeg skjønner ikke hvorfor jeg må pine meg selv gjennom det her :hilarious: Morgentesten var blenda, så det er umulig at dette er noe annet enn skygge. Men selvom jeg vet at det er en skyggestrek, så gir det meg håp. Og det er så dumt...  Dere som klarer å ikke teste før nærmere IKM, hvordan i alle dager klarer dere det? o_O
Skimter kanskje ett eller annet, men er ikke sikker. Gir hvertfall meg lyst til å gå ned og ta en ny test selv :wacky: Skjønner meg heller ikke på de som klarer å vente helt til IKM. Skulle ønske jeg klarte det. Hadde spart så mye penger :wacky::wacky:

Skimter kanskje ett eller annet, men er ikke sikker. Gir hvertfall meg lyst til å gå ned og ta en ny test selv :wacky: Skjønner meg heller ikke på de som klarer å vente helt til IKM. Skulle ønske jeg klarte det. Hadde spart så mye penger :wacky::wacky:
Jeg må ta tester for å kunne slappe av :hilarious: Eller så går jeg bare å grubler, og lurer på om det er noe eller ikke. Men det gjør jo bare vondt verre når jeg får skygge på skygge. :wacky: Jeg har dårlig selvkontroll, for å si det mildt.. Men det er godt å vite at jeg ikke er den eneste som sliter :hilarious:

Ikke antydning til strek engang, og dette var veldig konsentrert urin :wacky: Men jeg har ikke begynt å spotte ennå, så det kunne jo vært verre :wacky:

Vedlegg

• A3F15737-201B-49BE-8ACA-F801D38778AC.jpeg
    A3F15737-201B-49BE-8ACA-F801D38778AC.jpeg
    865,8 KB · Visninger: 64
Back
Topp