IKM uke 28

Kan settes på tr, har begynt å spotte:blackeye: :arghh:

Når begynner dere å telle fra CD 1? Har bestandig telt fra den dagen med frisk blødning, men fikk høre i dag at det er fra første tegn til blod?

10 dpo og jeg tror mensen kommer snikende snart. Virket som bittelitt spotting i kveld og livmortappen kjentes litt mer åpen. Så får vi se da.

Kan settes på tr, har begynt å spotte:blackeye: :arghh:

Når begynner dere å telle fra CD 1? Har bestandig telt fra den dagen med frisk blødning, men fikk høre i dag at det er fra første tegn til blod?
Ånei, det var ikke meningen:shy:kan det være festeblødning? Jeg teller fra første dagen med noe blod, men starter alltid med litt mørkt før det blir friskt blod her:)

Ånei, det var ikke meningen:shy:kan det være festeblødning? Jeg teller fra første dagen med noe blod, men starter alltid med litt mørkt før det blir friskt blod her:)
Kjennes veldig ut som mensen, begynner bestandig med litt sånn rosa utflod 12 dpo:happy: Ja tror jeg bare fortsetter å telle sånn som jeg har gjort, fra første dag med friskt blod. Har en dag med Veldig mild spotting først. Var bare en venninne som var veldig bestemt, så ble plutselig litt i tvil

Avslutter arbeidshelgen med denne! Føler meg så utrolig heldig. Nå føler jeg meg ganske, hvis ikke helt trygg❤️ Håper dere andre ikke mister motet av mine tester, og jeg gleder meg til å se deres babystreker også:love7

Gratulerer❤️❤️❤️ Håper vi andre kommer etter!!:angelic:

God morgen!
.. klokka 04? :woot:

Ville bare si at jeg kan settes på gravid :Heartred

og gratulerer til alle andre med strek! Håper det kommer flere babystreker denne uka :Heartred

Vedlegg

• C4B13E29-5BA6-42C8-8792-9FD3F47ADED5.jpeg
    C4B13E29-5BA6-42C8-8792-9FD3F47ADED5.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 78
Wild yam har de i ulike helsekostbutikker og på nett. Google, så finner du :) tror det er et naturpreparat som ligner på progresteron, og skal hjelpe for å få egget til å feste seg. Tror det også kan forlenge lutealfasen. Har ikke prøvd det selv, så har ikke så mye kunnskap!

Har du fått tilbud om letrozol fra lege? De skal gi informasjon om legemidler før pasienter blir satt på det, så ville eventuelt tatt kontakt igjen for informasjon og instruksjon.
Ja fikk resept på det så om det ikke gikk denne runden så skulle jeg prøve med letrozol. Så blir spennende å se om det funker i det hele tatt :bored: (litt skeptisk til lege midler)
Men tror di det vi ødelegge med å ta wild yam etter posetiv el-test?
Lertozol skal man jo bare ta 2 ganger i 5 dager fra 3 menstruasjonsdag å ta blodprøver 21- 22 dager senere eller noe sånt o_O

Jeg har PCO, og for min del får jeg i alle fall både eggløsning og sykluser på ca 30dager med letrozol (uten er de på alt fra 30-60 dager). Enkel kur har ikke gitt noe effekt hos meg, og dobbel kur gir effekt noen ganger. Føler nesten kroppen blir litt "immun" etter flere kurer, så da må dosen skrus litt opp. :confused005 men absolutt verdt å teste.
Jeg vet ikke om jeg har fått vanlig eller dobbel men skal værtfall i følge informasjonen jeg har fått ta det 2 ganger daglig i 5 dager fra 3 dag med mens. Så dette er jeg litt spendt på siden jeg føler vi har prøvd så mye men ingen ganger har lykkes i ett barn. Bare tidlig aborter som i at egget ikke fester seg. Får noen ganger får jeg posetiv graviditetstest men får mens litt før eller etter tiden :banghead: så ja noen gode råd? Han man bruke noe annet til? Sånn som får egget til å feste seg? Hørte noen snakket om å ta viten i egget å prøve det inn som glidemiddel å sånn. Men det synes jeg ble for drøyt!:wtf:

Drømte om at jeg fikk positive tester i natt, men det var visst dessverre bare en drøm :wacky:

9E7B7B98-D1D5-458B-A23F-48F482BAFEBB.jpeg

Å jeg kan settes på TR.
Her er det 11 dpo å blenda test. Så da satser jeg på neste PP med lertozol sitter for oss ❤ kanskje prøve wild yam om det ikke ødelegger da?

Vedlegg

• 20210712_075448.jpg
    20210712_075448.jpg
    1,9 MB · Visninger: 65
6 DPO.. la uka gå fort!:nailbiting:
Hyggelig å se to streker her, håper det blir flere ila. uken:D

God morgen fra en testegal :p Altså. Først tok jeg en babyplan-test. Syns jeg kunne se «noe». Som alltid når jeg ser «noe» er dette veldig svakt, og nesten umulig å se på bilder. Tok en easy@home-test på samme urin. Jeg har brukt eggløsningstestene der før, og mange graviditetstester. Greien med de er at de skryter å være uten evaporation line, og derfor ikke skal gi skygger etc. Jeg så «noe» på den også, men siden de ikke har synlig evaporation line har jeg aldri sett noe som helst på den pakken jeg brukte tidligere. Derfor vet jeg ikke hvor streken skal komme. Tok en til, ser det samme på den. Tok en i går kveld, den var det ingenting på. Tok en el-test fra samme merke for å se om streken/det jeg ser var på «rett» plass, og det var den. Hva tror dere?

I følge meg selv er jeg 9 dpo. Premom mener 8 dpo.

Vedlegg

• C5CC536D-17C7-4647-B974-AFCAFE68FAD9.jpeg
    C5CC536D-17C7-4647-B974-AFCAFE68FAD9.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 117
  • 1B19922B-58DA-4476-9AFD-8D58068B4892.jpeg
    1B19922B-58DA-4476-9AFD-8D58068B4892.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 107
God morgen fra en testegal :p Altså. Først tok jeg en babyplan-test. Syns jeg kunne se «noe». Som alltid når jeg ser «noe» er dette veldig svakt, og nesten umulig å se på bilder. Tok en easy@home-test på samme urin. Jeg har brukt eggløsningstestene der før, og mange graviditetstester. Greien med de er at de skryter å være uten evaporation line, og derfor ikke skal gi skygger etc. Jeg så «noe» på den også, men siden de ikke har synlig evaporation line har jeg aldri sett noe som helst på den pakken jeg brukte tidligere. Derfor vet jeg ikke hvor streken skal komme. Tok en til, ser det samme på den. Tok en i går kveld, den var det ingenting på. Tok en el-test fra samme merke for å se om streken/det jeg ser var på «rett» plass, og det var den. Hva tror dere?

Jeg lider av ekstrem streksyn, men jeg er gaaanske sikker på at jeg ser på begge :D

Jeg lider av ekstrem streksyn, men jeg er gaaanske sikker på at jeg ser på begge :D

:woot:
Jeg håper så inderlig! Fikk jo helt overtenning her på morgenkvisten, kaffen ble til og med kald mens jeg var for opptatt med å stirre testene i senk :p

Jeg lider også av streksyn, synes jeg kan skimte strek på begge bildene. Krysser fingrene!!!

7dpo og tempdropp idag :bag: blenda test (såklart) men med en imaginær skygge slik jeg alltid tror jeg ser :wacky:
Jeg får nesten alltid mensen på 11dpo, men nå begynner jeg å lure på om den kommer før.. Murrer fælt, og er oppblåst :bored:

Bilde medfølger av fersk test og tørket, for de som syns det er like gøy å tolke og styre som meg :bag:

Vedlegg

• IMG_20210712_081251_edit_504713207539652.jpg
    IMG_20210712_081251_edit_504713207539652.jpg
    1 MB · Visninger: 60
  • IMG_20210712_091451_edit_505737055439496.jpg
    IMG_20210712_091451_edit_505737055439496.jpg
    1,1 MB · Visninger: 56
Back
Topp