Hæppi
Forelsket i forumet
Åååå, nå ble jeg SÅ glad!! Det der MÅ jo være babystreker!!!Tror jeg er gravid, jeg! Ny test nå, 3,5 t siden forrige
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååå, nå ble jeg SÅ glad!! Det der MÅ jo være babystreker!!!Tror jeg er gravid, jeg! Ny test nå, 3,5 t siden forrige
Oh yes du er!! Grattis kjære deg, så glad for at det ble klaff så kjapt
Ååååååå, gratulerer så mye
De er jo superlette å se, ingen tvil! Det er sååå gøy å se andre sine streker håper jeg følger etter om noen dager!!
Gratulerer
Verdens beste følelse!! Tar du digital i dag eller? Tipper den slår utTusen takk! Og så fint at du følger med! Jeg er helt i lykkerus, klarer ikke å konsentrere meg eller noe
Wow! GratulererTror jeg er gravid, jeg! Ny test nå, 3,5 t siden forrige
Jeg veeet at rfsu har dårlig rykte på seg, og jeg er bare 7dpo, men klarte ikke å dy meg allikevel
Skjønner at dette mest sannsynligvis er en skygge, men allikevel.. Tanker?
Verdens beste følelse!! Tar du digital i dag eller? Tipper den slår ut
Oj!! Gratulerer! Så mye sterkere enn i dag tidlig!Tror jeg er gravid, jeg! Ny test nå, 3,5 t siden forrige
Tror jeg er gravid, jeg! Ny test nå, 3,5 t siden forrige
GratulererTror jeg er gravid, jeg! Ny test nå, 3,5 t siden forrige
7 dpo i dag, og hadde bestemt meg for å vente med å teste til onsdag. Men hadde litt sånne rare ligamentsmerter nå i kveld, og er lettere påvirket av dette forumet. Så vips gikk det med den test på «vanlig» urin i kveld Var en babyplan tidligtest stav, og den var selvsagt blenda. Jeg demonterte den også, like blenda. Når jeg skulle gå og hive det ser jeg plutselig en strek! Tipper etter ca 10 min etter testen var tatt. Noen andre med liknende erfaring?
Var det jeg synes jeg også, er første gang jeg bruker de. lurer på om det er jeg som fikk dratt noe farge utover… bare litt rart det ble en strek Nå som den er tørka er det mer en skyggestrek… disse testene er vel kjent for det har jeg skjønt.. Får se om jeg klarer å vente til onsdag med neste test nå da, fristende å ta en på morgenurin i morgenVeldig tydelig strek, men er den ikke på feil plass? Eller er det annerledes med stavene enn strimlene? Håper det er babystrek
Så gøy! Måtte snike litt hvordan det gikk med deg, dette var en glede å seTror jeg er gravid, jeg! Ny test nå, 3,5 t siden forrige