IKM uke 28

Har kjent sånne ting rundt samme tid både ved graviditet og mensen... Men heller mest mot at det er et forsøk på at noe skjer iallefall. ;) Spennende! Denne gangen kjenner jeg ingenting, så nå tror jeg ikke det ble noe. Er 10 dpo i dag.
Ja jeg har ofte mange symptomer uten at det har endt i noen baby, så jeg tror vel egentlig det er ønsketenking og:wacky:
Er jo forsåvidt heller ikke vanlig å kjenne noe så tidlig, så ikke gi opp håpet helt enda :joyful: som flere sier, ble de gravide den måneden der det ikke var noen symptomer. Skulle du vente til ikm med testing? Kudos for syk viljestyrke! Jeg sier jeg skal det hver måned, men greier det aldri :rolleyes:

Håpet er ikke ute enda❤️ Hører ofte at den måneden det ikke var noen symptomer var den perioden det gikk veien:love7 Håper:wav
Håpet er ikke ute før jeg blør, men orker ikke tenke på hverken det ene eller det andre. Forholder meg ikke til det før jeg får en positiv test eller begynner å blø. ;)

Ja jeg har ofte mange symptomer uten at det har endt i noen baby, så jeg tror vel egentlig det er ønsketenking og:wacky:
Er jo forsåvidt heller ikke vanlig å kjenne noe så tidlig, så ikke gi opp håpet helt enda :joyful: som flere sier, ble de gravide den måneden der det ikke var noen symptomer. Skulle du vente til ikm med testing? Kudos for syk viljestyrke! Jeg sier jeg skal det hver måned, men greier det aldri :rolleyes:
Hehe, jeg sier også det hver mnd, men klarer som regel ikke det. Iallefall ikke om jeg begynner å kjenne stikk og diverse. Men denne gangen hadde jeg bestemt meg for å ikke fokusere på det og leve her og nå og vente på mensen liksom. Som en vanlig syklus. Og har jo ikke kjent noe nå som jeg ikke kjenner etter heller. Hehe. Det har ikke en gang gått så langsomt. Men nå kjenner jeg at spenningen stiger litt. Eneste jeg har fulgt med på er livmortappen. Den kan kanskje fortelle noe om jeg vil få mensen rett før.

Hehe, jeg sier også det hver mnd, men klarer som regel ikke det. Iallefall ikke om jeg begynner å kjenne stikk og diverse. Men denne gangen hadde jeg bestemt meg for å ikke fokusere på det og leve her og nå og vente på mensen liksom. Som en vanlig syklus. Og har jo ikke kjent noe nå som jeg ikke kjenner etter heller. Hehe. Det har ikke en gang gått så langsomt. Men nå kjenner jeg at spenningen stiger litt. Eneste jeg har fulgt med på er livmortappen. Den kan kanskje fortelle noe om jeg vil få mensen rett før.
Det høres veldig sunt ut!! Man kan jo bli lettere koko av å gå og kjenne og teste og lure. Hvis det ikke sitter denne måneden (heller) skal Jeg prøve å gjøre det samme. På ekte :hilarious:

Som forventet :wtf:

Vedlegg

• 20210711_200715.jpg
    20210711_200715.jpg
    394,2 KB · Visninger: 87
Noen som vet?
Jeg har PCO, og for min del får jeg i alle fall både eggløsning og sykluser på ca 30dager med letrozol (uten er de på alt fra 30-60 dager). Enkel kur har ikke gitt noe effekt hos meg, og dobbel kur gir effekt noen ganger. Føler nesten kroppen blir litt "immun" etter flere kurer, så da må dosen skrus litt opp. :confused005 men absolutt verdt å teste.

Jeg har PCO, og for min del får jeg i alle fall både eggløsning og sykluser på ca 30dager med letrozol (uten er de på alt fra 30-60 dager). Enkel kur har ikke gitt noe effekt hos meg, og dobbel kur gir effekt noen ganger. Føler nesten kroppen blir litt "immun" etter flere kurer, så da må dosen skrus litt opp. :confused005 men absolutt verdt å teste.
Fikk du eggløsning av deg selv når du hadde så lange sykluser før oppstart av letrozol?

I dag er en sånn dag hvor jeg skulle ønske at jeg hadde tålmodighet til å vente med testingen :hilarious: Også skulle jeg veldig gjerne ønske at det var umulig å få skyggestreker. Legger ved ett av veeeeeldig mange bilder av skyggestreken min :woot: Jeg er vel ikke sikker på om det kan kalles en strek engang :hilarious:
Dette likner min svake strek 8dpo, min har økt i styrke:happy:

Min «strek» er borte, så da var det vel bare skygge her:(

Vedlegg

• F8E13172-2D82-4442-91E1-778387D86CB2.jpeg
    F8E13172-2D82-4442-91E1-778387D86CB2.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 65
Kvelden 8 dpo kunne ikke by på to streker. Jeg tar kvelden og ser fram til testing i morgen med ny entusiasme. Håper det blir mange små spirer i gruppen her!☺️

Vedlegg

• F18F68BD-B5C6-4999-A2AC-D9546C41BB7C.jpeg
    F18F68BD-B5C6-4999-A2AC-D9546C41BB7C.jpeg
    2,6 MB · Visninger: 75
Avslutter arbeidshelgen med denne! Føler meg så utrolig heldig. Nå føler jeg meg ganske, hvis ikke helt trygg❤️ Håper dere andre ikke mister motet av mine tester, og jeg gleder meg til å se deres babystreker også:love7

Vedlegg

• 2067C672-AE5D-4DDC-A7EC-85FA0B22D67F.jpeg
    2067C672-AE5D-4DDC-A7EC-85FA0B22D67F.jpeg
    53,7 KB · Visninger: 94
  • 47CA85E8-5083-4BFA-9AA6-92DE944E8F3F.jpeg
    47CA85E8-5083-4BFA-9AA6-92DE944E8F3F.jpeg
    53,6 KB · Visninger: 97
Avslutter arbeidshelgen med denne! Føler meg så utrolig heldig. Nå føler jeg meg ganske, hvis ikke helt trygg❤️ Håper dere andre ikke mister motet av mine tester, og jeg gleder meg til å se deres babystreker også:love7
Gratulerer så mye❤️❤️:talk017

Back
Topp