Hæppi
Forelsket i forumet
Kan det være noe på gang? Bare 8 dpo.. Tatt etter at testen er tørket.
Så spennende! Føler jeg kan skimte noe her. Krysser alt jeg har for at den streken fortsetter å styrke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennende! Føler jeg kan skimte noe her. Krysser alt jeg har for at den streken fortsetter å styrke
Sniker.. men etter testen din i går, så måtte jeg sjekke hvordan det gikk med deg i dag. Gratulerer så mye!!Woho!
En god del sterkere i dag, 11 dpo!
… og så skulle det ikke stå "testestasjoner" i innlegget mitt i går. Haha. Prøvde å beklage for testespam!
Ååå krysser alt jeg kan for at det er noe på gangKan det være noe på gang? Bare 8 dpo.. Tatt etter at testen er tørket.
Gratulerer så myeWoho!
En god del sterkere i dag, 11 dpo!
… og så skulle det ikke stå "testestasjoner" i innlegget mitt i går. Haha. Prøvde å beklage for testespam!
jeg ser
Sniker.. men etter testen din i går, så måtte jeg sjekke hvordan det gikk med deg i dag. Gratulerer så mye!!
Gratulerer så mye
8-10 dpo, dagens ser fortsatt noe
Her er det noe ja! Håper at du får en sterkere test snart, så skal vi juble for deg
Gratulerer så mye til alle med lyserosa strek! Sååå kjekt å se strekene.
jeg er bare 6 dpo men fikk så sinnsykt murringer i ryggen og etterhvert magen i dag, forstår ikke hva som skjer! Skal ikke ha mensen før om 7 dager, og den har aaaaldri kommet en uke før noengang. Begynner å lure på om pfizer for en og en halv uke siden kan sette igang tidligere hadde såååå store forhåpninger til denne syklusen da jeg fikk positiv EL test for første gang, og ikke minst lagt inn så mye aksjer som mulig
Kan være det har med implantasjon eller noe å gjøre? jeg har også hatt murring. Er 8 dpo. Krysser fingrene for deg!