IKM uke 28

Woho!
En god del sterkere i dag, 11 dpo! :Heartred

… og så skulle det ikke stå "testestasjoner" i innlegget mitt i går. Haha. Prøvde å beklage for testespam! :facepalm:
Sniker.. men etter testen din i går, så måtte jeg sjekke hvordan det gikk med deg i dag. Gratulerer så mye!! :Heartpink

11 dpo og ingen strek i dag heller… :(

Vedlegg

• 9B29AE15-4204-419E-83AA-2F617E373685.jpeg
    9B29AE15-4204-419E-83AA-2F617E373685.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 61
8-10 dpo, dagens:D ser fortsatt noe:angelic:

Vedlegg

• D0570BF4-D854-4A11-A449-1B85CA84D382.jpeg
    D0570BF4-D854-4A11-A449-1B85CA84D382.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 101
9 dpo - fortsatt ingenting :wacky:

Vedlegg

• 20210711_084436.jpg
    20210711_084436.jpg
    180,2 KB · Visninger: 59
TFE30 - 30 - PP9ish - B1 - EL 02.07 - IKM 14.06

Jeg slenger meg med her i siste liten :p Det var litt usikkerheter rundt syklusen min, da gynekologen min mente at EL-testene var feil, men hvis anslaget hennes om EL stemte, så skulle jeg allerede fått TR. Så dette er datoene Flo- og Clue-appene er enige om. Premom mener jeg ikke får TR før 16., men så lang lutealfase har jeg ikke hatt så lenge jeg har testa.

Legger ved dagens test, 9 DPO, både fersk og tørket. Ser ingenting selv.

7296C066-6CDC-4C99-BC53-620A7765F552.jpeg
7F77ED1A-BAFC-4176-BB3B-EAFDE35E66D3.jpeg

Gratulerer så mye til alle med lyserosa strek! ❤️ Sååå kjekt å se strekene.

jeg er bare 6 dpo men fikk så sinnsykt murringer i ryggen og etterhvert magen i dag, forstår ikke hva som skjer! :confused: Skal ikke ha mensen før om 7 dager, og den har aaaaldri kommet en uke før noengang. Begynner å lure på om pfizer for en og en halv uke siden kan sette igang tidligere :eek: hadde såååå store forhåpninger til denne syklusen da jeg fikk positiv EL test for første gang, og ikke minst lagt inn så mye aksjer som mulig :meh::meh::meh:

Gratulerer så mye til alle med lyserosa strek! ❤️ Sååå kjekt å se strekene.

jeg er bare 6 dpo men fikk så sinnsykt murringer i ryggen og etterhvert magen i dag, forstår ikke hva som skjer! :confused: Skal ikke ha mensen før om 7 dager, og den har aaaaldri kommet en uke før noengang. Begynner å lure på om pfizer for en og en halv uke siden kan sette igang tidligere :eek: hadde såååå store forhåpninger til denne syklusen da jeg fikk positiv EL test for første gang, og ikke minst lagt inn så mye aksjer som mulig :meh::meh::meh:

Kan være det har med implantasjon eller noe å gjøre? :) jeg har også hatt murring. Er 8 dpo. Krysser fingrene for deg!

Kan være det har med implantasjon eller noe å gjøre? :) jeg har også hatt murring. Er 8 dpo. Krysser fingrene for deg!

Håper jo at det kan være mulig med det ja, men har det enda og til tider ganske kraftig :confused: og er sååå skeptisk til at det ikke er mensen. Menmen, kan ikke gjøre annet enn å vente, og holder håpet i det lengste :pompus::)

6 dpo og allerede er testekjøret igang. Hva annet er nytt :bag: :woot: Ble plutselig usikker på om EL virkelig hadde vært, da jeg har hatt litt murringer i magen i et par dager. Har også hatt syke smerter i ryggen. Igår hadde jeg små stikninger i livmorsområdet, og et plutselig kjempestikk der jeg skvatt til. Noen andre som har opplevd liknende? Er vel helt umulig at det henger sammen med dpo, og det er sikkert tilfeldig. Alt for tidlig for sånt vel? Nå skal det sies at de gangene jeg hadde kjemisk så hadde jeg symptomer ganske tidlig. Placebo eller ikke, håpet er sterkt hvertfall :rolleyes:

Gratulerer til dere med streker så langt :love7

Back
Topp